Quality Inn Mount Vernon

Hartanah 2.5 bintang
Hotel terdapat sarapan percuma, berhampiran Pasar Tani Gunung Vernon

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Quality Inn Mount Vernon

Standard Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking | Peralatan tempat tidur premium, meja, katil lipat simpan/tambahan
Peralatan tempat tidur premium, meja, katil lipat simpan/tambahan
Lobi
Termasuk sarapan penuh setiap hari
Peralatan tempat tidur premium, meja, katil lipat simpan/tambahan

Ulasan

7.4 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Kolam
  • Tab Panas
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Dobi
  • Penyaman udara
Harga semasa ialah RM322
RM365 jumlah
termasuk cukai & fi
20 Nov - 21 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen) dengan Katil Sofa, Non Smoking

7.2 daripada 10
Baik
(16 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
TV
Katil sofa - ratu
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Standard Room, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
TV
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen), Accessible, Non Smoking

7.6 daripada 10
Baik
(5 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
TV
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

7.8 daripada 10
Baik
(42 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
TV
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
TV
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Mount Vernon, Quality Inn Mount Vernon berada di pusat bandar raya dan berhampiran stesen kereta api. Pasar Tani Gunung Vernon dan Seattle Premium Outlets disarankan untuk dikunjungi jika anda ingin membeli-belah, sementara mereka yang ingin menikmati tarikan popular kawasan boleh mengunjungi Roozengaarde dan Tulip Town. Ingin menikmati acara atau perlawanan ketika berada di kota? Lihat acara atau perlawanan yang berlangsung di Lebuh Raya Skagit. Berenang menawarkan peluang yang bagus untuk keluar ke kawasan air, atau anda boleh cuba aktiviti lasak dengan berbasikal daki gunung, menjelajah gua dan mendaki batuan nearby.
Peta
1910 Freeway Dr, Mount Vernon, WA, 98273

Tempat berdekatan

  • Lincoln Theater - 2 min memandu - 2.6 km
  • Pasar Tani Gunung Vernon - 2 min memandu - 2.9 km
  • Skagit Valley Hospital - 3 min memandu - 2.9 km
  • Roozengaarde - 9 min memandu - 7.9 km
  • Tulip Town - 12 min memandu - 10.1 km

Bergerak

  • Stesen Stanwood - 19 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Seattle-Tacoma (SEA) - 98 minit memandu

Restoran

  • ‪Dairy Queen - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Starbucks - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Taco Bell - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪BigFoot Java - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Panda Express - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Quality Inn Mount Vernon

Hotel berdekatan Pasar Tani Gunung Vernon
Terletak berdekatan Roozengaarde, Quality Inn Mount Vernon menyediakan sarapan penuh percuma, kemudahan dobi dan tab panas. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Kolam renang tertutup
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Stesen komputer, kakitangan berbilang bahasa dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri, lif dan dispenser air
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang sarapan dan kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 68 bilik mempunyai keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan bilik di hartanah.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Gabungan pancuran/tab mandi, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • 21-inci televisyen dengan saluran TV premium
  • Peti sejuk, pembancuh kopi/teh dan pengemasan (atas permintaan)

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah (maksimum 1 tempat setiap unit)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan penuh percuma tersedia 6:00 hingga 9:00 pada hari bekerja dan 7:00 hingga 10:00 pada hujung minggu

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • 1 tab panas

Mesra keluarga

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Stesen komputer

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Permaidani nipis di kawasan awam
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dibina pada 1984
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)
  • Penggunaan dispenser air digalakkan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV 21-inci dengan saluran digital premium

