Saint Yard Arbat

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Moscow terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Saint Yard Arbat

Standard Double Room | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, kalis bunyi
Restoran
Meja sambut tetamu
Superior Triple Room | Ruang tamu | TV LCD
Pintu masuk dalaman

Ulasan

6.4 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Dobi

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Standard Single Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Standard Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
  • 18 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Triple Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Novinsky Boulevard, 22, Moscow, 121069

Tempat berdekatan

  • Arbat Street - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Kremlin - 3 min memandu - 2.0 km
  • Teater Bolshoi - 5 min memandu - 2.4 km
  • Dataran Merah - 5 min memandu - 2.4 km
  • Katedral St. Basil - 5 min memandu - 3.4 km

Bergerak

  • Stesen Moscow Kievsky - 5 minit memandu
  • Stesen Barrikadnaya - 9 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Sheremetyevo (SVO) - 35 minit memandu

Restoran

  • ‪The Бык - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Сыроварня - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Ресторан ЦДЛ - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Selfie - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪НРКМФН - ‬8 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Saint Yard Arbat

Hotel berdekatan Dataran Merah
Anda boleh menantikan pencucian kering/dobi, bar dan restoran di Saint Yard Arbat. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), perkhidmatan pengambilan di lapangan terbang (surcaj) dan lif
  • Bantuan pelancongan/tiket, tempat simpanan bagasi dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Saint Yard Arbat menawarkan keselesaan seperti penyaman udara dan jubah mandi, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Cerek elektrik, sistem pemanasan dan setiap hari

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah
  • Pengangkutan pengambilan di lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 8:00 hingga 10:00 dengan bayaran: RUB 750 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak RUB 2000 setiap haiwan kesayangan, semalam
1 ekor haiwan peliharaan
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira RUB 750 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: RUB 3500 setiap kenderaan
  • Bayaran haiwan kesayangan: RUB 2000 setiap haiwan kesayangan, semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima

Perkara yang kami harus menyebut

Jika anda memerlukan visa untuk memasuki negara ini, hartanah anda mungkin dapat membantu menyediakan dokumen sokongan yang perlu untuk mendapatkan visa tersebut. Untuk maklumat lebih lanjut, anda boleh menghubungi hartanah menggunakan maklumat hubungan yang disertakan dalam pengesahan tempahan anda. Hartanah tersebut boleh mengenakan bayaran untuk bantuan ini walaupun anda terpaksa membatalkan tempahan anda. Segala persiapan adalah antara hartanah dan diri anda semata-mata.
Warganegara Rusia: Dewasa (berumur 14 tahun dan ke atas) mesti mengemukakan pasport dalaman yang sah ketika daftar masuk (pasport antarabangsa Rusia dan lesen memandu tidak diterima). Sijil lahir mesti dikemukakan untuk semua kanak-kanak Rusia (berumur bawah 14 tahun) ketika daftar masuk. Jika saudara-mara atau penjaga yang sah berwarganegara Rusia (selain daripada ibu bapa) mengembara di Rusia bersama kanak-kanak berumur bawah 14 tahun, saudara-mara atau penjaga yang sah tersebut turut perlu mengemukakan dokumen kebenaran untuk membawa kanak-kanak ketika daftar masuk. Bukan warganegara Rusia: Dewasa dan kanak-kanak mesti mengemukakan pasport yang sah, visa dan kad migrasi ketika daftar masuk.

Hartanah juga dikenali sebagai

Arbat Residence Hotel
Arbat Residence
Saint Yard Arbat Hotel
Saint Yard Arbat Moscow
Saint Yard Arbat Hotel Moscow

Soalan lazim

Adakah Saint Yard Arbat mesra haiwan kesayangan?

Ya, hartanah ini membenarkan haiwan kesayangan (had 1 ekor). Terdapat fi sebanyak RUB2000 setiap haiwan kesayangan, semalam. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapakah fi parkir di Saint Yard Arbat?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini; parkir berdekatan juga percuma.

Apakah masa daftar masuk di Saint Yard Arbat?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Saint Yard Arbat?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Saint Yard Arbat memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik dari lapangan terbang ke hotel yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak RUB3500 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Saint Yard Arbat?

Terletak di Pusat Bandar Raya Moscow, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Kedutaan Amerika Syarikat, Zoo Moscow dan Planetarium Moscow. Patriarch's Pond dan Rumah Putih Rusia juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Stesen Barrikadnaya sejauh 9 minit berjalan kaki dan Stesen Smolenskaya sejauh 12 minit berjalan kaki.

Ulasan

Saint Yard Arbat Ulasan

6.4

7.4

Kebersihan

8.2

Lokasi

7.0

Kakitangan & perkhidmatan

6.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 5 daripada 29 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 8 daripada 29 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 8 daripada 29 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 29 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 29 ulasan

Ulasan

2/10 Teruk

Thomas

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

st nicht zu empfählen.

die Zimmer sind klein und richtig abgewohnt, die Schränke krumm und zerkratzt, kein Stuhl am Schreibtisch, nur ein kleiner Würfel, d.h. man konnte nicht arbeiten. Das Bad ist OK, wahrscheinlich frisch renoviert. Ich war froh, kein Frühstück gebucht zu haben, denn das Frühstück sollte im Restaurant sein, das 24 Stunden offen war. Nur in der ganzen Zeit hat man dort gerade 2 Personen gesehen. Am Sonntag gab es kein Frühstück, man könnte aber etwas aus dem Menü raussuchen, aber wenn kein Mensch hier zum Essen geht, habe ich es auch gelassen.
Menginap 3 malam pada Feb 2020

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The shower room worked poorly. Breakfast consists of cheap low-quality products.
Menginap 1 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

expedia

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great stay!

