HOTEL SEN
Rumah tamu terletak di Matsue, berhampiran Tasik Shinji
Galeri foto untuk HOTEL SEN





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Basic Single Room

Basic Single Room
7.0 daripada 10
Baik
(2 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Pengering rambut
3 bilik mandi
Meja
Ruang komputer riba
Lihat semua foto untuk Basic Double Room, City View

Basic Double Room, City View
Sorotan
Penyaman udara
Pengering rambut
3 bilik mandi
Ruang komputer riba
Lihat semua foto untuk Deluxe Twin Room, City View

Deluxe Twin Room, City View
Sorotan
Penyaman udara
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

481-1 Asahimachi, Matsue, Shimane, 690-0003
Tentang hartanah ini
HOTEL SEN
Hartanah serupa

Matsue Universalhotel
Matsue Universalhotel
- Termasuk sarapan
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
6.8 daripada 10, 326 ulasan
Harga ialah RM168
RM185 jumlah
14 Dis - 15 Dis
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Satu cukai bandar mungkin dikuti di hartanah. Cukai bandar adalah antara JPY 100 hingga JPY 10,000 seorang, setiap malam, bergantung pada kadar harga bilik setiap malam. Sila ambil perhatian bahawa pengecualian tambahan mungkin terpakai. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila hubungi pihak hartanah menggunakan maklumat yang terdapat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
HOTEL SEN Matsue
HOTEL SEN Guesthouse
HOTEL SEN Guesthouse Matsue
Soalan lazim
HOTEL SEN Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
9.6/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
8.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.0/10
Mesra alam
Ulasan
2 Dis 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Nov 2025
8/10 Baik
Chisato
2 Dis 2025
Sukakan: Kebersihan
Chisato
Menginap 1 malam pada Nov 2025
10/10 Cemerlang
??
13 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
??
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
6/10 Boleh diterima
Yasuyuki
Pengembara perniagaan
30 Jul 2025
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Yasuyuki
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
TOMOKI
Pengembara perniagaan
7 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
TOMOKI
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
18 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
また利用したいと思います。
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2025
6/10 Boleh diterima
??
10 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
??
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
yoko
Pengembara perniagaan
6 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
シンプルで親切
yoko
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Junko
3 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Junko
Menginap 1 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
28 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
快適です
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2024








