Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Howard Johnson Hotel Resort Villa de Merlo





Howard Johnson Hotel Resort Villa de Merlo menyediakan kemudahan seperti taman dan bar/deli snek.
Ulasan
10 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Ruta Provincial 1 Km 1 Villa, Merlo, San Luis Province, 5881
Tentang hartanah ini
Howard Johnson Hotel Resort Villa de Merlo
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Anda mungkin diminta untuk membayar caj yang berikut di hartanah: Cukai nilai tambah Argentina (21%). Pengembara bukan pemastautin yang menggunakan kad luar negara atau pindahan bank dan yang menunjukkan pasport dan visa pelancong yang sah mungkin dikecualikan daripada cukai nilai tambah (21%).
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Hartanah juga dikenali sebagai
Howard Johnson Hotel Wyndham Merlo
Howard Johnson Wyndham Merlo
Howard Johnson De Merlo Merlo
Howard Johnson Hotel Convention Ct. Merlo
Howard Johnson Hotel Resort Villa de Merlo Hotel
Howard Johnson Hotel Resort Villa de Merlo Merlo
Howard Johnson Hotel Resort Villa de Merlo Hotel Merlo
Howard Johnson Hotel Convention Center by Wyndham Merlo
Soalan lazim
Howard Johnson Hotel Resort Villa de Merlo Ulasan
Ulasan
10
Luar Biasa
10/10
Kebersihan
10/10
Kakitangan & perkhidmatan
10/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
20 Feb 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik