HÎtel Les Bougainvillées Saly Sénégal

Hartanah 4.0 bintang
Menghadap ke pantai, dengan kolam renang terbuka

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk HÎtel Les Bougainvillées Saly Sénégal

Geladak matahari
Teres/patio
Depan hartanah
Sarapan, makan tengah hari dan makan malam dihidangkan
Pantai persendirian

Kemudahan popular

  • Mesra haiwan kesayangan
  • Bar
  • Termasuk sarapan
  • Di pantai persendirian
  • Kolam
  • Perkhidmatan bilik

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Standard Single Room

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Penyaman udara
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Meja
Ruang tamu
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Standard Double Room

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Penyaman udara
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Meja
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Triple Room

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Penyaman udara
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Meja
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single) ATAU 3 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Rond Point Saly, Saly, Mbour

Tempat berdekatan

  • Kampung Artisanal - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Muzium Khelcom - 17 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Kelab Golf Saly - 18 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Golf De Saly - 3 min memandu - 2.1 km
  • Perkampungan Nelayan Mbour - 9 min memandu - 7.3 km

Bergerak

  • Dakar (DSS-Lapangan Terbang Antarabangsa Blaise Diagne) - 34 minit memandu

Restoran

  • â€ȘLe Petit Zing - ‬10 min berjalan kaki
  • â€ȘChez Marie - ‬5 min berjalan kaki
  • â€Șpoulo - ‬4 min memandu
  • â€ȘLes Clots de Papillon - ‬4 min memandu
  • â€ȘLa Cabane - ‬5 min memandu

Tentang hartanah ini

HÎtel Les Bougainvillées Saly Sénégal

Mewah bagi hotel bersebelahan padang golf
Di HÎtel Les Bougainvillées Saly Sénégal, anda boleh menantikan sarapan bufet percuma, teres dan taman. Restoran di tapak menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan bar dan pusat perniagaan 24 jam.
Manfaat lain termasuk:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj), peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan tempat simpanan bagasi
  • Surat khabar di lobi, meja/kaunter hadapan 24 jam dan perkhidmatan rencam
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di HÎtel Les Bougainvillées Saly Sénégal menampilkan keselesaan seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Balkoni atau laman dalam, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:00
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kolam kanak-kanak
  • Padang golf bersebelahan 9 lubang

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kolam kanak-kanak
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan 24 jam

Kawasan luar

  • Di pantai persendirian
  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau di pancuran mandi
  • Pancuran mandi kerusi roda (roll-in) dalam bilik
  • Ruang solek bilik mandi mudah diakses kerusi roda
  • Tiada lif

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Tisu dapur

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 19:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan boleh menginap percuma
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Sehingga 5 kg setiap haiwan peliharaan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: XOF 1100.00 seorang semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Hartanah juga dikenali sebagai

HÎtel Bougainvillées Saly Sénégal Mbour
HÎtel Bougainvillées Saly Sénégal
Bougainvillées Saly Sénégal Mbour
Bougainvillées Saly Sénégal
HÎtel Les Bougainvillées Saly Sénégal Hotel
HÎtel Les Bougainvillées Saly Sénégal Mbour
HÎtel Les Bougainvillées Saly Sénégal Hotel Mbour

Soalan lazim

Adakah HÎtel Les Bougainvillées Saly Sénégal mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Adakah HÎtel Les Bougainvillées Saly Sénégal mesra haiwan kesayangan?

Ya, HÎtel Les Bougainvillées Saly Sénégal membenarkan haiwan kesayangan dengan berat maksimum sehingga 5 kg untuk setiap haiwan kesayangan.

Berapakah fi parkir di HÎtel Les Bougainvillées Saly Sénégal?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di HÎtel Les Bougainvillées Saly Sénégal?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 19:00.

Apakah masa daftar keluar di HÎtel Les Bougainvillées Saly Sénégal?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Di manakah terletaknya HÎtel Les Bougainvillées Saly Sénégal?

Terletak di Mbour, hotel yang menghadap ke pantai ini terdapat bersebelahan padang golf serta dalam jarak 1 bt (2 km) dari Kampung Artisanal dan Muzium Khelcom. Kelab Golf Saly adalah 1.3 bt (2.1 km) jauhnya.

