Nyumbani Hotels & Resorts - Moshi

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Moshi terdapat 2 restoran dan sarapan percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Nyumbani Hotels & Resorts - Moshi

Bahagian luar
Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, seterika/papan seterika
2 restoran, sarapan, makan tengah hari dihidangkan; masakan antarabangsa
Lobi
2 restoran, sarapan, makan tengah hari dihidangkan; masakan antarabangsa

Ulasan

6.2 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Penyaman udara
  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Termasuk sarapan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Double Room, Balcony

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
Bar mini
  • 22 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Twin Room, Balcony

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
Bar mini
  • 22 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
Bar mini
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Twin Room, 1 Bedroom

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
Bar mini
Saluran kabel
Meja
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Rengu Street, Near Kibo Tower, Moshi

Tempat berdekatan

  • Taman Uhuru - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Pasar Terbuka Moshi - 13 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Perkuburan Moshi - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Kelab Golf Moshi - 5 min memandu - 3.8 km
  • Air Terjun Materuni - 25 min memandu - 15.8 km

Bergerak

  • Kilimanjaro (JRO-Lapangan Terbang Antarabangsa Kilimanjaro) - 64 minit memandu

Restoran

  • ‪Kilimanjaro Union Coffee - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪IndoItaliano Restaurant - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Fresh Restaurant - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪The Taj Mahal - ‬15 min berjalan kaki
  • ‪Kili java coffee&chai - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Nyumbani Hotels & Resorts - Moshi

Hotel di pusat bandar raya
Sarapan bufet percuma, galeri seni di tapak hartanah dan kedai kopi/kafe merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Nyumbani Hotels & Resorts - Moshi. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan antarabangsa. Sebagai tambahan kepada perkhidmatan pencucian kering/dobi dan 2 bar, tetamu boleh menyambung kepada Wi-Fi percuma dalam bilik dengan 50+ Mbps.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), perkhidmatan perkahwinan dan bilik mesyuarat
  • Dewan bankuet, sajian kopi/teh di ruang bersama dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Nyumbani Hotels & Resorts - Moshi mempunyai manfaat seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti
Lagi kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi separuh terbuka dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Peti sejuk, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 50+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Makan malam berhos tersedia setiap hari dengan bayaran sebanyak USD12
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • Serengeti Bar Restaurant
  • Summit Bar

Aktiviti menarik

  • Galeri seni
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Ruang persidangan seluas 300 meter persegi
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Di kawasan simpanan semula jadi

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dewan sambutan
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi separa terbuka
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Skrin tingkap
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak USD50.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap orang dewasa: USD 12
  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap kanak-kanak: USD 6 (dari 6 hingga 12 tahun)
  • Makan Malam Gala Hari Krismas (25 Disember) bagi setiap orang dewasa: USD 12
  • Makan Malam Gala Hari Krismas (25 Disember) bagi setiap kanak-kanak: USD 6 (dari 6 hingga 12 tahun)
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: USD 12
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: USD 6 (dari 6 hingga 12 tahun)
  • Makan Malam Gala Tahun Baru (1 Januari) bagi setiap orang dewasa: USD 12
  • Makan Malam Gala Tahun Baru (1 Januari) bagi setiap kanak-kanak: USD 6 (dari 6 hingga 12 tahun)
  • Makan Malam Gala Hari Valentine (14 Februari) bagi setiap orang dewasa: USD 12
  • Makan Malam Gala Hari Valentine (14 Februari) bagi setiap kanak-kanak: USD 6 (dari 6 hingga 12 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: USD 35 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran katil lipat simpan: USD 50.0 semalam
  • Makan malam dihoskan: USD12

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Hartanah juga dikenali sebagai

Nyumbani Hotels Resorts Moshi Hotel
Nyumbani Hotels Resorts Hotel
Nyumbani Hotels Resorts Moshi
Nyumbani Hotels Resorts
Nyumbani Hotels & Resorts - Moshi Hotel
Nyumbani Hotels & Resorts - Moshi Moshi
Nyumbani Hotels & Resorts - Moshi Hotel Moshi

Soalan lazim

Berapakah fi parkir di Nyumbani Hotels & Resorts - Moshi?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Nyumbani Hotels & Resorts - Moshi?

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari.

Apakah masa daftar keluar di Nyumbani Hotels & Resorts - Moshi?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Adakah Nyumbani Hotels & Resorts - Moshi memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak USD35 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Nyumbani Hotels & Resorts - Moshi?

