Balai Cerap Kuju Highlands - 9 min memandu - 10.8 km
Pergunungan Kuju - 12 min memandu - 13.0 km
Taman Bunga Kuju - 16 min memandu - 14.6 km
Daikanbo - 25 min memandu - 24.0 km
Bergerak
Stesen Bungotaketa - 29 minit memandu
Kumamoto (KMJ) - 59 minit memandu
Restoran
クシタニカフェ 阿蘇店 - 4 min memandu
九重森林公園スキー場 - 9 min memandu
パティスリー 麓 - 7 min berjalan kaki
とうふ吉祥 - 6 min berjalan kaki
味処 なか - 5 min berjalan kaki
Tentang hartanah ini
Kurokawa Onsen Yumerindo
Ryokan terletak di Mata Air Panas Kurokawa
Pertimbangkan penginapan di Kurokawa Onsen Yumerindo dan manfaatkan mata air panas mineral tertutup (onsen gaya Jepun), taman dan restoran. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
Dispenser air, tempat simpanan bagasi dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Lif dan hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Kurokawa Onsen Yumerindo mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, serta kemudahan seperti
Lain-lain kemudahan termasuk:
Bidet, tab mandi atau pancuran dan kelengkapan dandanan diri percuma
Almari pakaian, peti sejuk dan cerek elektrik
Bahasa
Bahasa Cina (Mandarin), Bahasa Inggeris, Bahasa Jepun, Bahasa Korea
Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
Makanan dan minuman
1 restoran
Hidangan Kaiseki
Mesra keluarga
Peti sejuk dalam bilik
Kemudahan
Dispenser air
Meja/kaunter hadapan waktu terhad
Peti besi di meja/kaunter hadapan
Tempat simpanan bagasi
Perkhidmatan tetamu
Pengemasan (harian)
Kawasan luar
Taman
Spa
Mandian awam dibuka dari 18:00 - 23:00
Mata air panas mineral terbuka awam (onsen)
Mata air panas mineral tertutup awam (onsen)
Ruang lelaki/wanita berasingan di mandian awam
Yukata (jubah Jepun)
Kebolehcapaian
Lif
Lain-lain
Hartanah bebas asap rokok
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Cadar disediakan
Bilik mandi
Berus gigi dan ubat gigi
Bidet
Kelengkapan dandanan diri percuma
Pengering rambut
Selipar
Tab mandi atau pancuran mandi
Tuala disediakan
Hiburan
TV
Makanan dan minuman
Air botol percuma
Cerek elektrik
Makan dalam bilik sahaja
Peti sejuk
Lain-lain
Penyaman udara (kawalan suhu)
Peti besi
Sistem pemanasan (kawalan suhu)
Telefon
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 18:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 10:30
Arahan daftar masuk khas
Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 6:00 - 23:00
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Hartanah ini tidak dapat memenuhi pantang pemakanan, termasuk diet bebas gluten dan vegan. Tetamu dengan alahan makanan perlu menghubungi hartanah ini sekurang-kurangnya satu minggu sebelum ketibaan.
Tetamu yang menempah kadar Penginapan termasuk 2 makan mesti mendaftar masuk sebelum jam 18:00 untuk menerima makan malam.
Kaedah akses
Meja sambut tetamu (waktu terhad)
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
Cukai bandar raya dikenakan: JPY 150.00 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 15 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah akses ke mata air panas dan akses ke permandian awam
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Tempahan diperlukan untuk mandian awam/onsen; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Makanan set dihidangkan di bilik tamu sahaja (tiada menu atau tempat makan awam)
Harap maklum bahawa sesetengah hartanah tidak membenarkan tetamu yang mempunyai tatu menggunakan kemudahan mandi awam di tapak hartanah
Hartanah juga dikenali sebagai
Kurokawa Onsen Yumerindo Inn
Yumerindo Inn
Yumerindo
Kurokawa Onsen Yumerindo Ryokan
Kurokawa Onsen Yumerindo Minamioguni
Kurokawa Onsen Yumerindo Ryokan Minamioguni
Soalan lazim
Adakah Kurokawa Onsen Yumerindo mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Berapakah fi parkir di Kurokawa Onsen Yumerindo?
