Prem Mandir Vrindavan - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
ISKCON Vrindavan - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
Banke Bihari Temple - 2 min memandu - 1.8 km
Maa Vaishno Devi Dham - 7 min memandu - 6.4 km
Sri Krishna Janmabhoomi Temple Complex - 11 min memandu - 9.8 km
Bergerak
Vrindavan Station - 12 minit memandu
Restoran
Banke Bihari Temple - 3 min memandu
Nidhivan Hotels and Resorts - 5 min memandu
MVT Restaurant - 8 min berjalan kaki
Sri Govinda Restaurant - 7 min berjalan kaki
Shri Brijwasi Perawale - 8 min berjalan kaki
Tentang hartanah ini
Ananda Krishna Van
Hotel berdekatan Prem Mandir Vrindavan
Taman, taman permainan dan perkhidmatan pencucian kering/dobi merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Ananda Krishna Van. Manjakan diri anda dengan urut atau perkhidmatan spa lain. Di restoran hartanah, Ananda Bhoj, terdapat masakan Asia. Tetamu juga boleh menjangka untuk mencari pusat perniagaan.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
Percuma letak kenderaan sendiri
Bantuan pelancongan/tiket, hartanah bebas asap rokok dan surat khabar percuma
Meja/kaunter hadapan 24 jam dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Semua 150 bilik dihias secara berasingan disertakan dengan keselesaan seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti perkhidmatan bilik.
Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia
Makanan dan minuman
1 restoran
Restoran di tapak hartanah
Ananda Bhoj
Aktiviti menarik
Taman permainan
Mesra keluarga
Kemudahan dobi
Taman permainan
Kemudahan
Kemudahan dobi
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Surat khabar percuma di lobi
Tempat simpanan bagasi
Perkhidmatan tetamu
Bantuan lawatan dan tiket
Pengemasan (harian)
Perkhidmatan cucian kering/dobi
Perkhidmatan perniagaan
Pusat perniagaan
Kawasan luar
Taman
Spa
Urutan
Kebolehcapaian
Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
Tiada lif
Lain-lain
Hartanah bebas asap rokok
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Langsir gelap terus
Bilik mandi
Pengering rambut (atas permintaan)
Tuala disediakan
Hiburan
TV dengan saluran kabel
Makanan dan minuman
Perkhidmatan bilik
Lain-lain
Hiasan berasingan
Kipas siling
Meja
Penyaman udara
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 17:30
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Arahan daftar masuk khas
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hartanah juga dikenali sebagai
Ananda Krishna
Ananda Krishna Van
Ananda Krishna Van Hotel
Ananda Krishna Van Hotel Vrindavan
Ananda Krishna Van Vrindavan
Ananda Krishna Van Hotel Mathura
Ananda Krishna Van Mathura
Hotel Ananda Krishna Van Mathura
Mathura Ananda Krishna Van Hotel
Ananda Krishna Van Hotel
Hotel Ananda Krishna Van
Ananda Krishna Van Mathura
Ananda Krishna Van Hotel
Ananda Krishna Van Mathura
Ananda Krishna Van Hotel Mathura
Soalan lazim
Adakah Ananda Krishna Van mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Berapakah fi parkir di Ananda Krishna Van?
Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di Ananda Krishna Van?
Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 17:30.
Apakah masa daftar keluar di Ananda Krishna Van?
Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.
Di manakah terletaknya Ananda Krishna Van?
Terletak di kawasan bersejarah, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari ISKCON Vrindavan dan Prem Mandir Vrindavan. Shree Radha Ras Bihari Ashta Sakhi Temple dan Rangji Temple juga dalam jarak 1 bt (2 km).