Great place and location! I would stay again.
Menginap 3 malam pada Jan 2020

6/10 Boleh diterima

Sultan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The biggest issue is the water heater wasn’t working at all, we couldn’t have a shower with a temperature of -2c.
Menginap 5 malam pada Nov 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff had the best intentions to help you out. Even though the level of English is limited, they were always very friendly and helpful. Unfortunately the quality of the hotel is not as expected: 4-stars seems to be exaggerated. Bed quality is low, for example just one 1-person duvet on a queen size bed. The additional blankets just partially solved this issue. Bad quality pillows and a smelly bathroom. Two out of 4 days that we stayed, the room was not made up when we arrived at night. The safe was not working... I decided for this hotel, based on the photos on this website. They are misleading and not representing reality. I booked a "superior room" which turned out to be very small. The location however is perfect. Just 10 minutes walking from Arbat Street where you can take metro, bus or just to the center of the city.
Menginap 5 malam pada Sep 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Sep 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good location, service and accommodations

Very much enjoyed my stay there! The location is very convenient; walking distance to all main landmarks. Alexander was very nice and attractive!
Menginap 3 malam pada Sep 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Menginap 3 malam pada Sep 2019

8/10 Baik

YEE WAH

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Ogo 2019

2/10 Teruk

Patrik

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 3 malam pada Ogo 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

xavier

Sukakan: Keselesaan bilik

Average hotel ina good location.

Good location. Victoria at the reception is the sweetest and most helpful girl ever. Restaurant hostess is very pleasant too. This is an average hotel in a good location. Nothing fancy and nothing classy. Some rooms have been refurbished but the toilets In the rooms on the fourth floor are very small for tall people Location is great. Breakfast is identical every single day.
Menginap 4 malam pada Jul 2019

10/10 Cemerlang

Maria

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Frint desk couldn't be better !

Front desk was super helpful! The guy working at the front desk was kind enough to explain to my mother all travel logistics and Map of Moscow. Thank you for your hospitality!!!!
Menginap 1 malam pada Jul 2019

8/10 Baik

Eunjung

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
지하철역도 가깝고 로케이션은 좋은편입니다. 호텔 상태는 그리나쁘진 않았으나 방하나는 도로 소음이 좀 있고 방하나에선 모터소리가 계속나서 잠을 잘수 없었습니다. 욕실 어매니티는 하나도 갖춰져 있지않으니 준비해가셔야 할듯..
Menginap 2 malam pada Apr 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
Menginap 2 malam pada Apr 2019

6/10 Boleh diterima

Viktoriya

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Карлсон, который живет на крыше

В отеле все не так как на фото начиная с порога, фасад ветхий, затянут сеткой, на входной двери трещина! Ресепшен сонный и не приветливый! Комнату дали на чердаке, запах неприятный, полотенца со следами ржавщины, на вид не чистые, комната ооооооочень маленькая, душная, обита вагонкой. Так как комната на чердаке, а там видимо у отеля все коммуникации, всю ночь шумела вода, спать было невозможно. В ванной грибок. Тапочек не было, хаталы грязные, ну может быть их и стирали, но они потрепанные. Питьевой воды не было, хотя на сайте заявлено, что питьевая вода есть в номерах. Мы заплатили 6.300 рублей, без возможности отмены бронировая, для чердака это ДОРОГО!!!
Menginap 1 malam pada Apr 2019

6/10 Boleh diterima

Aleksandr

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik

Дали не тот номер

Номер не соответствовал изображениям на сайте. С окном на крыше. Маленький номер. Обман(
Menginap 1 malam pada Jan 2019

8/10 Baik

Tony, Dubai

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pleasant hotel on major thoroughfare, close to the metro station for convenient travel throughout the city. Close to major attractions. Only stayed for 1 night but staff were nice and the hotel pleasant enough.
Menginap 1 malam pada Jul 2018

2/10 Teruk

Devin

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

What a disgusting place

What an absolute disgrace of a hotel if you can even call it that. Service was more of a task when you asked for anything, booked a twin room with two beds got a single room with one bed that was so tiny you could not move without hitting your head on the low ceiling. There is no laundry as their page says there is, no sauna, the restaurant was under renovations so could not even eat there. In the room there was a skylight with no curtain so the sun was belting in every morning. More often than not the elevator would not work, cleaning sometimes only happened every second day despite the “daily house keeping “ they lie about when you book. Over all I would not recommend this hotel to anyone. The staff are arrogant and nasty and the quality of the rooms any everything In this dump of an established are not worth the money they charge you. Go somewhere further from attractions to actually enjoy your stay and have a good time. Avoid at all costs!!!!
Menginap 13 malam pada Okt 2018

10/10 Cemerlang

Mourad

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent and specially the receptionist Emma was really wonderful and professional
Menginap 2 malam pada Sep 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very god

Amazing
Menginap 2 malam pada Jul 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great location with a few shortcomings

We had a good enough experience overall, our room was comfortable and clean and the hotel is in a great location. However, our room was on the 4th floor and the elevator only goes to the 3rd floor. This means we had to carry our suitcases up steep stairs and got not help from hotel staff. Also, at check out we learned that their credit card reader wasn't functioning and they expected us to pay with cash. After we unsuccessfully tried to withdraw from a nearby atm they accepted payment in US dollars. Food at the restaurant was good but they are understaffed; so expect long waits.
Menginap 2 malam pada Jun 2018

8/10 Baik

moses

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2018

6/10 Boleh diterima

Nigel

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

So so

Receptionist attitude can be improved.
Menginap 2 malam pada Jun 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 7 malam pada Mei 2018