Kurokawa Onsen Yumerindo tidak menawarkan parkir.
Apakah masa daftar masuk di Kurokawa Onsen Yumerindo?
Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 18:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.
Apakah masa daftar keluar di Kurokawa Onsen Yumerindo?
Daftar keluar adalah jam 10:30.
Di manakah terletaknya Kurokawa Onsen Yumerindo?
Terletak di Mata Air Panas Kurokawa, ryokan ini sejauh 1.2 mi (1.9 km) from Taman Negara Aso Kuju dan 3 bt (5 km) dari Dek Pemerhatian Hiranodai Kogen dan Meotodaki Fall. Balai Cerap Kuju Highlands dan Ikeyama Suigen juga dalam jarak 6 bt (10 km).
Kurokawa Onsen Yumerindo Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 88 daripada 145 ulasan
10 - Cemerlang
88
Penilaian 8 - Baik. 46 daripada 145 ulasan
8 - Baik
46
Penilaian 6 - Boleh diterima. 6 daripada 145 ulasan
6 - Boleh diterima
6
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 145 ulasan
4 - Lemah
4
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 145 ulasan
2 - Teruk
1
9.2/10
Kebersihan
9.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.4/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.2/10
Mesra alam
Ulasan
8/10 Baik
Yu Fen
6 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This was my first experience at at ryokan, and the inn is one I would gladly visit again. Great staff, comfortable beddings, fantastic exteriors, and amazing spa facilities (both public and private). It's a bit of a walk from the main town, though.
Numan
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Kurt
27 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
This place was amazing! The staff were very friendly and welcoming and the manager said hello to everyone at breakfast. The food was overwhelming in a good way. The room was beautiful with a fish pond outside the porch.
Kurt
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Ho Ching
21 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ho Ching
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
5 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Yuh Chien
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
HAEIN
Mengembara bersama keluarga
7 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
식사 최고
식사가 좋다는 소문을 듣고 다른 료칸 취소하고 간건데 완벽한 선택이었습니다!! 정말 식사가 너무너무 좋았고, 대접받는 기분이었어요! 어머님, 아버님도 아주 좋아하셨고, 지배인님을 포함하여 모든 직원들이 아주 친절했습니다! 노천탕이랑 정원도 고즈넉하고 예뻤어요!
HAEIN
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
3 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
It was a lovely visit at a place we would happily return to.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Kohei
21 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
スタッフの方々がものすごく温かくて、また来たいと思いました。
Kohei
Menginap 1 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Hukway
13 Jan 2025
Hukway
Menginap 1 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
??????
6 Jan 2025
??????
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Stephenie
Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
3 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staffs were very nice and helpful. The environment was brilliant and clean. The Onsen was very good. The spring water was very clean and clear.
Stephenie
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Kwai Yee
Mengembara bersama keluarga
21 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Kwai Yee
Menginap 2 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
CHARLES
9 Nov 2024
CHARLES
Menginap 1 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Lai Yi Jessica
5 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Lai Yi Jessica
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Nien-Yun
8 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nien-Yun
Menginap 1 malam pada Sep 2024
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
27 Jul 2024
Room 116 smelled like mold
Room 116 had a moldy smell. Water stains were visible on wall. I asked to change rooms and they allowed a change to the second floor. I don't think they should be utilizing that room at all with that strong smell of mold. The second room had no such smell.
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
25 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
TOMOKI
Mengembara bersama kumpulan
6 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
料理もおいしくとてもいい雰囲気で一晩過ごしました。
大満足です。
TOMOKI
Menginap 1 malam pada Jun 2024
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
5 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan