La Maison Du Mile-End

Hartanah 3.0 bintang
Inap-sarapan terdapat sarapan percuma, berhampiran Universiti McGill

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk La Maison Du Mile-End

Depan hartanah
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh, ketuhar gelombang mikro, ketuhar
Bahagian luar
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh, ketuhar gelombang mikro, ketuhar
Wi-fi percuma

Ulasan

5.0 daripada 10

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Dobi
  • Dapur
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik

Basic Single Room

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Kipas
Ketuhar gelombang mikro
Pembakar roti
Ketuhar
Alatan memasak/pinggan mangkuk
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Classic Single Room

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Kipas
Ketuhar gelombang mikro
Pembakar roti
Ketuhar
Alatan memasak/pinggan mangkuk
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Classic Single Room

Sorotan

Sistem pemanasan
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Kipas
Ketuhar gelombang mikro
Pembakar roti
Ketuhar
Alatan memasak/pinggan mangkuk
Dapur berkongsi/bersama
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Classic Single Room

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Kipas
Ketuhar gelombang mikro
Pembakar roti
Ketuhar
Alatan memasak/pinggan mangkuk
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Single Room

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Kipas
Ketuhar gelombang mikro
Pembakar roti
Ketuhar
Alatan memasak/pinggan mangkuk
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Single Room

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV Pintar
Kipas
Ketuhar gelombang mikro
Pembakar roti
Ketuhar
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Single Room

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV Pintar
Kipas
Ketuhar gelombang mikro
Pembakar roti
Ketuhar
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Classic Apartment

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Kipas
4 bilik tidur
Ketuhar gelombang mikro
Pembakar roti
Ketuhar
  • 4 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 4 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Rue Bernard O, Montreal, QC, H2T 2K4

Tempat berdekatan

  • Taman Mount Royal - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Pasar Jean-Talon - 20 min berjalan kaki - 1.7 km
  • Universiti McGill - 5 min memandu - 3.0 km
  • Pusat Konvensyen Montreal - 7 min memandu - 4.4 km
  • Pusat Bell - 9 min memandu - 5.5 km

Bergerak

  • Stesen Montreal Park - 4 minit memandu
  • Stesen Rosemont - 13 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Trudeau (YUL) - 31 minit memandu

Restoran

  • ‪Café Van Houtte - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Nita Tout Garni - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪HELM Microbrasserie - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Maison Sauvage Café - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Théâtre Rialto - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

La Maison Du Mile-End

Inap-sarapan berdekatan Universiti McGill
Manfaatkan sarapan layan diri percuma, teres dan kemudahan dobi di La Maison Du Mile-End. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di inap-sarapan ini termasuk:
  • Daftar keluar ekspres, gril arang dan perabot luar
  • Tempat simpanan bagasi dan sajian kopi/teh di ruang bersama
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di La Maison Du Mile-End disertakan dengan kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Sistem pemanasan dan kipas
  • Dapur berkongsi/bersama dengan peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh, ketuhar gelombang mikro dan ketuhar
  • Mentol lampu LED, pembakar roti dan dapur

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan layan diri percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 11:00
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan maya
  • Tempat simpanan bagasi

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Perabot luar
  • Tempat berkelah
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi berkongsi

Makanan dan minuman

  • Akses dapur berkongsi
  • Alat memasak, pinggan mangkuk dan perkakas dapur
  • Dapur
  • Ketuhar
  • Ketuhar gelombang mikro
  • Pembakar roti
  • Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh

Lain-lain

  • Kipas
  • Pencahayaan LED
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tiada meja sambut tetamu di hartanah ini
Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 24 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk dan butiran kunci pintar
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Sebelum tiba, anda mesti melengkapkan pendaftaran dalam talian melalui pautan selamat
Anda akan diminta untuk memberikan hartanah salinan kad pengenalan bergambar keluaran kerajaan anda selepas membuat tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah hari, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Meja depan maya menyediakan bantuan kepada tetamu
Tetamu disyorkan agar memuat turun aplikasi mudah alih Web Based app hartanah sebelum daftar masuk
Perkhidmatan sarapan di hartanah ini tersedia melalui tempahan sahaja dan mesti diminta malam sebelumnya. Sarapan dihidangkan dalam bilik tetamu.

