GSK Hotel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Mumbai yang terletak di sekitar Kurla terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk GSK Hotel

Deluxe Double Room, 1 Katil Ratu (Queen), Smoking | Meja, kalis bunyi, seterika/papan seterika, katil lipat simpan percuma
Depan hartanah
Deluxe Double Room, 1 Katil Ratu (Queen), Smoking | Meja, kalis bunyi, seterika/papan seterika, katil lipat simpan percuma
Meja sambut tetamu
Deluxe Double Room, 1 Katil Ratu (Queen), Smoking | Bilik Mandi | Pancuran mandi, kelengkapan dandanan diri percuma, tuala disediakan

Ulasan

5.6 daripada 10

Kemudahan popular

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Executive Double Room, 1 Katil Ratu (Queen), Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
TV skrin rata
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Saluran kabel
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Double Room, 1 Katil Ratu (Queen), Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
TV skrin rata
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Saluran kabel
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
162-A Lal Bahadur Shastri Marg, Satejeevan Society, Kurla West, Mumbai, 400070

Bergerak

  • Lokmanya Tilak Terminus Station - 4 minit memandu
  • Stesen Mumbai Kurla - 12 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Chhatrapati Shivaji (BOM) - 28 minit memandu

Tentang hartanah ini

GSK Hotel

Hotel berdekatan Tasik Powai
Jarak berjalan pendek dari Konsulat Jeneral A.S., GSK Hotel menyediakan kemudahan seperti perkhidmatan pencucian kering/dobi. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan hidangan tempatan (surcaj), tempat simpanan bagasi dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Bantuan pelancongan/tiket dan surat khabar percuma
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di GSK Hotel menampilkan keselesaan seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Katil tambahan percuma, kipas siling dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan masakan tempatan tersedia 8:00 hingga 10:00 dengan bayaran: INR 200 untuk orang dewasa dan INR 150 untuk kanak-kanak

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Katil lipat simpan/tambahan percuma
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil lipat simpan/tambahan percuma

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan percuma

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan masakan tempatan: kira-kira INR 200 untuk dewasa dan INR 150 untuk kanak-kanak

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit

Hartanah juga dikenali sebagai

GSK Hotel Mumbai
GSK Mumbai
GSK Hotel Hotel
GSK Hotel Mumbai
GSK Hotel Hotel Mumbai

Soalan lazim

Adakah GSK Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di GSK Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di GSK Hotel?

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari.

Apakah masa daftar keluar di GSK Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya GSK Hotel?

Terletak di Kurla, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Konsulat Jeneral A.S., Nita Mukesh Ambani Cultural Centre dan Jio World Convention Centre. Universiti Mumbai dan JioGarden juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Mumbai Kurla sejauh 12 minit berjalan kaki dan Stesen Mumbai Chunabhatti sejauh 27 minit berjalan kaki.

GSK Hotel Ulasan

Ulasan

5.6
Penilaian 10 - Cemerlang. 3 daripada 8 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 0 daripada 8 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 8 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 8 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 8 ulasan

5.4/10

Kebersihan

6.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.0/10

Kemudahan

5.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan
Old property surrounded by trees and lots of mosquitoes .
Menginap 2 malam pada Jan 2020

4/10 Lemah

Shrikant

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Not so pleasant

The cleanliness of Hotel is very very poor. Lot cockroaches are moving around and gives very dirty feel. The bathroom was not clean and hence giving bad smell.
Menginap 1 malam pada Mei 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Déconseillé

Quartier et hôtel sales Loin de l'aéroport Clim bruyante, cafards dans la salle de bain
Menginap 1 malam pada Jul 2018

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
It was an OK stay. Not that great. The staff was nice.
Menginap 1 malam pada Jul 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice..

It's nice and clean hotel..But there is no good food near that area , and in hotel they don't have their own kitchen..
Menginap 2 malam pada Jun 2018

2/10 Teruk

Ravimani

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

10/10 Cemerlang

Manoj

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Satisfying Stay

Check-in was hassle free. Room was of good size Washroom was good. Service was prompt. Hotel people were cooperative and helpful. One problem that we faced was the hotel was not equipped with arrangement to accept card payment. They wanted cash but an ATM was available nearby so their not accepting card payment was a minor irritant.
Menginap 2 malam pada Jan 2018

10/10 Cemerlang

Shradha

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2018