Ananda Krishna Van Ulasan
Ulasan
7.0
Baik
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 13 daripada 43 ulasan
10 - Cemerlang
13
Penilaian 8 - Baik. 11 daripada 43 ulasan
8 - Baik
11
Penilaian 6 - Boleh diterima. 7 daripada 43 ulasan
6 - Boleh diterima
7
Penilaian 4 - Lemah. 6 daripada 43 ulasan
4 - Lemah
6
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 43 ulasan
2 - Teruk
6
6.6/10
Kebersihan
7.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
6.6/10
Kemudahan
6.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
7.0/10
Mesra alam
Ulasan
8/10 Baik
Suraj Kumar
Mengembara bersama pasangan
12 Jun 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good Stay
Suraj Kumar
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Jean
2 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good quality place
Jean
Menginap 5 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
RAJAN RAJENDRA BAHADUR
7 Mei 2025
RAJAN RAJENDRA BAHADUR
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Kumad
16 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Kumad
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Tanay
29 Nov 2024
Tanay
Menginap 1 malam pada Nov 2024
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
20 Apr 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Saravanan
1 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Saravanan
Menginap 2 malam pada Nov 2023
2/10 Teruk
Sharad
14 Jul 2021
Sharad
Menginap 1 malam pada Jul 2021
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
21 Feb 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Good hotel with going ambiance and proximity to isckon.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2021
10/10 Cemerlang
SURESH
31 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Best hotel
Amazing customer experience
SURESH
Menginap 1 malam pada Mac 2019
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
8 Mac 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It is clean but it is incredibly old and musty and sheets feel almost wet it is just not at all as advertised. Breakfast was a very small poor selection and only Indian food, not even any fruit selection. I felt flat out lied to by the description online. I would not pay more than $10/ night for this place. Staff was friendly. Stayed for one night and checked out early. Moved to another hotel.
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Mac 2019
10/10 Cemerlang
Semenova
14 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Semenova
Menginap 5 malam pada Feb 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
7 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Superb stay, enjoyed a lot on new years eve, will visit next time and stay at same place
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2018
6/10 Boleh diterima
Rajagopalan
19 Nov 2018
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
Rajagopalan
Menginap 2 malam pada Nov 2018
8/10 Baik
Lluvia, Mexico city
25 Okt 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
El hotel tiene todo para ser un poco mejor. Debe mantener sus instalaciones y la limpieza no siempre es muy buena. La ubicación es buena y el personal se esfuerza en ayudarte.
Lluvia
Menginap 3 malam pada Okt 2018
8/10 Baik
Krishnakant
8 Mac 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Krishnakant
Menginap 2 malam pada Feb 2018
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
21 Nov 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel with primitive standards. Needs lot of maintenance.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2017
4/10 Lemah
JK, Sydney, Australia
8 Nov 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Unfriendly & unclean
Unfriendly reception. Over priced & unwelcoming. Dusty, tired looking Hotel. Not very clean. Had no housekeeping over 3 nights, I left half way through my stay & I did not like this place at all. Couple of staff smiled in the restaurant- otherwise no one seems interested in the guests. Only had tea, did not eat here. Would not return. The only plus is that’s it’s close to the temples.
JK
Menginap 6 malam pada Nov 2017
8/10 Baik
Paul, Sydney
4 Nov 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good hotel close to ISKCON temple
Enjoyable stay in a quiet, clean hotel. Good facilities and friendly, helpful staff.
Paul
Menginap 12 malam pada Okt 2017
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
8 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
comfortable stay. Nice staff.
I extended my stay form the initial booking. Having family come over as well, planning to stay at the same hotel each time I visit.
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Okt 2017
2/10 Teruk
Sandeep
31 Jul 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Extremely bad service forced us to leave the hotel
We were first given a room that was not ready, with used towels lying on bed and bathroom dirty. Later we were shifted to another room. But there we were not provided with any towel or toiletry. Not even drinking water and glasses were made available to us. And, worst there was neither any wifi signal nor any telephone signal in the room.
Highly disappointed we checked out after 2/3 hours. When we told the reception person the reason for our leaving, we were given the drinking water bottle. It was such a big disappointment.
Sandeep
Menginap 1 malam pada Jun 2017
10/10 Cemerlang
Wendy, New Zealand
11 Mac 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Peaceful haven
Staff were helpful & friendly. Room service & restaurant good. We enjoyed our stay.
Wendy
2/10 Teruk
Sonja
21 Nov 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel ohne Service
Das WLAN funktionierte nicht im Zimmer nur an der Rezeption.Die Zimmer waren ungemütlich und dunkel. Das Frühstück - obschon beim buchen im Preis inbegriffen- bestand aus einem kalten Sabzi und etwas Reis. Eine Karte gab es nicht. Am nächsten Tag kam eine Gruppe indischer Gäste an. Zu meinem Erstaunen wurde nur diesen Gästen ein reichhaltiges Buffet angeboten. Insgesamt war ich gar nicht zufrieden und empfehle dieses Hotel nicht weiter.
Sonja
6/10 Boleh diterima
Pradeep
19 Sep 2016
Tidak sukakan: Kebersihan
Convenient and near to Iskon, but no wifi on room only near entrance
Pradeep
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
26 Feb 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik