ibis Quimperle
Hotel terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma, berhampiran Gereja Our Lady of the Assumption
Galeri foto untuk ibis Quimperle





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM311
RM353 jumlah
termasuk cukai & fi
28 Nov - 29 Nov
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)
8.6 daripada 10
Cemerlang
(4 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Lihat semua foto untuk Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)
8.0 daripada 10
Sangat baik
(15 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Zone De Keringant, Za Kervidanou 3, Mellac, Finistere, 29300
Tentang hartanah ini
ibis Quimperle
Hartanah serupa

Hotel Novalis
Hotel Novalis
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
8.4 daripada 10, Sangat Baik, 203 ulasan
Harga ialah RM340
RM384 jumlah
termasuk cukai & fi
22 Nov - 23 Nov
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.10 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 9.90 untuk dewasa dan EUR 4.95 untuk kanak-kanak
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 5.00 setiap haiwan kesayangan, sehari
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Foto dalam huraian ini menggambarkan piawaian jenama dan disediakan untuk tujuan ilustrasi sahaja
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
ibis Quimperle
ibis Quimperle Hotel
ibis Quimperle Hotel Mellac
ibis Quimperle Mellac
ibis Quimperle Hotel
ibis Quimperle Mellac
ibis Quimperle Hotel Mellac
Soalan lazim
ibis Quimperle Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
8.8/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
8.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.8/10
Mesra alam
Ulasan
11 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
6/10 Boleh diterima
Théo
Mengembara bersama keluarga
3 Ogo 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan
Théo
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Philippe
31 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Philippe
Menginap 3 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Alain
Pengembara perniagaan
30 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alain
Menginap 1 malam pada Jul 2025
6/10 Boleh diterima
JEROME
17 Jul 2025
JEROME
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
13 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Catherine
Mengembara bersama kumpulan
6 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Catherine
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
BERTRAND
Pengembara perniagaan
5 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
BERTRAND
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
denis
30 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bon hotel
denis
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Guillaume
28 Jun 2025
Guillaume
Menginap 1 malam pada Jun 2025
2/10 Teruk
Jean Michel
12 Jun 2025
Jean Michel
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Laurent
Pengembara perniagaan
13 Mei 2025
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Un hébergement plus que correct.
Laurent
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
BERTRAND
Pengembara perniagaan
4 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
BERTRAND
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
MICHEL
22 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
MICHEL
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Vincent
Pengembara perniagaan
4 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très bon hôtel
Vincent
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Charles
4 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Séjour agréable
Charles
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Claude
15 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Claude
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Christian
Pengembara perniagaan
10 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Christian
Menginap 2 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Ana
12 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ana
Menginap 4 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
GERARD
23 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
GERARD
Menginap 2 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
26 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Ogo 2024
6/10 Boleh diterima
STEPHANE
Mengembara bersama keluarga
26 Ogo 2024
Tidak sukakan: Kemudahan
STEPHANE
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
17 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Jacky
16 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jacky
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Philippe
14 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Philippe
Menginap 1 malam pada Ogo 2024








