Novotel Mumbai Juhu Beach Hotel

Hartanah 5.0 bintang
Tempat peranginan mewah di pantai, dengan kolam renang terbuka

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

7.0 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Kolam
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Bar
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
Harga semasa ialah RM542
RM639 jumlah
termasuk cukai & fi
7 Dis - 8 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 10 daripada 10 bilik

Superior Room, 1 Katil Raja (King), Ocean View

7.4 daripada 10
Baik
(12 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Katil sofa - bujang
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
  • 29 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 2 Katil Bujang (Single), Ocean View

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 29 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Premier Room, 1 Katil Raja (King), Akses Club Lounge, City View (High Floor)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Akses ke ruang istirahat kelab
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Katil sofa
Peralatan tempat tidur premium
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
  • 29 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Premier Suite, 1 Katil Raja (King), Akses Club Lounge, Ocean View

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Akses ke ruang istirahat eksekutif
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
  • 55 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Premier Suite, 1 Katil Raja (King), Akses Club Lounge, City View

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Akses ke ruang istirahat eksekutif
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
  • 55 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Premier Room, 1 Katil Raja (King), Ocean View (High Floor)

Sorotan

Penyaman udara
Akses ke ruang istirahat eksekutif
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Katil sofa
Peralatan tempat tidur premium
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
  • 29 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Premier Suite, 1 Katil Raja (King), Akses Club Lounge, Ocean View

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Akses ke ruang istirahat eksekutif
Katil bayi/kot percuma
Meja makan
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Premier Room, 2 Katil Bujang (Single), Akses Club Lounge, City View (High Floor)

Sorotan

Penyaman udara
Akses ke ruang istirahat kelab
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
  • 29 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room, 1 Katil Raja (King), City View

7.0 daripada 10
Baik
(11 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Katil sofa - bujang
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
  • 29 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 2 Katil Bujang (Single), City View

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 29 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Balraj Sahani Marg, Juhu Beach, Mumbai, Maharashtra, 400049

Tempat berdekatan

  • Pantai Juhu - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Teater Prithvi - 6 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Kuil ISKCON - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Mukteshwar Temple - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • NMIMS Mumbai - 2 min memandu - 1.7 km

Bergerak

  • Stesen D.N. Nagar - 4 minit memandu
  • Stesen Lower Oshiwara - 5 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Chhatrapati Shivaji (BOM) - 23 minit memandu

Restoran

  • ‪Tanatan - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Bayroute - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Gadda Da Vida - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Café Coffee Day - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Jantar mantar - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Novotel Mumbai Juhu Beach Hotel

Mewah bagi tempat peranginan mesra keluarga berdekatan Pantai Juhu
Terletak berdekatan Kuil ISKCON dan Bukit Gilbert, Novotel Mumbai Juhu Beach Hotel menyediakan kelab malam, pengangkutan ulang-alik lapangan terbang dan bar pantai. Dengan kemudahan seperti berhadapan pantai dan tempat makan berhadapan pantai, tempat peranginan ini ialah tempat yang paling sesuai untuk berjemur di bawah sinaran matahari. Manjakan diri anda dengan lulur badan, rawatan muka atau urut tuaman batu di tapak spa. Di 6 restoran di tapak, nikmati Sarapan, Sarapan lewat pagi, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan antarabangsa. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan bar kolam dan teres.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak, bersama dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, sarapan penuh (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Daftar masuk ekspres, penjagaan anak/bayi (surcaj) dan kebun sayur
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 204 bilik memiliki keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, serta sentuhan bermakna seperti peti besi muat komputer riba dan penyaman udara.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula dan mentol lampu LED
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran TV premium dan pemain DVD
  • Kot/katil bayi percuma, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan pengambilan di lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan penuh tersedia 6:00 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 1,399 seorang
  • 1 bar pantai
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 6 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Bageecha
  • Gadda Da Vida
  • Sampan
  • The Square

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik wap
  • Gimnasium
  • Kelab malam
  • Kolam kanak-kanak
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Pemain DVD
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan (ruang seluas 7,050 meter persegi)
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Di pantai
  • Kebun sayur
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • 5 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Bilik wap
  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan Sweden
  • Urutan tisu dalam
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Papan tanda braille/timbul
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 100% tenaga boleh diperbaharui
  • 7 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dibina pada 2009
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Ofset tahunan dibeli untuk sekurang-kurangnya 10% daripada jejak karbon
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Seni bina tradisional
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Pemain DVD
  • TV LCD 32-inci dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi muat komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan atau perkhidmatan berikut tidak tersedia dari November 22 2025 hingga November 30 2025 (tarikh tertakluk kepada perubahan):
  • Kolam renang

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak INR 1899 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
1 ekor (sehingga 20 kg setiap haiwan peliharaan)
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air, kawasan bebas tali dan bekas najis tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 16 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan penuh: kira-kira INR 1399 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 2000 seorang
  • Bayaran haiwan kesayangan: INR 1899 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Fi perkhidmatan: 5 peratus

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga sistem kitar semula air
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Semua tetamu mesti mendaftar semasa ketibaan. Tidak ada pengunjung atau tetamu yang tidak berdaftar yang dibenarkan berada dalam bilik tamu pada jam 22:00.
Fi perkhidmatan pilihan yang disenaraikan dikenakan untuk pengambilan makanan dan minuman.

