Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
Tempat letak kenderaan di bahu jalan tersedia
Makanan dan minuman
Sarapan tersedia dengan bayaran
Kemudahan
Meja/kaunter hadapan waktu terhad
Perkhidmatan tetamu
Bantuan lawatan dan tiket
Kakitangan berbilang bahasa
Perkhidmatan rencam
Kebolehcapaian
Lif
Lain-lain
2 tingkat
Hartanah bebas asap rokok
Kemudahan bilik
Bilik mandi
Kertas tandas
Pancuran mandi
Pengering rambut
Sabun
Syampu
Tuala disediakan
Hiburan
TV dengan saluran digital
Makanan dan minuman
Bar mini
Lain-lain
Kipas mudah alih
Meja
Seterika/papan seterika atas permintaan
Sistem pemanasan
Surat khabar harian percuma
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 11:30
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 11:00
Arahan daftar masuk khas
Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 11:00 - 23:00
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Kaedah akses
Meja sambut tetamu (waktu terhad)
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit utama dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah juga dikenali sebagai
Minotel New Grand
Minotel New Grand Hotel
Minotel New Grand Hotel Mouscron
Minotel New Grand Mouscron
New Grand Hotel Hotel
New Grand Hotel Mouscron
New Grand Hotel Hotel Mouscron
Soalan lazim
Adakah New Grand Hotel mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Berapakah fi parkir di New Grand Hotel?
New Grand Hotel tidak menawarkan parkir.
Apakah masa daftar masuk di New Grand Hotel?
Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 11:30.
Apakah masa daftar keluar di New Grand Hotel?
Daftar keluar adalah jam 11:00.
Di manakah terletaknya New Grand Hotel?
Terletak di tengah-tengah Mouscron, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Chateau des Comtes de Mouscron, Grand Place De Mouscron dan Stade Le Canonnier. Centr'Expo dan Kincir Angin Aalbeke juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen Mouscron hanya sejauh 1 minit berjalan kaki.
New Grand Hotel Ulasan
Ulasan
2.0
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 0 daripada 3 ulasan
10 - Cemerlang
0
Penilaian 8 - Baik. 0 daripada 3 ulasan
8 - Baik
0
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 3 ulasan
6 - Boleh diterima
0
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 3 ulasan
4 - Lemah
0
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 3 ulasan
2 - Teruk
3
3.4/10
Kebersihan
3.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
3.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
2/10
NEW GRAND HOTEL à MOUSCRON-
NUIT DU 23 MAI 2012
Nous ne sommes pas restés
les photos sur le site ne correspondent pas du tout à la chambre dans laquelle nous avons été placés..............
loubabou
2/10
hotel trés moyen personnel trés desagreable surtout la responsable
Pengembara yang disahkan
2/10
This hotel is totally misrepresented on the Internet...and the stairwell, hallways as well as rooms smelled of urine. There is no Wi-Fi. Staff were not helpful. We had booked for 2 nights but could not stay the second because of the smell...they would not give us the money back. They asked for cash for the one night and we should reverse the Credit Card...but then did not give us a receipt. The credit card company needs the cash receipt. Now, they have the money for three rooms for three nights...and we stayed only one. I am sure the head office of this chain has not been to this hotel!