The Citi Residenci Hotel-Asansol

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Asansol terdapat perkhidmatan spa dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Citi Residenci Hotel-Asansol

Bahagian luar
Club Double Room (Club Premium) | 1 bilik tidur, langsir/tirai gelap terus, kalis bunyi
Bar (di hartanah)
Meja sambut tetamu
Bahagian dalam

Ulasan

2.0 daripada 10

Kemudahan popular

  • Spa
  • Sarapan tersedia
  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Termasuk parkir
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Deluxe Room (Super)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Cerek elektrik
  • 13 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room (Suite)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Cerek elektrik
  • 58 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Cerek elektrik
  • 15 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Cerek elektrik
  • 9 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Bujang (Single)

Club Double Room (Club Premium)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Cerek elektrik
  • 35 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
NH2, Ningha Rd, Asansol, West Bengal, 713370

Tempat berdekatan

  • Satabdi Park - 8 min memandu - 8.0 km
  • Ghagar Buri Chandi Temple - 22 min memandu - 24.1 km
  • Junction Mall - 34 min memandu - 39.2 km
  • Bhabani Pathak's Tilla - 36 min memandu - 41.4 km
  • Ram Mandir - 41 min memandu - 45.7 km

Bergerak

  • Kalipahari Station - 9 minit memandu
  • Durgapur (RDP-Kazi Nazrul Islam) - 35 minit memandu

Restoran

  • ‪Foodie - ‬4 min memandu
  • ‪Durga Foods - ‬5 min memandu
  • ‪Lazeez Express - ‬6 min memandu
  • ‪Madras Restaurant - ‬5 min memandu
  • ‪Anand Restaurant - ‬6 min memandu

Tentang hartanah ini

The Citi Residenci Hotel-Asansol

Hotel di kawasan perniagaan
The Citi Residenci Hotel-Asansol menyediakan kemudahan seperti perkhidmatan pencucian kering/dobi dan restoran. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma di kawasan awam.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj) dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di The Citi Residenci Hotel-Asansol memiliki keselesaan seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti dinding kalis bunyi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Langsir/tirai gelap terus dan bilik kalis bunyi
  • Sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, cerek elektrik dan pengemasan (atas permintaan)

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 315 untuk orang dewasa dan INR 315 untuk kanak-kanak
  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (atas permintaan)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Spa

  • Perkhidmatan spa

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tali tarik kecemasan bilik mandi
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Hulu semburan mandi hujan
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Penyaman udara
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Kad kredit yang digunakan untuk menempah tempahan perlu ditunjukkan oleh pemegang kad semasa daftar masuk bersama-sama dengan pengenalan foto yang sepadan serta aturan lain perlu diselaraskan dengan hartanah sebelum ketibaan
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu menunjukkan kad pengenalan diri yang sah yang dikeluarkan oleh kerajaan semasa daftar masuk.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 315 untuk dewasa dan INR 315 untuk kanak-kanak

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

The Citi Residenci Asansol
The Citi Residenci Hotel-Asansol Hotel
The Citi Residenci Hotel-Asansol Asansol
The Citi Residenci Hotel-Asansol Hotel Asansol

Soalan lazim

Adakah The Citi Residenci Hotel-Asansol mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Citi Residenci Hotel-Asansol?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di The Citi Residenci Hotel-Asansol?

Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di The Citi Residenci Hotel-Asansol?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya The Citi Residenci Hotel-Asansol?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, hotel ini sejauh 7.4 km dari Satabdi Park dan 18.9 km dari Ghagar Buri Chandi Temple. Damodar River dan Junction Mall juga dalam jarak 20 bt (32 km).

The Citi Residenci Hotel-Asansol Ulasan

Ulasan

2.0
Penilaian 10 - Cemerlang. 0 daripada 2 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 0 daripada 2 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 2 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 2 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 2 ulasan

2.0/10

Kebersihan

2.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

2.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

2/10

The hotel has wrong address mentioned which is helping them to get booking even for different location. The front desk incharge along with General Manager of the hotel are cheat. Despite several requests they gave their full effort to charge us even knowing that they have mentioned wrong address and due to which booking was made there. They aren't cooperative at all. It seems that The General Manager himself is very focused on cheating people and generating money from where ever he can. This hotel is highly not recommended at all. They are polite only till they receive money and once they get your money they turn upside down. A con-ning culture is being served to customers right from head of the hotel ( General Manager) till the bottom-line of the staff. Lucky that I booked it through Expedia and somehow I got my refund from these money eaters. Shame on the hotel and the General Manager.
Menginap 1 malam pada Ogo 2023

2/10

Menginap 1 malam pada Apr 2023