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 2:30
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk lewat untuk daftar masuk antara 3:00 dan 7:00
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah mengenakan caj sebanyak 7 peratus untuk pembayaran menggunakan kad kredit
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Jika anda merancang untuk tiba selepas 21:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan keputusan negatif ujian COVID-19 menggunakan PCR atau rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap
Syarat keputusan negatif ujian COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 18 dan ke atas, dan ujian mestilah dilakukan tidak melebihi 72 jam sebelum daftar masuk; syarat rekod Vaksinasi COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 18 dan ke atas; tetamu mestilah telah menerima vaksinasi penuh sekurang-kurangnya 7 hari sebelum daftar masuk
Kad kredit yang digunakan untuk menempah tempahan perlu ditunjukkan oleh pemegang kad semasa daftar masuk bersama-sama dengan pengenalan foto yang sepadan serta aturan lain perlu diselaraskan dengan hartanah sebelum ketibaan
Hartanah ini menguatkuasakan waktu senyap bermula dari 22:00 hingga 8:00

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 20 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan
1 ekor (sehingga 23 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 17 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak USD100.00 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: USD 500.00 setiap penginapan, sepenginapan
  • Deposit Kerugian Barang Pecah: USD 500.00 sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 20 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Yuran daftar masuk lewat untuk daftar masuk antara 3:00 dan 7:00
  • Bayaran katil lipat simpan: USD 100.00 sehari
  • Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak 7 peratus

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Pesta atau acara berkumpulan di tapak hartanah adalah tidak dilarang
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, dan lampu luar
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Choice)
langkah-langkah keselamatan perlu dipakai di hartanah untuk tetamu tanpa vaksinasi COVID-19.

Perkara yang kami harus menyebut

Undang-undang tempatan mungkin menghalang tetamu tidak berkahwin daripada berkongsi bilik; adalah menjadi tanggungjawab tetamu untuk menunjukkan bukti perkahwinan, jika diminta oleh pihak hartanah
Akses kolam renang tersedia dari 8:00 hingga 22:00
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Tetamu di bawah 18 tahun tidak dibenarkanmasuk ke kolam renang atau tab panas
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Quality Inn Mount Vernon
Quality Mount Vernon
Quality Inn
Quality Inn Mount Vernon Hotel
Quality Inn Mount Vernon Mount Vernon
Quality Inn Mount Vernon Hotel Mount Vernon

Soalan lazim

Adakah Quality Inn Mount Vernon mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup. Akses kolam dari 8:00–22:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Quality Inn Mount Vernon?

Setakat 22 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Quality Inn Mount Vernon pada 20 Nov 2025 bermula serendah RM 321.8, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Quality Inn Mount Vernon mesra haiwan kesayangan?

Ya, Quality Inn Mount Vernon membenarkan anjing (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 23 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak USD20 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapakah fi parkir di Quality Inn Mount Vernon?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Quality Inn Mount Vernon?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 2:30. Daftar masuk lewat tersedia dari 3:00–7:00 dengan fi.

Apakah masa daftar keluar di Quality Inn Mount Vernon?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Quality Inn Mount Vernon?

Terletak di tengah-tengah Mount Vernon, hotel ini sejauh 1.7 mi (2.7 km) from Pasar Tani Gunung Vernon serta dalam jarak 6 bt (10 km) dari Roozengaarde dan Tulip Town. Pasek Cellars dan Kasino Lembah Skagit juga dalam jarak 9 bt (15 km) pemanduan.

Quality Inn Mount Vernon Ulasan

Ulasan

7.4

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 292 daripada 1010 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 340 daripada 1010 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 190 daripada 1010 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 94 daripada 1010 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 94 daripada 1010 ulasan

7.6/10

Kebersihan

8.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.8/10

Kemudahan

6.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.8/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Daymond

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Well, last couple of nights people were walking around the corridor and talking. Someone left a beer under my window outside! Ike thing that had me questioning is that I had the room turned over and they left my window open with all my possessions in view of anyone walking by! They could have rip the screen off and taken my stuff.
Menginap 5 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Ken

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
There was mold in the bathroom. Everything was old and not very well maintained. I forgot my Samsung watch in the room. I called and they said they would mail it to me. That never happened.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

kelly

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
For a budget motel it was surprisingly good. Room was clean. Enjoyed the breakfast.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

alicia

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Joe

Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Daymond

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
There was a screw on the bed when I came in. Not sure where it came from but I put on table.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Corey

