Hotel pangsapuri

Landmark Asia Serviced Apartments

Hartanah 3.0 bintang
Hotel pangsapuri di Mumbai terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Landmark Asia Serviced Apartments

Bahagian luar
Taman
Deluxe Apartment, 2 Bedrooms, Kitchen, Courtyard View | Makan dalam bilik
Comfort Apartment, 1 Bedroom, Accessible, Courtyard View | 1 bilik tidur, dihias secara berasingan
Deluxe Apartment, 2 Bedrooms, Kitchen, Courtyard View | Dapur peribadi | Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh, ketuhar gelombang mikro

Ulasan

6.2 daripada 10

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Ruang Terbuka
  • Dobi
  • Termasuk parkir
  • Penyaman udara
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM174
RM195 jumlah
termasuk cukai & fi
15 Ogo - 16 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Deluxe Apartment, 2 Bedrooms, Kitchen, Courtyard View

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Meja makan
TV skrin rata
  • 93 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Apartment, 1 Bedroom, Kitchen

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Dapur kecil
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Meja makan
TV skrin rata
  • 35 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Comfort Apartment, 1 Bedroom, Accessible, Courtyard View

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Meja makan
TV skrin rata
Kipas siling
  • 33 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Ashok Nagar Building Complex, Old Military Road, Marol, Andheri East, Mumbai, Mahrashtra, 400072

Tempat berdekatan

  • Estet Perindustrian MIDC - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Tasik Powai - 17 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Pusat Perniagaan Hiranandani - Powai - 4 min memandu - 3.7 km
  • Pusat NESCO - 7 min memandu - 7.0 km
  • Konsulat Jeneral A.S. - 8 min memandu - 8.1 km

Bergerak

  • Stesen Mumbai Ghatkopar - 6 minit memandu
  • Stesen Marol Naka - 20 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Chhatrapati Shivaji (BOM) - 15 minit memandu

Restoran

  • ‪Ungli Chaat - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪Shubham Green - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Raja Restaurant and Bar - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Excellency Wine Dine - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Landmark Asia Serviced Apartments

Hotel pangsapuri di Mumbai terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma
Pencucian kering, kemudahan dobi dan kedai mudah beli tersedia di hotel pangsapuri ini.Akses Internet wayarles percuma dan tempat letak kenderaan sendiri percuma turut disediakan. Selain itu, taman, porter/tukang angkut dan kakitangan berbilang bahasa terdapat di tapak hartanah. Setiap pangsapuri menyediakan sebuah ruang duduk dan sebuah peti sejuk, serta Wi-fi percuma dan televisyen skrin rata dengan saluran kabel. Kemudahan tambahan merangkumi sebuah ketuhar gelombang mikro, sebuah cerek elektrik dan percuma uncang teh/kopi segera.
Landmark Asia Serviced Apartments menawarkan 15 bilik penginapan berhawa dingin serta air botol percuma dan seterika/papan seterika. Penginapan yang dihiasi dan dilengkapi perabot secara tersendiri ini terdapat tempat duduk berasingan serta merangkumi meja makan. Televisyen skrin rata 20-inci disertakan dengan saluran kabel premium.Tetamu boleh menggunakan peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh dan ketuhar gelombang mikro yang terdapat di dalam bilik. Bilik mandi terdapat pancuran mandi.

Tetamu boleh melayari web menggunakan akses Internet wayarles percuma. Kemudahan mesra perniagaan yang disediakan merangkumi meja dan kerusi meja. Khidmat pengemasan disediakan setiap hari.

Aktiviti rekreasi yang disenaraikan di bawah disediakan sama ada di tapak atau berdekatan; bayaran mungkin dikenakan.

Bahasa

Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Kolam renang/Spa

  • Kolam renang

Internet

  • Tersedia di pangsapuri: Wi-Fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-Fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia atas permintaan sahaja
  • Tempat letak kenderaan sendiri berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Mesra keluarga

  • Kanak-kanak menginap secara percuma (lihat butiran)
  • Taman permainan

Makanan dan minuman

  • Alat memasak, pinggan mangkuk dan perkakas dapur
  • Cerek elektrik
  • Ketuhar gelombang mikro
  • Mesin ais
  • Penyejuk beku
  • Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
  • Uncang teh/kopi segera

Tempat makan

  • Meja makan

Bilik tidur

  • 1 bilik tidur
  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Pancuran mandi
  • Sabun
  • Tisu tandas
  • Tuala disediakan