Kaedah akses

Kunci pintar

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak CAD 5 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan, serta yuran pembersihan satu kali sebanyak CAD 20
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit kerosakan sebanyak CAD 100 perlu dibayar sebelum daftar masuk.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: CAD 5 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan serta CAD 20 bayaran pembersihan sekali
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan pengesan asap
Nombor Pendaftaran Hartanah 2024-05-31, 296708

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Hartanah juga dikenali sebagai

Bernard BnB
La Maison Du Mile-End Montreal
La Maison Du Mile-End Bed & breakfast
La Maison Du Mile-End Bed & breakfast Montreal

Soalan lazim

Adakah La Maison Du Mile-End mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak CAD5 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan. Fi pembersihan sebanyak CAD20 turut dikenakan. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di La Maison Du Mile-End?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di La Maison Du Mile-End?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di La Maison Du Mile-End?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya La Maison Du Mile-End?

Terletak di Plateau Mont-Royal, inap-sarapan ini sejauh 1 bt (2 km) dari Saint Laurent Boulevard dan Taman Mount Royal. Universiti McGill dan Pusat Konvensyen Montreal juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen Rosemont sejauh 13 minit berjalan kaki dan Stesen Outremont sejauh 15 minit berjalan kaki.

La Maison Du Mile-End Ulasan

Ulasan

5.0
Penilaian 10 - Cemerlang. 8 daripada 59 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 6 daripada 59 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 15 daripada 59 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 8 daripada 59 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 22 daripada 59 ulasan

4.8/10

Kebersihan

4.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

4.4/10

Kemudahan

4.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

4.8/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Harman

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good
Menginap 9 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Annabelle

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan
Loved it! Couldn’t figure out the heating tho. But it was the perfect location to walking around the city and there were multiple stores around for anything and everything.
Menginap 4 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Anton

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Die Lage ist hervorragend, der Zustand der Unterkunft eher schlecht und absolut renovierungsbedürftig. Ein kleines Badezimmer für acht Gäste ist an sich zu wenig. Die Badewanne muss unbedingt ausgetauscht werden. Die Klimaanlage ist mit Panzertape abgedichtet, welches sich zum Teil gelöst hat, was jetzt alles nicht professionell ist. Haben das Gefühl, das wir nicht das Zimmer bekommen haben, welches wir gebucht haben.
Menginap 4 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Rafael

Sukakan: Kemudahan
It's in a very safe area. Everyone in the neighborhood was friendly and helpful. I'll for sure be back.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Adrian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean room and cozy. The location makes it perfect to explore and walk around. Will definitely come back next time I'm in town
Menginap 5 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Brad

Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I missed that it was a shared bathroom so my bad..but to share it with 5 other suites should have been noted. Plus the bathroom was unclean, no shampoo, or other amenities. The promised breakfast was wrong day one and never arrived day two. Bnb is supposed to be a charming experience, this was none of that.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Yedidya Adi

Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Jossy

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The area around this property was so excellent, but it was the only redeeming quality. For the price of this property, I expected more cleanliness, especially in the bathroom (there was period blood on the floor and the shower was a little questionable) and for the floor in general. The staff never responded to my message with a question and I even called to try to get a hold of anyone. After a couple days I was sent an automatic reply with some information that answered my question. The most upsetting part of this whole stay was the breakfast. This place advertises that breakfast is included but every day there was something missing from our order. First of all, we ordered two breakfasts (one for each of us) and we never got more than one. Secondly, there was always food missing from the one breakfast they gave us. At first it was like we were missing one egg. And then we were missing all the eggs. And then we weren’t given our apples. On the last day we literally only got bread. As young students who were relying on that meal to cut down on our travel cost this is unacceptable. When we contacted the property they were apologetic and said they would fix it (they have a third party providing the food), I was hopefully. But we got even less the next morning. We just wanted them to meet the bare minimum of what they advertised. Breakfast and good service. And this did not happen.
Menginap 4 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Christopher