6/10 Boleh diterima

Kenneth

I need to Canceled my reservation and called the quality inn in mount vernon. Sorry I'm not able to answer the survey
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Max

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Thanks!
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Joe and Janet

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The breakfast was nice and the staff was very friendly. Reilley customer service agent was very nice and accommodating! The lady at the breakfast room was also very nice.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Jennifer

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
This hotel had a pool, which was our top priority since we were traveling with kids, so that was good. Unfortunately the hot tub was out of service- a little disappointing for us parents. Also, unfortunately, the room had several cleanliness issues- stains on one of the bedspreads, stains on the wall like liquid splatter on the wall, and other unsanitary looking stains on the bathroom door. I let the front desk person know so hopefully these issues will be addressed before the room is occupied again.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Ashlee

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kemudahan
There was no note or anything letting us know the hot tub was closed. I only ordered the room for the hot tub
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

william

Hot tub was broke
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Glenn

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
🔥
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Gib

Mengembara bersama keluarga
The room was clean. Some excess noise in the night.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Susan

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Our phone did not work, they could here us but we could not here them. Went to front desk to tell them, didnt seem concerned. Couldn't get shower working, tried the phone again, still did not work, had to get dressed and go back to lobby. They had no one to come and fix the shower, so gave me a key to another room which i appreciated. I could not get shower to work in new room, so must have been me. I rang from other room, phone worked here and said it must be me can someone come and show me, said would come straight away as there were 2 in reception. Waited 15 minutes, still did not come. Went and had breakfast, got shower working enough to have a quick boiling shower.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Huang

Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Michelene

Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Housekeeping left garbages in halls, animal marks left for 2 days on the hall. Pillow case left out for 2 days yet my room was very well cleaned upon my arrival and staff was helpful when needed. Families outside have depleted and not been maintained.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Derrel

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The location was perfect. Only a couple down sides one was they used enough bleach water to clean the room our eyes burned for 24 hrs with the window open but we knew it was clean so that was an up side as well lol. The other witch isnt in the hotels control but two of the three morning there was dog poo in front of our door but the hotel did clean it up each day.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Catherine

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Great staff for check in and room accommodations when an issue came about. Comfortable bed with nice bedding. Shampoo and conditioner in shower which is helpful. More than two towels for the length of stay. Easy to find and park. Only down side is the black mold in the bathroom. On the ceiling, down the wall and in the corners around the tub. I addressed this during check out as a precautionary to the hotel staff; for safety reasons for themselves and future guests.
Mold by bathroom door
King bed, comfortable bedding. Pardon the unmade bed
Tv with fridge and microwave
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Harold

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Took reservation on short notice. Decent area. Served the purpose for a tired traveler who had a long way to drive during the night otherwise
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Ron

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was very clean. Was a little noisy. But overall it was a good stay.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Edward

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 6 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

ELSA

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We arrived in town at 12am, desperately needing to get some shut eye and had pre-booked this hotel because it had good reviews. When we got to our first assigned room and the AC was broken and the curtains were broken. When we went down to the office to request a different room, the woman at the front scoffed at us and told us "that can't be true" and we almost had to argue to get a different room... THEN when we got into our second room, there was literal feces in the bathroom toilet! Again we immediately went down to the office to complain and AGAIN we were meet with the same response. When we asked for a refund so we could go somewhere else, we were told "no because you already reserved this room for tonight" and then "you'll have to call or customer service for a refund if you want one." Then we proceed to walk out and find somewhere else to stay. When we FINALLY got ahold of customer service, we were told that they would only refund one of the two nights we reserved and that if we wanted a full refund, we would have to request an authorized refund from the owner of the establishment. This establishment was filthy, the parking lot was way too small for three number of rings they have on site, and the staff were absolutely awful in every sense.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Krissy

Menginap 4 malam pada Sep 2025