Grand Hotel
Hotel zaman Edward dihubungkan dengan pusat membeli-belah di Mumbai dengan restoran
Galeri foto untuk Grand Hotel





Ulasan
8.0 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM395
RM466 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Dis - 2 Dis
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik
Lihat semua foto untuk Deluxe Room

Deluxe Room
7.4 daripada 10
Baik
(6 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV Pintar
Peralatan tempat tidur premium
Lihat semua foto untuk Semi Suite

Semi Suite
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV Pintar
Peralatan tempat tidur premium
Kipas siling
Lihat semua foto untuk Family Suites

Family Suites
Sorotan
Balkoni
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV Pintar
Peralatan tempat tidur premium
Lihat semua foto untuk Standard Room

Standard Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV Pintar
Peralatan tempat tidur premium
Kipas siling
Katil busa memori
Lihat semua foto untuk Deluxe Room, Harbour View

Deluxe Room, Harbour View
Sorotan
Balkoni
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV Pintar
Peralatan tempat tidur premium
Lihat semua foto untuk Executive Room

Executive Room
Sorotan
Balkoni
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV Pintar
Peralatan tempat tidur premium
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

17 Shri S.R. Road, Ballard Estate, Fort, Mumbai, Maharashtra, 400001
Tentang hartanah ini
Grand Hotel
Hartanah serupa

Residency Hotel Fort
Residency Hotel Fort
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
8.6 daripada 10, Terbaik, 996 ulasan
Harga ialah RM314
RM330 jumlah
termasuk cukai & fi
7 Dis - 8 Dis
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 850 untuk dewasa dan INR 850 untuk kanak-kanak
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 3500 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
- Yuran pengangkutan ulang-alik bagi setiap kanak-kanak: INR 3500 (sehala), (berumur sehingga 4 tahun)
- Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Bayaran katil lipat simpan: INR 1500.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Hartanah juga dikenali sebagai
Grand Hotel Mumbai
Grand Mumbai
Grand Hotel Hotel
Grand Hotel Mumbai
Grand Hotel Hotel Mumbai
Soalan lazim
Ulasan
Grand Hotel Ulasan
8.0
Sangat Baik
8.0
Kebersihan
7.4
Lokasi
8.2
Kakitangan & perkhidmatan
7.6
Mesra alam
7.2
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
26 Nov 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Nov 2025
8/10 Baik
Mikkel
11 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Historic hotel
Mikkel
Menginap 4 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
anthony
26 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
anthony
Menginap 1 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Kaashi Magic
Pengembara perniagaan
22 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Best day @ Mumbai
Kaashi Magic
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
R
Pengembara perniagaan
7 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
R
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Aliaputri
Mengembara bersama pasangan
16 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Aliaputri
Menginap 2 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Hilke
Mengembara bersama kumpulan
14 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hilke
Menginap 4 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Shubheksha
9 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Shubheksha
Menginap 1 malam pada Mac 2025
6/10 Boleh diterima
Konstantin
Pengembara perniagaan
24 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Not "Grand" in Grand hotel
Konstantin
Menginap 8 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Dannie
20 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Dannie
Menginap 2 malam pada Feb 2025
6/10 Boleh diterima
DHARMESH
18 Feb 2025
DHARMESH
Menginap 1 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Suzannah
16 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Suzannah
Menginap 3 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Keith
9 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Keith
Menginap 3 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
SERGIO
31 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
SERGIO
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Mariam
28 Jan 2025
Mariam
Menginap 4 malam pada Jan 2025
2/10 Teruk
Kourosh, Maple
21 Jan 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Kourosh
Menginap 4 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Charles-Olivier
Mengembara bersama pasangan
19 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Charles-Olivier
Menginap 5 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Alafiya
Mengembara bersama keluarga
19 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alafiya
Menginap 5 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
daniel
19 Jan 2025
daniel
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Walid
4 Jan 2025
Walid
Menginap 3 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Ruiko
23 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ruiko
Menginap 3 malam pada Dis 2024
6/10 Boleh diterima
Padma
17 Dis 2024
Padma
Menginap 2 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
DAVID
Mengembara bersama kumpulan
27 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
DAVID
Menginap 7 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Matthieu
18 Nov 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Matthieu
Menginap 3 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Martin
Mengembara bersama kumpulan
19 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Martin
Menginap 2 malam pada Okt 2024