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
They never answer emails, calls, texts, etc And they take the money out from my account
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Grace

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rooms were clean and Cool. Breakfast was exactly as described, self served, with some delicious options. Great stay!
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Lise

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very Disappointing Stay Despite the Great Location This place has so much potential, especially given that it’s in a fantastic neighbourhood - but unfortunately, there’s a serious lack of effort from the hosts. For the price we paid, the experience was extremely underwhelming. It was advertised as a bed and breakfast, but it’s not. You’re given uncooked food and expected to prepare it yourself - using dirty utensils and in an unclean kitchen. To make things worse, some of the food provided was clearly expired, which is completely unacceptable. Very sad to leave such a negative review, but I hope this helps others manage their expectations.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

jayson

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

mirella

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Misleading advertising. This is advertised as a B & B but is a Hostel instead. I booked this late at the same night for 2 nights after a long travel trip,it was difficult to find because there was no signage.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Jean

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Le logement était super. Sauf que vous n'avez pas fourni de moyen simple d'y accéder ; il faut appeler pour trouver une solution. Si nous ne pouvons pas appeler, ce serait catastrophique. Il faut simplifier les choses. Permettre au client de payer l'acompte comme il le souhaite, uniquement par carte de crédit c’est difficile pour ceux qui ont des urgences ou de moyens limités attendre longtemps. Sinon, tout s'est bien passé.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Reginald

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I hope this message finds you well. I am writing to formally request a refund for my recent booking at your hotel. Unfortunately, upon arrival, I found the room in unacceptable condition — it was extremely dirty and clearly not properly cleaned or maintained. Due to the poor hygiene and overall state of the room, I decided not to stay. I believe this level of service is a sign of disrespect to your guests, and I was very disappointed by the experience. Given the circumstances, I kindly ask for a full refund. I hope we can resolve this matter quickly and professionally. Thank you for your attention, and I look forward to your response.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Kathryn

Tidak sukakan: Kebersihan
I was disappointed in the overall condition of the place, considering I paid $170/night (through Expedia). My room was clean and "nice" enough (sort of shabby chic, but a bit too heavy on the shabby), but the bathrooms were dirty and the two communal back decks had dead plants and bits of garbage and debris. On my last day, both bathrooms were completely out of toilet paper. I texted the property and they replied right away. They sent over some tp within 60 minutes. But...honestly...that should not happen. Running out of coffee is one thing, but realizing there is no TP while you are sitting on the toilet is a whole other ballgame. To summarize, I would describe this B & B as "passable" but with a neglected vibe. If they put a little bit of money and effort into smoothing out the rough edges and doing a few cosmetic improvements, as well as enhancing their overall "organizational flow", it would make a huge difference, because the place has a lot of potential.
Menginap 4 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Momo

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Lots of warnings

- This is actually a hostel with a shared bathroom between multiple bedrooms. - The lock code was never given to our bedroom but we guessed and it actually was the same code as the main door, so thats not safe at all if all the bedrooms have the same lock code! - There were no towels in our room we had to ask for one and an hour later someone came and dropped them off. - The "free breakfast" is a choice of plain bread, peanut butter, jelly, an uncooked egg or uncooked bacon you are meant to cook yourself in their shared kitchen. And then once you select it they bring it to the shared kitchen fridge in a brown paper bag for you. It's like a sad version of DoorDash. No milk for the coffees - No soap in the shower for the shared bathroom. Just one random Costco shampoo and nothing else. Literally. I had to go out and buy a bar of soap just to use the shower. - No AC, and no screens on the windows so if you are traveling with a pet and want to keep the window open to get some fresh air into the place, you have to limit how wide the window is to keep your pet safe. - The beds had no bedside table so you literally have to put your water glass or phone or whatever else you like to have near you when you sleep, on the floor. - Overall this place has potential if it actually added the basic amenities you would expect. Instead of their sad breakfast offering they should just go get basic simple breakfast and put it in the kitchen.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Mindy

