Harper Wahid hasyim Medan by ASTON

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Medan terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Harper Wahid hasyim Medan by ASTON

Restoran
1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, peti besi dalam bilik
Bahagian luar
Kemudahan mesyuarat
Suite | Ruang tamu | 42 inci televisyen skrin rata dengan satelit, TV

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Termasuk parkir
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Deluxe Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk mini
Item bar mini percuma
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
  • 29 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
PT. Surya Puncak Pratama, Medan

Tempat berdekatan

  • Plaza Sun - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Universiti Sumatera Utara - 3 min memandu - 2.3 km
  • Balai Kota Besar - 3 min memandu - 3.5 km
  • Maimun Palace (Istana Maimun) - 4 min memandu - 3.5 km
  • Pusat Beli belah Medan - 5 min memandu - 4.6 km

Bergerak

  • Medan Station - 12 minit memandu
  • Medan (KNO-Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Namu) - 54 minit memandu

Restoran

  • ‪Ucok Durian - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Si Bolang Durian - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Rumah Makan Mie Ayam Jamur Special H. Mahmud.S - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Nasi Sate Matang Pelangi - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Bebek Goreng H. Slamet - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Harper Wahid hasyim Medan by ASTON

Hotel berhampiran stesen kereta api
Harper Wahid hasyim Medan by ASTON menyediakan restoran dan banyak lagi. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan lif
  • 4 bilik mesyuarat dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Kesemua 89 bilik mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 42-inci TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Cerek elektrik, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Indonesia

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj) dari 9:00 hingga 17:00 atas permintaan
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:00 hingga 10:00 dengan bayaran: IDR 121,000 untuk orang dewasa dan IDR 65,500 untuk kanak-kanak
  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • 4 bilik mesyuarat

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 42-inci dengan saluran kabel/satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira IDR 121000 untuk dewasa dan IDR 65500 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: IDR 300000 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 4 orang)
  • Yuran pengangkutan ulang-alik bagi setiap kanak-kanak: IDR 300000 (sehala), (berumur sehingga 6 tahun)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, pengadang tingkap, dan lampu luar

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Harper Wahid hasyim Medan
Harper Wahid hasyim Medan by ASTON Hotel
Harper Wahid hasyim Medan by ASTON Medan
Harper Wahid hasyim Medan by ASTON Hotel Medan

Soalan lazim

Adakah Harper Wahid hasyim Medan by ASTON mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Harper Wahid hasyim Medan by ASTON?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Harper Wahid hasyim Medan by ASTON?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Harper Wahid hasyim Medan by ASTON?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Harper Wahid hasyim Medan by ASTON memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi 9:00–17:00 (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak IDR300000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Harper Wahid hasyim Medan by ASTON?

Terletak di Medan, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Muzium & Galeri Hidupan Liar Antarabangsa Rahmat, Plaza Medan Fair dan Kuil Shri Mariaman. Vihara Gunung Timur dan Plaza Sun juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Harper Wahid hasyim Medan by ASTON Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 3 daripada 9 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 5 daripada 9 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 9 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 9 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 9 ulasan

9.0/10

Kebersihan

8.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Sembiring

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

Ryan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Modern hotel

Great modern hotel located pretty centrally. However no bar but there is a great little restaurant across the street. Breakfast has a good spread but limited seating only table was outside in the smoking sectionf which was disgusting 😒
Menginap 1 malam pada Jul 2022

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Kim

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Muhammad Rizkianata

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Love you kk resepsionis

Mantapp, tidur nyaman
Menginap 1 malam pada Dis 2019

8/10 Baik

Thomas Adi

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

great service but uncomfortable pillow

The service is so amazing. But you should consider to change your pillows. It is too high. My neck hurts.
Menginap 7 malam pada Nov 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
The air conditioner is dirty and hot, the staff (security) is arogan.... Get in to my room at 9 in the morning,he open my door with his card and told me to quit and check out. I still have 1 day to stay there until tomorrow.
Menginap 4 malam pada Okt 2019

10/10 Cemerlang

Jainti

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Not bad the receptionist specially men could improve how to make customers happy .eg- better smile
Menginap 2 malam pada Ogo 2019