Galeri foto untuk Onsen Guest House Aobato no Su





Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik
Lihat semua foto untuk Traditional Room (Japanese Style, for 4 People)

Traditional Room (Japanese Style, for 4 People)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Tandas dengan bidet elektronik
Pengemasan harian
Peti besi
Lihat semua foto untuk Traditional Room (Japanese Style, for 5 People)

Traditional Room (Japanese Style, for 5 People)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Tandas dengan bidet elektronik
Pengemasan harian
Peti besi
Lihat semua foto untuk Traditional Room, Annex Building (Japanese Style)

Traditional Room, Annex Building (Japanese Style)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Tandas dengan bidet elektronik
Pengemasan harian
Peti besi
Terletak di bangunan tambahan
Lihat semua foto untuk Room (Japanese Western Style)

Room (Japanese Western Style)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Tandas dengan bidet elektronik
Pengemasan harian
Peti besi
Lihat semua foto untuk Traditional Room (Japanese Style, 2 Single Beds)

Traditional Room (Japanese Style, 2 Single Beds)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Tandas dengan bidet elektronik
Pengemasan harian
Peti besi
Lihat semua foto untuk Single Room

Single Room
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Tandas dengan bidet elektronik
Pengemasan harian
Peti besi
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

45-2 Tamayu-cho Tamatsukuri, Matsue, Shimane, 699-0201
Tentang hartanah ini
Onsen Guest House Aobato no Su
Hartanah serupa

HOTEL SEN
HOTEL SEN
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Dobi
- Ketuhar gelombang mikro
8.6 daripada 10, Terbaik, 8 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: JPY 150.00 seorang semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan penuh: kira-kira JPY 500 seorang
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Kanak-kanakĀ berumurĀ 2 tahun ke bawah tidak dibenarkan di hartanah ini
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Harap maklum bahawa sesetengah hartanah tidak membenarkan tetamu yang mempunyai tatu menggunakan kemudahan mandi awam di tapak hartanah
Hartanah juga dikenali sebagai
Onsen Guest House Aobato no Su Inn Matsue
Onsen Guest House Aobato no Su Inn
Onsen Guest House Aobato no Su Matsue
Onsen House Aobato no Su Inn
Onsen Aobato No Su Matsue
Onsen Guest House Aobato no Su Ryokan
Onsen Guest House Aobato no Su Matsue
Onsen Guest House Aobato no Su Ryokan Matsue
Soalan lazim
Ulasan
Onsen Guest House Aobato no Su Ulasan
9.2
Hebat
9.0
Kebersihan
8.6
Lokasi
8.8
Kakitangan & perkhidmatan
9.4
Mesra alam
8.4
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
16 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2021
10/10 Cemerlang
Yuko
Mengembara bersama keluarga
12 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
åæęø©ć¾ćęø©ę³å®æāØļø


Yuko
Menginap 1 malam pada Okt 2021
8/10 Baik
hideaki
Mengembara bersama kumpulan
23 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
hideaki
Menginap 1 malam pada Ogo 2021
8/10 Baik
mizuki
Mengembara bersama keluarga
5 Mei 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
å®¶ęę č”
mizuki
Menginap 1 malam pada Apr 2021
10/10 Cemerlang
Toshiyuki
Mengembara bersama keluarga
28 Nov 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Toshiyuki
Menginap 1 malam pada Nov 2020
10/10 Cemerlang
AKIKO
Mengembara bersama kumpulan
11 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
AKIKO
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
Yoshiki
1 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ć³ć¹ćććć©ć¼ćć³ć«åŖćććØć¦ćčÆć宿ć§ć
Yoshiki
Menginap 2 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
mil-ky
Mengembara bersama kumpulan
12 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
mil-ky
Menginap 2 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
8 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
CPå¼č¶ é«ē onsen guest house
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Dis 2019
10/10 Cemerlang
HAOKAI
Mengembara bersama keluarga
1 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ēé ęŗ«ę³å°ę č”
HAOKAI
Menginap 1 malam pada Dis 2019
10/10 Cemerlang
TAKASHI
Mengembara bersama keluarga
2 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
TAKASHI
Menginap 1 malam pada Nov 2019
4/10 Lemah
shinichiro
Pengembara perniagaan
1 Dis 2019
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
shinichiro
Menginap 1 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
10 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice service Good location


Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
10 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
ćć, å„čÆ
Mengembara bersama kumpulan
4 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ćć
Menginap 1 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
Yukiko
Mengembara bersama kumpulan
31 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
čÆē¾ć§ćÆē”ćććęćććććć¹ćæććć«ęå
Yukiko
Menginap 2 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
26 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Mayumi
25 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mayumi
Menginap 1 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
25 Okt 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
16 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Sophie, Lyon
Mengembara bersama pasangan
12 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sophie
Menginap 2 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
WAI CHEUNG
9 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
WAI CHEUNG
Menginap 1 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
6 Okt 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
22 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
22 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Sep 2019