Menginap 1 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Sarah

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
There is no AC. The room was VERY HOT, there was a fan in our room but it didn’t cool things down, just moved the hot air around. Be advised that the listing mentions heating and Fans, when you follow the check in process, they advertise AC is available. No AC is given. In the room I stayed in it had a window but no screen so bugs could come in, and it was right next to the terrace area so people could reach into the room through the bars. The photos in this listing do not match the actual spaces either. It is a very old building and not modern looking at all. There is also no front desk, which was advertised, it is self check in through the cloudbeds portal which wasn’t clear in the listing either. We arrived at night and there was plenty of parking, had no issues here through out our stay. Be advised this is more of a hostile, with a shared bathroom than it is a hotel with a private room and bathroom. It worked for us for a few nights but definitely wasn’t ideal especially since the listing is misleading, which was disappointing.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Jair De Sousa

Mengembara bersama keluarga
Old but okay with characteristic vibe.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Dominique

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Extrêmement difficile de parler à quelqu'un et de faire la réservation. B&B où il faut pré-commander le déjeuner avant 23h la veille sinon, comme dans mon cas, pas de déjeuner. Très sale, pas d'air conditionné alors qu'il fait plus de 30°C! Pas d'eau, pas de mouchoirs. Salle de bain partagée avec 5 ou 6 autres chambres. Le matin quand je me suis levée, impossible d'aller aux toilettes car il y avait quelqu'un dans la douche! J'ai dû aller aux toilettes au restaurant d'à-côté.... Jamais plus!
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Sergiu

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Terrible. Called about parkig since parking was terribly hard to find. They told me its free overnight after 9pm on the street, found a spot, wake up to a parking ticket in the morning. Called them in the moring to tell them to remind customers where ro park and they said to only park on a certain side of the road. Failed to mention many things and terrible communication. Terribly hot and discustingly old in the hostel too. Don't recommend AT ALL
Menginap 2 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Erwin

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The key issue with this establishment is the huge gap between its online presence and its actual situation. For starters, the name "La Maison du Mile-End is nowhere to be seen. On the door it says "Bernard B&B." After booking, I spoke with someone at the establishment who assured me that I would not need a smartphone to check in. As requested I called in again the day before we left when I was again assured that someone would be there mid-morning. Later that day I received an email with a link to a portal. It enabled me to order breakfast. When we arrived as planned, we could not access the premises as it required a code. We were not given a code and there was no mention of a code during our two telephone conversations. After much effort and help from a stranger, finally someone showed up who accepted our luggage for safekeeping. We said we would be back around 8 pm and were assured that someone would be there -- we just had to ring the doorbell. Again, no mention of a code. Upon arrival in the evening, after endless ringing of the doorbell, someone showed up from outside. When I vented my frustration, he said I better stop talking or he would walk away and not help us; I said not another word. This comment has a 1500-word limit. I have much more to say and will find another way to continue. Bottom line: This establishment should be banned from Expedia's list. It does not deserve to be in business.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Eric

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kemudahan
The check-in process was confusing, and it was difficult to get in contact with someone to help
Menginap 6 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Dominique

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Médiocre

L'annonce fait croire que l'espace salle de bain-toilette est dans la chambre. Une salle de bain par étage. Sale. Heureusement, durant notre séjour, il n'y avait pas beaucoup de monde. Dommage, l'hébergement dispose de tout : machine à laver, planche à repasser, machine à café,... Et la terrasse ensoleillée du matin est très agréable.
Menginap 2 malam pada Mei 2025