Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk La Ribezza Boutique Hotel





Ulasan
9.8 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Comfort Room

Comfort Room
9.4 daripada 10
Luar Biasa
(6 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Kipas
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
Lihat semua foto untuk Deluxe Room

Deluxe Room
9.6 daripada 10
Luar Biasa
(5 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Kipas
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Luxury Room

Luxury Room
9.0 daripada 10
Hebat
(4 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Kipas
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Standard Room

Standard Room
9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Kipas
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Via Bava Beccaris,3, Monforte d'Alba, CN, 12065
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 20 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil bayi: EUR 19.0 sehari
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 80.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah 004132-ALB-00004
Perkara yang kami harus menyebut
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Kolam bermusim akan dibuka dari April hingga September
Tempahan diperlukan untuk rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.
Hartanah juga dikenali sebagai
Ribezza Boutique Hotel Monforte d'Alba
Ribezza Boutique Hotel
Ribezza Boutique Monforte d'Alba
Ribezza Boutique
Ribezza Monforte d'Alba
Ribezza Hotel Monforte D'alba
La Ribezza Boutique Hotel Hotel
La Ribezza Boutique Hotel Adults only
La Ribezza Boutique Hotel Monforte d'Alba
La Ribezza Boutique Hotel Hotel Monforte d'Alba
Soalan lazim
La Ribezza Boutique Hotel Ulasan
Ulasan
9.8
Luar Biasa
9.8/10
Kebersihan
9.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.4/10
Kemudahan
9.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.4/10
Mesra alam
Ulasan
24 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Andoni
16 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Andoni
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Jackson
26 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jackson
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Esa
5 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
One of pet friendliest hotels we've been in
Esa
Menginap 4 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Lidia
Mengembara bersama pasangan
31 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lidia
Menginap 2 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Anette
5 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Schön warm
Anette
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Leslie
28 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Leslie
Menginap 4 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Barbara
Mengembara bersama pasangan
12 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Barbara
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
29 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
NICOLAS
16 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
NICOLAS
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Christian J V
8 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Skønt hotel i Monforte
Christian J V
Menginap 5 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
BRITTA
8 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Skønt ophold
BRITTA
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Peter
1 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gerne wieder
Peter
Menginap 4 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Jan
27 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jan
Menginap 2 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Nina Valther V
20 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nina Valther V
Menginap 2 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Carl
15 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Carl
Menginap 2 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
2 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Pasi Pirkka
30 Jun 2024
Pasi Pirkka
Menginap 2 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
9 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Ole
6 Jun 2024
Ole
Menginap 3 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Davide
3 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Davide
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Randy
Mengembara bersama keluarga
30 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Randy
Menginap 2 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
claus
28 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
claus
Menginap 2 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Jonas
27 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Charmigt litet hotell med bäste servicen
Jonas
Menginap 2 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
john
Mengembara bersama keluarga
10 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
john
Menginap 2 malam pada Mei 2024