Hotel Medford North OR

Hartanah 2.0 bintang
Motel terdapat letak kenderaan valet percuma, dengan jarak berjalan kaki ke Muzium Kanak-kanak

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Medford North OR

Kelengkapan dandanan diri percuma, pengering rambut, tuala disediakan
Meja, seterika/papan seterika, Wi-fi percuma
Depan hartanah
Meja sambut tetamu
Koridor

Ulasan

3.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Dobi
  • Termasuk parkir
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
518 North Riverside Avenue, Medford, OR, 97501

Bergerak

  • Medford, OR (MFR-Lapangan Terbang Antarabangsa Rogue Valley) - 8 minit memandu

Tentang hartanah ini

Hotel Medford North OR

Motel berdekatan Muzium Kanak-kanak
Terletak berdekatan Dewan Bandar Raya Medford dan Pusat Beli-belah Rogue Valley, Hotel Medford North OR menyediakan kemudahan dobi. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Mesin layan diri, gril barbeku dan hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua 74 bilik mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, dan juga kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan tab mandi atau pancuran dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Televisyen dengan saluran kabel
  • Balkoni, peti sejuk dan ketuhar gelombang mikro

Bahasa

Bahasa Inggeris

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Mesin layan diri

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Tempat berkelah

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 2 tingkat
  • 5 bangunan
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Ketuhar gelombang mikro
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Seterika/papan seterika
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 19:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 7:00 - 22:30
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 25 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 25 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Alkohol tidak disajikan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Cedar Lodge Inn Medford
Cedar Lodge Medford
OYO Hotel Medford North OR
Hotel Medford North OR Motel
Hotel Medford North OR Medford
Hotel Medford North OR Motel Medford

Soalan lazim

Adakah Hotel Medford North OR mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak USD25 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Hotel Medford North OR?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Medford North OR?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 19:00. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Medford North OR?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Hotel Medford North OR?

Terletak di Pusat Bandar Medford, motel ini dalam jarak 1 bt (2 km) dari Muzium Kanak-kanak, Pusat Beli-belah Rogue Valley dan Dewan Bandar Raya Medford. Taman Bear Creek dan Taman Kereta Api Medford juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Hotel Medford North OR Ulasan

Ulasan

3.6
Penilaian 10 - Cemerlang. 8 daripada 171 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 16 daripada 171 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 17 daripada 171 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 19 daripada 171 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 111 daripada 171 ulasan

3.8/10

Kebersihan

4.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

4.4/10

Kemudahan

3.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

2/10 Teruk

HOAI-HUONG

My reservation was canceled unexpectedly. Hopefully this will not happen again to anyone else in the future!
Menginap 1 malam pada Nov 2021

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
They had a check in window which i did not notice on the confirmation. We did not check in by the time the window closed so they canceled my reservation and didn't bother letting me know. So we drive 5 and a half hours and had no where to sleep.
Menginap 1 malam pada Feb 2021

2/10 Teruk

Ryan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Horrible Scary Shack of Hell on Riverside in Meddy

Hello i pulled up to Medford after a long day of flights already had my room Paid for and booked . Showed up to my little motel and theres a sign on door any 1 that paid for the next like week cant have a room so i such around the half dismantled property to find some tattooed wanna be tweaker to come out and tell me theres nothing they can do and no reason but i just cant stay there . Worst experience and motel i been to somone send in the health department please Crack all over the place there pookie.
Menginap 1 malam pada Nov 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Don’t even bother

Awful. Every single negative review you see online is true. Stay away
Menginap 7 malam pada Nov 2020

2/10 Teruk

GJ, Olympia

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Property does not exit under that name. Fighting to get my $ back through AMEX. I was put in a very bad situation.
Menginap 1 malam pada Nov 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Horrible property with mean staff. Front desk was locked and it was freezing out. Not connected well with expedia
Menginap 1 malam pada Okt 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Didn't have a view because when I arrived the office was closed and had a sign on the door saying NO VACANCY and to call the number....spend a long time on hold and no one answered. I had Expedia reach out to them and they could not do so for days. Then I didn't get a refund because they weren't available. DON'T STAY HERE IF YOU WANT TO ACTUALLY GET A ROOM AND NO REFUNDS!!!
Menginap 1 malam pada Okt 2020

2/10 Teruk

Elizabeth

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2020

2/10 Teruk

Amie

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Red Cross Helps Oregon Fire Victims

Due to the recent fires in Southern Oregon the American Red Cross is booking all the rooms in the local hotels for the fire victims. Rooms are not available for anyone without a Red Cross voucher. I need a full refund.
Menginap 1 malam pada Okt 2020

2/10 Teruk

Nate, Medford

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
These people gave my room away within 10 minutes of me booking it and have refused to refund my money.
Menginap 1 malam pada Okt 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Disappointments

There were no warnings that master key was stolen from the check in desk; at least I wasn't told that until after my tablet was stolen from my room, while I was at work. That tablet was a birthday present this year. Besides that, us two guests were only given one set of towel, and we had to request pillow cases upon arrival.. plus that room was not nearly thoroughly cleaned.
Menginap 3 malam pada Okt 2020

2/10 Teruk

Kamera

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

The worst ever

Menginap 1 malam pada Okt 2020

2/10 Teruk

Suzanna

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Stay away

Got there not the same name as on the app door was locked no way to check in and in a very unsettling neighborhood had to cancel Stay away
Menginap 1 malam pada Okt 2020

2/10 Teruk

Carlos, Minneapolis

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The place was dirty, my bathroom was no very clean, the staff were never in at the front desk, I had to wait 3 hours outside cause the card key didn’t open and there was nobody to fix it
Menginap 2 malam pada Okt 2020

2/10 Teruk

Mindy

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This place is absolutely disgusting. There were bugs everywhere. The tv has a hole in the screen and didn’t work. There were water bottles left in the room. There was holes in the walls. The walls we’re filthy. The carpet was sticky. The room just smelt so bad. We ended up going back to the office and getting out deposit back and leaving. The person who finally came to open the door was on something. We have stayed there in the past and it was never like that. We will never go back. The worst experience ever.
Menginap 1 malam pada Okt 2020

2/10 Teruk

Jeremy

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2020

2/10 Teruk

Joseph, Medford Oregon

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I showed up at midnight after driving all day with my two year old son jus to find out they sold the room I reserved.
Menginap 1 malam pada Okt 2020

2/10 Teruk

Thomas

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Avoid OYO Hotel

Although my reservation was confirmed through hotels.com ahead of time, when we arrived at this OYO hotel, office was locked, nobody was there to help. Only messy hand written note was posted at the door that hotel was sold out and a contact number for refund. It was almost midnight. This is why l reserved a room ahead of time. Hotels.com SHOULD NOT list this kind of horribly managed hotel on the site !!
Menginap 1 malam pada Okt 2020

2/10 Teruk

dominique

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2020

2/10 Teruk

Megan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Just dont

I arrived at 5pm. The door was locked. No one answered to the door bell or phone. I sat in my car for 1.5 hours. I tried again with no luck. Hotels.com had to move me motels.
Menginap 2 malam pada Okt 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Over books and have a hard time to get my refund no one at the motel office when I arrived two weeks went by I have not got my refund
Menginap 3 malam pada Sep 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The supposed to be front desk person and or people.... would not even answer the phone or the front main lobby door n... absolutely the worst experience ever
Menginap 1 malam pada Okt 2020

2/10 Teruk

Michael

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2020

2/10 Teruk

terry

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bed bugs

Menginap 1 malam pada Sep 2020