Ruang tamu

  • Meja makan
  • Ruang tamu
  • Skrin tingkap
  • Tempat duduk berasingan

Hiburan

  • TV skrin rata 20-inci dengan saluran kabel premium

Kawasan luar

  • Taman

Dobi

  • Kemudahan dobi
  • Perkhidmatan dobi/cucian kering

Ruang bekerja

  • Kerusi meja
  • Ruang kerja komputer riba

Keselesaan

  • Kipas siling
  • Penyaman udara

Haiwan kesayangan

  • Haiwan kesayangan atau haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kesesuaian/Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk bebas tangga
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pancuran mandi kerusi roda (roll-in) dalam bilik
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Perkhidmatan dan kemudahan

  • Air botol percuma
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Kedai mudah beli/runcit
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Pengemasan (harian)
  • Porter/tukang angkut
  • Seterika/papan seterika

Sorotan lokasi

  • Berdekatan dengan lapangan terbang
  • Berdekatan spa kesihatan/kecantikan
  • Berhampiran hospital
  • Berhampiran stesen kereta api
  • Berhampiran stesen metro
  • Di kawasan perniagaan
  • Di pusat bandar raya

Ciri keselamatan

  • Pengesan karbon monoksida tidak dilaporkan (hos tidak menyatakan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah itu atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih)
  • Pengesan asap tidak dilaporkan (hos tidak menyatakan sama ada terdapat pengesan asap di hartanah atau tidak)
  • Sistem keselamatan
  • Pemadam api

Umum

  • 1 bangunan
  • 11 tingkat
  • 15 unit
  • Hiasan berasingan
  • Perabot berasingan
  • Taman

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal: INR1000
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Hartanah mengenakan caj sebanyak 3 peratus untuk pembayaran menggunakan kad kredit
Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 10:00 - 17:30
Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 48 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Anda akan diminta untuk memberikan hartanah salinan kad pengenalan bergambar keluaran kerajaan anda selepas membuat tempahan

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan berikut ditutup pada Isnin, Selasa, Rabu, Khamis dan Ahad:
  • Kemudahan kecergasan
  • Kolam renang terbuka

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi daftar masuk awal: INR 1000 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak 3 peratus

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah tempat letak kenderaan di tapak hartanah
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih semasa perjalanan
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan asap di hartanah atau tidak
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan sistem keselamatan
Hartanah ini dibersihkan secara profesional

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Landmark Asia Serviced Apartments Mumbai
Landmark Asia Serviced Mumbai
Landmark Asia Serviced
Landmark Asia Serviced Apartments Mumbai
Landmark Asia Serviced Apartments Aparthotel
Landmark Asia Serviced Apartments Aparthotel Mumbai

Soalan lazim

Adakah Landmark Asia Serviced Apartments mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Landmark Asia Serviced Apartments?

Setakat 9 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Landmark Asia Serviced Apartments pada 15 Ogo 2025 bermula serendah RM 173.83, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Landmark Asia Serviced Apartments mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Landmark Asia Serviced Apartments?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Landmark Asia Serviced Apartments?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Daftar masuk awal tersedia dengan fi sebanyak INR1000 (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Landmark Asia Serviced Apartments?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Landmark Asia Serviced Apartments?

Terletak di Marol, hotel pangsapuri ini sejauh 2 bt (3 km) dari Estet Perindustrian MIDC, Tasik Powai dan Institut Teknologi India Bombay. Taman Negara Sanjay Gandhi dan Mahakali Caves juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen Marol Naka sejauh 20 minit berjalan kaki dan Stesen Saki Naka sejauh 23 minit berjalan kaki.

Landmark Asia Serviced Apartments Ulasan

Ulasan

6.2
Penilaian 10 - Cemerlang. 5 daripada 22 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 3 daripada 22 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 8 daripada 22 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 22 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 22 ulasan

6.6/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

6.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

2.0/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Ellora

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
My Dad and I booked a once in a life time trip to India, once we arrived at the apartment at 1am there was no one there to check us in. Before travelling I was advised to contact the care taker who would let us in, i called and called (as well as reception) and no one answered Leading to us having to check in to an alternative hotel for the night. I am still fighting for a refund for the first night... I wouldnt call the apartments serviced, as it would only 'serviced' the first two days out of the 2 weeks we were there, and by serviced meaning the floor was sweeped and that was it. There was construction work going on, on the outside walls of the apartments therefore there was constant banging from 9am until 6pm. We were not warned in advance or when we could finally check in. The apartments also say it has a pool, which is true but it is only open from 6pm until 8pm... The only good thing about the apartments in the outside seating area in the complex, surrounding by trees and animals.