Terletak di tengah-tengah Moshi, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Taman Uhuru dan Perkuburan Moshi. Pasar Terbuka Moshi dan Kelab Golf Moshi juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Nyumbani Hotels & Resorts - Moshi Ulasan

Ulasan

6.2
Penilaian 10 - Cemerlang. 2 daripada 14 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 4 daripada 14 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 14 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 14 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 14 ulasan

7.0/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

5.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.6/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Kolbe

Menginap 2 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Hubert Silvester, Montreal

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The bathroom was dirty and not cared properly. I had to buy toilet-bowl cleaner to whiten the bowl.Hot water was so-so, either got it too cold or too hot The bathroom was badly done - when you take a shower the water splashes all over where the toilet and sink are. Judging by the poor breakfast , which I had only 4 times in my 2 weeks stay, I never had any meals at the hotel. Around the hotel there are reasonably priced restaurants for a good meal. The staff is exceptionally pleasant and helpful but the hotel need a revamping big time. The air conditioning was okay. There was big gaping tear in one of the curtains which was not very nice. All in all my stay was okay but it could have been better.
Menginap 13 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Svein Åge

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Veldig koselige hotel med hyggelige og smilende ansatte. Litt harde senger etter min smak. Det var eit hyggelig opphold
Menginap 8 malam pada Feb 2024

4/10 Lemah

jair

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The room don’t have talls , when arrive , no shampo at the badroom, no soap
Menginap 2 malam pada Dis 2023

8/10 Baik

RAMA

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

Ssemakula

Menginap 3 malam pada Jun 2023

2/10 Teruk

Steve, Tanzania

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

High-cost hotel providing low-end accommodations

First, the things that worked: Wifi was decent and air conditioning worked well Things that were bad about this hotel: No hot water either day, they worked on it and said it was fixed but it never worked, no new room like promised for water heater not working. Bed felt more like a box spring than a mattress. Noise from nearby bars was extremely loud and there is no soundproofing in the hotel so it kept me up to 5 am. The door to the patio did not have a latch on the door frame so there was no way to secure it and had never been a way to secure it to the street. I have traveled Tanzania and stayed in a variety of hotels and this was the most expensive while being the worst hotel I have stayed out. Stay somewhere else, you will feel better about it.
Menginap 2 malam pada Nov 2017

4/10 Lemah

Ayodele

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Not a great experience, utilities were getting faulty frequently.

8/10 Baik

Fredrik, Stockholm

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Fint hotell med centralt läge.

Trivdes verkligen på det här hotellet. Rent och fräscht och fantastisk personal.

6/10 Boleh diterima

Elsa, Canada

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Love the people and their great service

The room costs high for it's current state. The deluxe room I got was not spacious and nice as it looks in the Hotel.com listing. Worst is the bathroom because it just fills with water everytime you use the shower - and water dries up so slow that it's dangerously slippery the whole 2 nights we were there. The ref and safe were not working but they replaced them when requested so I suggest the hotel checks those before the customer arrives and make sure everything is working. The only good thing was the great people that welcomed us and tried to make our stay a better one. By the way, the hotel did not have a clue I paid in full for my stay. I have to forward to the Manager the Hotel.ca confirmation email before they cleared my portfolio and let me check out. We were delayed a bit. The Manager was very nice and very apologetic and did not really want to give me a hard time but of course he wants to make sure the hotel gets paid. So i think they need to get better communication from Hotel.com about reservation and full payment. Lastly, i suggest Hotel.com reviews the list of amenities in this hotel and update them accordingly.

4/10 Lemah

Lutz, Dresden

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Es war kompliziert...

Die angegebene Rufnummer des Hotels war unbrauchbar.Mir schwante schon was....Meine vorausbezahlte Buchung war dann nicht vorhanden. Obwohl ich alle Nachweise gedruckt und per email vorzeigen konnte war es wahrscheinlich nur meinem Safariguidezu verdanken dass ich das Zimmer dann doch noch bekam. Das Zimmer 332 war nicht gerade in einem guten Zustand. Nach dem Duschen stand jedesmal das gesamte Bad komplett unter Wasser. Aber mir war es letztendlich hakuna matata, da ich in Moshi einen schönen Marathon hatte... Last not least solte ich bei der Abreise den ganzen Aufenthalt noch einmal bezahlen. Aber das nicht mit mir....

6/10 Boleh diterima

Jane, North Shields

Sukakan: Kebersihan

Moshi hotel stay

Hotel overall was okay....a last minute job, the best perhaps of what was available. Off the main road but easy to find, reasonable neighbourhood although didn't go out once we got there as too late. The room was nice, clean and of average size, the TV however was very limited with periodic no reception. Tea and coffee was available but trying to get some cold milk instead of the powdered stuff for a cup of tea proved difficult (more an understanding issue). The bathroom was lovely..fab shower but unfortunately it had a leak into the bedroom (easily sorted I'm sure). The staff were lovely, very helpful and approachable. The main negative though had to be the breakfast.... absolutely the worst one we have had in a hotel...anywhere. It was a necessary stop off on our way to Arusha as time was against us...would we stay again...only if they improved the breakfasts, however overall an expensive stay taking everything into account.

8/10 Baik

Ryan, Pietermaritzburg

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A good option for Moshi

Reception staff were very polite and helpful. Overall the hotel was good by Moshi standards. The nightclub up the road is fairly noisy until about 2 a.m Food was good and restaurant staff were very attentive and efficient.