HĂŽtel de la Place
Hotel di Montmort-Lucy terdapat restoran dan bar/ruang istirahat
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk HĂŽtel de la Place





Ulasan
7.4 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
Sorotan
TV
Katil bayi/kot
Bilik mandi persendirian
Meja
Pengemasan harian
Standard Single Room
Sorotan
TV
Katil bayi/kot
Bilik mandi persendirian
Meja
Pengemasan harian
Standard Triple Room
Sorotan
TV
Katil bayi/kot
Bilik mandi persendirian
Meja
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Standard Twin Room

Standard Twin Room
Sorotan
TV
Katil bayi/kot
Bilik mandi persendirian
Meja
Pengemasan harian
Standard Quadruple Room
Sorotan
TV
Katil bayi/kot
Bilik mandi persendirian
Meja
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

3 Place du Général de Gaulle, Montmort-Lucy, Marne, 51270
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

L'Auberge de l'Omois
L'Auberge de l'Omois
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
8.6 daripada 10, Terbaik, 39 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 0.65 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi sarapan: kira-kira EUR 10.00 seorang
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
HĂŽtel Place Montmort-Lucy
Place Montmort-Lucy
HĂŽtel de la Place Hotel
HĂŽtel de la Place Montmort-Lucy
HĂŽtel de la Place Hotel Montmort-Lucy
Soalan lazim
HĂŽtel de la Place Ulasan
Ulasan
7.4
Baik
7.6/10
Kebersihan
8.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Kemudahan
6.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.6/10
Mesra alam
Ulasan
31 Jul 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
Dellemans
Mengembara bersama kumpulan
8 Mei 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Dellemans
Menginap 2 malam pada Mei 2022
8/10 Baik
Olivier
Pengembara perniagaan
7 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hum, le restaurant !
Olivier
Menginap 1 malam pada Jul 2021
6/10 Boleh diterima
Marc
3 Jul 2021
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Marc
Menginap 1 malam pada Jun 2021
10/10 Cemerlang
Roger
26 Mei 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Un séjour gastronomique plein de chaleur(humaine)
Roger
Menginap 2 malam pada Mei 2021
8/10 Baik
Dominique
25 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Leuk verblijf gehad.
Dominique
Menginap 1 malam pada Dis 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
7 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Martin
17 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
TrĂšs bonne adresse
Martin
Menginap 3 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
Guillaume
4 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent séjour
Guillaume
Menginap 1 malam pada Apr 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
9 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Would love to go again
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
Eva
3 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Litet och pittoreskt
Eva
Menginap 1 malam pada Jun 2018
8/10 Baik
sylvie
18 Jun 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
environnement trÚs calme. trÚs bon séjour.
sylvie
Menginap 1 malam pada Jun 2018
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
14 Jun 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jun 2018
6/10 Boleh diterima
Yannick
29 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Moyen
Yannick
Menginap 1 malam pada Mei 2018
10/10 Cemerlang
Geraldine
26 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good with great restaurant
Geraldine
Menginap 1 malam pada Mei 2018
8/10 Baik
Mireille
4 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mireille
Menginap 2 malam pada Nov 2017
6/10 Boleh diterima
Lars
8 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan
God til en overnatning nĂŠr Paris
Lars
Menginap 1 malam pada Jul 2017
8/10 Baik
Marcus
25 Jun 2017
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Marcus
Menginap 1 malam pada Jun 2017
8/10 Baik
G, Leeds Yorks
12 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Friendly hotel with all the basics
G
2/10 Teruk
Per-Olof
26 Sep 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
billigt, men OK mat
Per-Olof
6/10 Boleh diterima
Ronja, Elsass
20 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Angenehmer Aufenthalt
Ronja
4/10 Lemah
Daniel, Nanterre
9 Nov 2015
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Plus jamais
Daniel
8/10 Baik
Michel, Blaye
14 Sep 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Michel
4/10 Lemah
cecile
8 Sep 2015
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Plus que moyen
cecile
6/10 Boleh diterima
Andreas, Deutschland
18 Ogo 2015