2/10 Teruk

Mahesh

Menginap 1 malam pada Nov 2023

6/10 Boleh diterima

Ria

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Good location. Outside ambience is good. No proper tube lights or lamps provided. Furniture conditions are horrible.
Menginap 1 malam pada Mei 2023

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jul 2022

2/10 Teruk

Aniruddha

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Keselesaan bilik

Not a service apartment.l

The apartment listing does say it has a kitchen — but has no stove or cookware. Only a microwave with some serving dishes. The place advertises itself as a service apartment which by definition means “ A serviced apartment will include a full sized, fully equipped kitchen, enabling you to prepare homemade meals and store food and beverages in the refrigerator. ”. There is no full Indian meal you can prepare with a microwave. There was little help from the Hotels.com support desk as well.
Menginap 8 malam pada Dis 2021

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
There was a billing problem on my stay and the receptionist wouldn’t entertain my request. She prioritized another customer before me because he had several rooms booked at the property and that was commercially more viable for her. Poor hospitality. Poor coordination to set up the room despite checking in 5 hours later than my scheduled time
Menginap 1 malam pada Nov 2019

6/10 Boleh diterima

EVGENII

Menginap 3 malam pada Jan 2020

2/10 Teruk

Prasad

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
These apartments are horrible. There is smell of mold and my daughter got sick due to this. I do not recommend them.
Menginap 1 malam pada Jul 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Total Renovation Needed

Cons: large crack on surface of dinner table, door lock did not work with key (work was done to correct), vents/controls on ACs broken, very limited breakfast, ceiling fans coming loose from ceiling, toilet seats are cheap plastic and move side to side, locks on windows do not work (scary on 10th floor when traveling with kids), window treatments (blinds, etc.) are not adequate or do not exist (a lot of sun and heat comes in), pool is only open a few hours in the morning and a few hours at night. I spoke to the owner of the apartment about the condition of the apartment and there was no action taken or any real interest in what I (the customer) was saying. Pros: spacious, clothes washer (very handy), capable superintendent and maids, good WiFi.
Menginap 6 malam pada Mei 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Mac 2019

10/10 Cemerlang

Vihang

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Overall the property was good. Communication was a bit lacking as we weren't informed of a party of building residents that played loud music or the fact that they do not have a 24 hour desk person to reach. Extra toilet paper wasn't provided as well which I'm sure they would have provided if asked but you shouldn't need to tbh. Hot water was an on and off situation. Overall my stay was a short one and I picked the property for its pet friendliness and distance to the airport.
Menginap 2 malam pada Jan 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The neighbours were helpful and friendly. The markets and restaurants were close to the apartment. Additionally, the internet router was directly in the room, which allowed for fast wifi coverage. Unfortunately, there were a few unwelcomed mosquitoes in the apartment room which made it difficult to sleep.
Menginap 1 malam pada Jan 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
I checked in 2 hours before the normal check-in. However they charged me extra 500 rupees for that.
Menginap 2 malam pada Dis 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Locating the place at night was somewhat hard. All else great.
Menginap 1 malam pada Dis 2018

6/10 Boleh diterima

Marko

The place is quite near the airport, but it was still tricky to find. We arrived in the middle of the night (or early morning, rather) but they still organized a person to give us the key. The rooms themselves were clean, but a little bit shabby-looking. Still, ok for a night near the airport...
Menginap 2 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

Ton, Nijmegen, Netherlands

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Spacious appartment. Nice experience in Mumbai

The appartment is OK. 2 clean bedrooms, spacious living, nice comfort. Sonu, the daily manager will take care of everything if you ask him, and Mr Laxman will serve a great breakfast, he is a great cook. We really enjoyed our stay here.
Menginap 5 malam pada Ogo 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Not recommended

We wanted to stay together, so we can discuss matters. This is a old place, very minimum amenities.

10/10 Cemerlang

Milind , Aurangabad

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Experience

It’s wonderful experience with u.staff is also good
Menginap 1 malam pada Mei 2018

8/10 Baik

Floyd

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Great Service & Breakfast At Aged Hotel.

We arrived at 3AM due to Sri Lanken airline delays, but we called ahead and were assured someone would be there to check us in. They were indeed waiting. The breakfast is free and it is really good. We had some amazing fresh roti. The gym is not air conditioned but at least we could work out. If not for the great service, I would rate lower because the age is showing. Eat at the Bombay to Barcelona Library Cafe that is less than a mile away.

8/10 Baik

midlifedreamers

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very nice apartment, close to airport

The apartment was very nice and spacious. Good facilities and comfortable. In a quiet location, not much traffic noise. Secure and safe. The staff and owner are really nice and helpful. The only downside is that its some way from the major attractions--ola charge 300rps to India Gate.
Menginap 3 malam pada Feb 2018

10/10 Cemerlang

Kunaal

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

The good stay

The appartment has been neat and clean , good breakfast , locality & surroundings need improvement , but overall a good stay for a few days.
Menginap 4 malam pada Jan 2018