HÎtel Les Bougainvillées Saly Sénégal Ulasan

Ulasan

6.2
Penilaian 10 - Cemerlang. 2 daripada 25 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 11 daripada 25 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 25 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 5 daripada 25 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 25 ulasan

6.6/10

Kebersihan

6.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.6/10

Kemudahan

5.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

5.8/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

renaud

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Sébastien

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nul , à éviter

c'est hĂŽtel n'est absolument pas Ă  recommander L'accueil et dĂ©plorable, comme la propretĂ© et la vĂ©tustĂ© des installations Le petit dĂ©jeuner est lamentable: ni beurre , ni confiture À la rĂ©ception, il prĂ©tendait, ne pas avoir ma rĂ©servation , ils m'ont demandĂ© de partir
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Ludovic

Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Ludovic

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

4/10 Lemah

Jean-luc

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Pas d'éclairage dans la douche,cabinet wc mal fixé

Passage d'une nuit dans l'hÎtel, niveau hygiÚne trÚs limité, pas de bouteille d'eau, pas de savon , trÚs peu de serviettes de bain, sol pas propre , ampoule de douche HS donc pas d'éclairage.TV non fonctionnelle. Un séjour d'une nuit suffit , pas plus.
Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

martine

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Vacances

Notre séjour s est bien passé Par contre l hotel a besoin de travaux de rénovation Au niveau restauration, manque d originalité Les plats se répÚtent Dommage,car cet hotel a un super jardin, du personnel agreable
Menginap 11 malam pada Nov 2023

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jul 2023

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Menginap 1 malam pada Feb 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
When i got there, the receptionĂŹst could find my reservation online and i have to send him via email my reservation for proof. The room was not king size, no phone or wifi. Poor service and the room was old.
Menginap 2 malam pada Feb 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 14 malam pada Jan 2020

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
sur le site marquer 4 Ă©toiles la bas 3 Ă©toles piscine dĂ©sastre personnes dedans buffet le matin une odeur de fosse septique a cotĂ© cela a dĂ©jĂ  Ă©tĂ© signaler par d autre client avant a notre arriver le soir accueil mĂ©diocre chambre sombre je prĂ©fĂ©rĂ© m arrĂȘter la nous partons souvent avec expĂ©dia avec aucun souci mais la trĂšs trĂšs déçu l hĂŽtel n est pas a la hauteur pour connaitre bien saly
Menginap 7 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Kally

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Sep 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Sep 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Lieu propre, personnel sympathique mais petit déjeuner à améliorer (qualité des viennoiseries)
Menginap 2 malam pada Ogo 2019

6/10 Boleh diterima

TOFFEE, Paris

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
J'ai aimé la chambre et les jardin Par contre au niveau restauration ce n'était pas digne d'un 4* Pas beaucoup de choix au petit déjeuner et la chaßne du froid est inexistante. La piscine a une eau verte qui ne donne pas du tout envie de s'y baigner. Heureusement que nous avions accÚs à la piscine de l'hÎtel d'à cÎté. Le personnel est trÚs gentil. C'était la saison basse donc pas d'animation
Menginap 10 malam pada Jul 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Jun 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Apr 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Menginap 2 malam pada Apr 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Vraiment le personnel est trĂšs disponible, agrĂ©able, serviable, aussi bien Ă  la rĂ©ception, qu’au restaurant, qu’au bar et pour les activitĂ©s. BRAVO !!! Endroit trĂšs propre, Chambres grandes et propres, mais ustensile de douche un peu vieux. Bien situĂ©. J’y retournerais. Jp ( français ) du 28/02 AU 05/02
Menginap 5 malam pada Feb 2019

2/10 Teruk

thierry, nice

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
hĂŽtel en travaux au niveau de bar et restaurant du matin au soir donc impossible de profiter de la piscine Ă  cĂŽtĂ©. chambres vĂ©tustes donnĂ© aux clients malgrĂ© des chambres rĂ©novĂ© rĂ©servĂ© Ă  un partenaire privilĂ©giĂ© ? de toute façon travaux Ă©galement aux niveaux de ces nouvelles chambres donc impossible de se reposer en journĂ©e ! surfacturation de notre note qui est passĂ© de plus de 100000 CFA Ă  64000 CFA devant notre assistance Ă  avoir le dĂ©tails et de ce fait menace d'appeler la police si on ne payer pas alors que noous voulions bien rĂ©gler notre note mais rĂ©elle et non celle surfacturĂ© ! des commentaires Ă©logieux incomprĂ©hensibles Ă  part peut ĂȘtre le fait qu"il soit laissĂ© par un excursionniste que arrive au soir et reparte le matin avant que cet hĂŽtel se transforme en champ de bataille !
Menginap 9 malam pada Nov 2018

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
I would like more amenities in the room...........
Menginap 4 malam pada Nov 2018

6/10 Boleh diterima

FA, yvelines

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Endroit typique, hotel sénégalais

L.hotel en lui meme est sympa, mais peut mieux faire.
Menginap 10 malam pada Feb 2018

4/10 Lemah

eric, bruxelles

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Une heure aprÚs mon installation, j'ai quitté et recherché un autre hÎtel.

2/10 Teruk

ousdiop, Seattle

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Not an hotel at all!

Booked for 3 nights and di not stay even a couple hours. No one on site. No electricity, no water. Security is of great concern. the beach is not existing at all. I am still awaiting my refund as all amenities listed are either not existing or not usable. As a general manager of a 4 star hotel myself in the US, I highly recommend Expedia to pull this place out of the list.

8/10 Baik

Kally, Frederiksberg

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

smukt

Meget flot og hyggeligt hotel.