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 7:00 hingga 20:00
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Tetamu di bawah 18 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa

Hartanah juga dikenali sebagai

Novotel Hotel Mumbai Juhu Beach
Novotel Mumbai Juhu Beach
Novotel Mumbai Juhu Beach Hotel Mumbai (Bombay)
Novotel Mumbai Juhu Beach Hotel
Novotel Mumbai Juhu Beach Resort
Novotel Mumbai Juhu Resort
Novotel Mumbai Juhu Beach
Novotel Mumbai Juhu Mumbai
Novotel Mumbai Juhu Beach Hotel Resort
Novotel Mumbai Juhu Beach Hotel Mumbai
Novotel Mumbai Juhu Beach Hotel Resort Mumbai

Soalan lazim

Adakah Novotel Mumbai Juhu Beach Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak. Akses kolam dari 7:00–20:00. Kolam renang akan tidak tersedia dari 22 November 2025 hingga 30 November 2025 (tarikh tertakluk perubahan).

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Novotel Mumbai Juhu Beach Hotel?

Setakat 3 Dis 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Novotel Mumbai Juhu Beach Hotel pada 7 Dis 2025 bermula serendah RM 541.58, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Novotel Mumbai Juhu Beach Hotel mesra haiwan kesayangan?

Ya, hartanah ini membenarkan kucing dan anjing (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 20 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak INR1899 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapakah fi parkir di Novotel Mumbai Juhu Beach Hotel?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Novotel Mumbai Juhu Beach Hotel?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari.

Apakah masa daftar keluar di Novotel Mumbai Juhu Beach Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Novotel Mumbai Juhu Beach Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik dari lapangan terbang ke hotel yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR2000 seorang dikenakan.

Di manakah terletaknya Novotel Mumbai Juhu Beach Hotel?

Terletak di Juhu, tempat peranginan yang menghadap ke pantai ini di pusat bandar raya serta dalam jarak 10 minit berjalan kaki dari Pantai Juhu dan Kuil ISKCON. Mount Carmel Church dan Pantai Versova juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Novotel Mumbai Juhu Beach Hotel Ulasan

Ulasan

7.0

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 237 daripada 904 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 261 daripada 904 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 193 daripada 904 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 123 daripada 904 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 90 daripada 904 ulasan

7.4/10

Kebersihan

7.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.2/10

Kemudahan

6.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Sujesh, MILPITAS

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good place . Room service Definitely can improve on response time. Rest all really amazing
Menginap 3 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Chiedu

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice location, nice room, staff were great.
Menginap 9 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Manfred

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alles gut aber auf Anfrage im Expedia Portal..... FLUGHAFEN Abholung würde nicht reagiert.... Somit Metro u d Koffer schleppen
Menginap 2 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Chetan, Egham

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good location with a big room and 24/7 restaurant what’s not to like
Menginap 2 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Ajay

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The breakfast needs to have more variety, better staff training.
Menginap 7 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Mayur

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Hotel was great. But service staff in restaurant horrible
Menginap 6 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Charandeep

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great hotel
Menginap 5 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Ashish

Sukakan: Kebersihan, kemudahan
stay was pleasurable and location is good hotel should improve on in room infrastructure like putting smart tv and curtains
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Nainesh

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rooms were clean and the staff’s are friendly
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Jigarkumar

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Good
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Seema Ahmed

Sukakan: Kebersihan
Excellent stay with warm welcome and service by Yasin and the entire staff
Menginap 3 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Rochelle Maryann, Bangalore

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Considering how much we paid for a 2-night stay - the property did not match expectations of the price. It's definitely not a 5-star property more like a 3-star hotel. The carpets throughout the hotel felt very dirty and one of the pillows in the room had a huge yellow stain. The bar area was in extremely bad condition - it was so dirty as well as the surrounding outside area in the property - so much of industrial waste everywhere. Felt cheated with the amount that was paid for a supposed 5-star hotel. Needs a lot of improvement.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Kristi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Great location for watching immersions of Ganapati. View was solid. Get a room close to beach to see more. Pool was nice- needed more tables and chairs. Breakfast was ok.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Vinay Muralidharan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel quality is not worth the price. The rooms weren’t very clean. The staff was very good but the property is showing its age and has not been maintained well.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Hideki

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Alin

Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Pankaj

Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

GUNVANT

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Dalina

Sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

varatharajan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

TANUSRI

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Properties need to be renovation
Menginap 2 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Deirdre, Beaconsfield

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This was the absolute worst hotel. There was mold on the walls, bug feces in the bed, ants everywhere, stained carpets, and even saw a mouse run down the hallway. Didn't even sleep there one night (and we were booked for 16) and ended up walking down the beach to find another hotel. They refused to reimburse us and I had to get All Accor involved to get our money back, which we are STILL waiting for.
Menginap 13 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Dipen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Hasnain

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Awesome service with great rooms! Deepesh at the front desk was very helpful. They decorated the room for me and my wife as which was arranged by Deepesh. Hotel staff Miss Kajal also helped my wife drap a saree. We had a great time.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The properties is run down and needs lot of renewation.
Menginap 1 malam pada Mei 2025