Campanile Hotel- Milton Keynes

Hartanah 3.0 bintang
Hotel disahkan mesra alam yang terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Campanile Hotel- Milton Keynes

Kemudahan bilik
Sarapan dan makan malam dihidangkan
Standard Room, 2 Katil Bujang (Single) | Kemudahan bilik
Sarapan dan makan malam dihidangkan
Sarapan penuh setiap hari (GBP 10.25 seorang)
Di Campanile Hotel- Milton Keynes, anda boleh menantikan teres, taman dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Restoran di tapak, Camapanile Restaurant, menawarkan sarapan, makan malam dan menu kanak-kanak. Kekal terhubung menggunakan Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 25+ Mbps dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bar dan bilik-bilik mesyuarat.

Ulasan

6.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Parkir tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Mesra haiwan kesayangan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Standard Two Single Room

  • Boleh menampung 2

Standard Double Room

  • Boleh menampung 2
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
40 Penn Road, Milton Keynes, England, MK2 2AU

Bergerak

  • Stesen Fenny Stratford - 9 minit berjalan kaki
  • London (LTN-Luton) - 31 minit memandu

Tentang hartanah ini

Campanile Hotel- Milton Keynes

Disahkan mesra alam bagi hotel berdekatan Taman Bletchley
Pertimbangkan penginapan di Campanile Hotel- Milton Keynes dan manfaatkan teres, taman dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Restoran di tapak, Camapanile Restaurant, menawarkan sarapan, makan malam dan menu kanak-kanak. Kekal terhubung menggunakan Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 25+ Mbps dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bar dan bilik-bilik mesyuarat.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Sarapan penuh (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi, 2 bilik mesyuarat dan mesin layan diri
  • Dewan bankuet dan perkhidmatan dobi
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 80 bilik menampilkan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan perkhidmatan bilik.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Penapis kopi/teh kitar semula, kitar semula dan produk pembersihan mesra alam
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pengering rambut
  • Kot/katil bayi percuma, cerek elektrik dan setiap hari

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Tourism Program, iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (GBP 4.70 semalam)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan penuh tersedia dengan bayaran 6:30 hingga 9:00 pada hari bekerja dan 8:00 hingga 10:00 pada hujung minggu; GBP 10.25 untuk orang dewasa dan GBP 5.13 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Camapanile Restaurant

Mesra keluarga

  • Katil bayi di dalam bilik
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 2 bilik mesyuarat
  • Ruang persidangan seluas 80 meter persegi

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Penggera visual di koridor
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Penapis kopi/teh boleh guna semula
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 4:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Jika anda merancang untuk tiba selepas 22:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak GBP 15 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Sehingga 10 kg setiap haiwan peliharaan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: GBP 20 semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan penuh: kira-kira GBP 10.25 untuk dewasa dan GBP 5.13 untuk kanak-kanak
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: GBP 4.70 semalam
  • Bayaran haiwan kesayangan: GBP 15 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Campanile Milton Keynes
Campanile Hotel Milton Keynes
Campanile Milton Keynes
Campanile Hotel Milton Keynes - Fenny Stratford United Kingdom
Campanile Hotel- Milton Keynes Hotel
Campanile Hotel- Milton Keynes Milton Keynes
Campanile Hotel- Milton Keynes Hotel Milton Keynes

Soalan lazim

Adakah Campanile Hotel- Milton Keynes mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan haiwan kesayangan dengan berat maksimum sehingga 10 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak GBP15 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Campanile Hotel- Milton Keynes?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak GBP4.70 semalam.

Apakah masa daftar masuk di Campanile Hotel- Milton Keynes?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 4:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Campanile Hotel- Milton Keynes?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Campanile Hotel- Milton Keynes?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, hotel disahkan mesra alam ini sejauh 2 bt (3 km) dari Formula Fast Karting, Stadium MK dan Taman Bletchley. MK1 Shopping and Leisure Park dan Muzium Komputer Nasional juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Fenny Stratford sejauh 9 minit berjalan kaki dan Stesen Bow Brickhill sejauh 26 minit berjalan kaki.

Campanile Hotel- Milton Keynes Ulasan

Ulasan

6.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 204 daripada 1000 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 317 daripada 1000 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 229 daripada 1000 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 133 daripada 1000 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 117 daripada 1000 ulasan

7.2/10

Kebersihan

7.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.6/10

Kemudahan

6.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.8/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Richard

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
I got in on Friday un packed and then found that the TV did not work, it came apparent that the areial from the wall socket was not in the tv and it was not a simple case of putting it back in I spoke with the reception team who advised they couldn't do anything except putting me in another room...
Menginap 3 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Gary

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Reasonable for the price
Menginap 4 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Raj

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
All good
Menginap 4 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Comfortable hotel, convenient for our needs. Good breakfast. Good value all round
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Nikola

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Timothy

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Gary

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Terrible place don’t book there.

We booked online and arrived after a 2.5 hour drive to be told we couldn’t stay overnight as we had no ID. Nowhere in the booking process were we told that. So they turned out me and my 16 year old nephew and we had to drive 2.5hours home. He missed his chance at go kart racing and I’ve lost lots of money. Awful attitude from the staff. They first asked for ID from both of us then my nephew only( not needed under 18!!). Then they said to call the police which would have been preferable to being insulted and humiliated. This didn’t happen. They didn’t know what they were doing and were rude and inconsiderate.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Paul

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

Nina Cecilie

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Poor standard

Poor standard, no housekeeping, very close to a LGBTQ+ club, thin walls so you hear everything both outside and in the hallway or other rooms. The rest is basically "you get what you pay for", but due to location it should have been cheaper.
Menginap 3 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

John

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice Hotel

The Hotel is slightly old fashioned however it was very clean and fresh looking paintwork , a few marks on carpet but to be expected as it is used by lots of different people the bed was very clean and comfortable x i had a meal in the Bar/ restaurant it was very nice and good value, also , i would certainly stay again as the staff were excellent and very friendly x and helpful xthank you for a very pleasant stay
Menginap 1 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Keith

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan
Hot was fine but didn’t get told about paying for parking so got fined by company who own car park hotel don’t own car park
Menginap 4 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Beverley

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ok place. You get what you pay for. It was in my budget. Clean & safe!
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Vinola

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Omar reception desk

I was welcomed by Omar, who made sure I was properly squared away for parking, food and room. Thank you so much
Menginap 1 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very unclean

Room was not cleaned from previous guest stay. There was business in the toilet, curly hairs in the bed and an unhoovered floor. Room definitely had not been cleaned - it was disgusting. They changed my room as soon as I told them. New room seemed cleaner but seeing the last room meant I didn’t want to use any facilities plus there were stains on the wall and the bed frame.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Robert

Pengembara perniagaan

Charging for parking now

Basic but fine. Charging customers for parking now.
Menginap 3 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

John

Sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Tiziano

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan

Not a very good experience.

The overall was not so bad, even though we've found the toilet dirty and some of the stuff are not so welcoming, he looked more like a club bouncer. He was even rude. The room was quite nice and comfortable. There was no phone to call the reception, though. I am disappointed about the car park which you have to pay for separately.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Kim

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Value for money. Clean and tidy. Stayed a couple of nights while visiting family so didn't need much more than a comfy bed. Having to pay for parking within the complex was a little odd but I suppose it's just to stop non-guests using the car park.
Menginap 2 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Simon

Pengembara perniagaan
Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Simon

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

James K

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

The Campanile

The Campanile is a good hotel to use the only problem with it is that you have to pay to park your car there the other issue is that you have to ask to get your room cleaned or go to reception to get towels.
Menginap 5 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Radoslaw

Menginap 1 malam pada Dis 2024

4/10 Lemah

Andrew

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Dis 2024