HĂŽtel Les Trois Palmiers

Hartanah 3.5 bintang
Hotel terdapat sarapan percuma, dengan jarak berjalan kaki ke Plaza Marrakech

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk HĂŽtel Les Trois Palmiers

Signature Room | 1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, bar mini
Signature Room | 1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, bar mini
Depan hartanah
Kolam renang terbuka
Meja sambut tetamu

Ulasan

6.2 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Spa
  • Kolam
  • Termasuk sarapan
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Signature Room

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Premium Double or Twin Room, 1 Katil Ratu (Queen)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Family Room

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
  • 33 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single)

Comfort Double or Twin Room

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
18 Rue Loubnane, Marrakech, Marrakesh-Safi, 40000

Tempat berdekatan

  • Plaza Marrakech - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Taman Majorelle - 12 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Palais des CongrĂšs - 20 min berjalan kaki - 1.7 km
  • Menara Mall - 3 min memandu - 3.0 km
  • Jemaa el-Fnaa - 3 min memandu - 2.6 km

Bergerak

  • Stesen Pusat Marrakech - 17 minit berjalan kaki
  • Marrakech (RAK-Menara) - 15 minit memandu

Restoran

  • â€ȘStarbucks - ‬5 min berjalan kaki
  • â€ȘLe Table du MarchĂ© - ‬4 min berjalan kaki
  • â€ȘCafe Elite - ‬5 min berjalan kaki
  • â€ȘLila Gueliz - ‬5 min berjalan kaki
  • â€ȘBar l'Éscale - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

HĂŽtel Les Trois Palmiers

Hotel berdekatan Plaza Marrakech
Terletak berdekatan Taman Majorelle dan Palais des CongrĂšs, HĂŽtel Les Trois Palmiers menyediakan sarapan bufet percuma, majlis makan percuma setiap hari dan teres. Manjakan diri anda dengan perkhidmatan spa, seperti Urutan sukan, rawatan badan atau rawatan muka. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti kedai kopi/kafe dan bar.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Kolam renang terbuka
  • Perkhidmatan penghantaran ke lapangan terbang (surcaj), tempat simpanan bagasi dan tempat penyimpanan basikal yang selamat
  • TV di lobi, meja/kaunter hadapan 24 jam dan Bilik rawatan urut
  • Perkhidmatan rencam dan lif
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di HĂŽtel Les Trois Palmiers mempunyai keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan menu bantal, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (percuma)
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama, pancuran mandi dan pengering rambut
  • 43-inci TV Pintar dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, mentol lampu LED dan sistem pemanasan kawalan suhu

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma; Internet berwayar (MAD 50 sepenginapan)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
  • Pengangkutan penghantaran ke lapangan terbang 24 jam pada waktu terjadual dan atas permintaan dengan surcaj

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:00
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Tempat simpanan basikal
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam

Kawasan luar

  • Teres

Spa

  • 1 bilik rawatan
  • Balut nyahtoksin
  • Bilik rawatan pasangan
  • Hidroterapi
  • Lulur badan
  • Perkhidmatan urut dalam bilik
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Urutan pranatal
  • Urutan sukan
  • Urutan tisu dalam
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lantai jubin di kawasan awam
  • Lantai licin di kawasan awam
  • Lif (kelebaran pintu 130 sentimeter)
  • Penggera kebakaran visual
  • Tanjakan pintu masuk depan

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 6 tingkat
  • Dibina pada 2012
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Ruang tamu bersama
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Seni bina tradisional

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV pintar 43-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik lewat malam

Lain-lain

  • Meja
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Jika anda merancang untuk tiba selepas 21:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak MAD 50 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
1 ekor haiwan peliharaan
Bilik merokok sahaja; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak MAD150 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit Kerugian Barang Pecah: MAD 200 sepenginapan
  • Cukai bandar raya dikenakan: MAD 13.20 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.
  • Bayaran pentadbiran: MAD 11 seorang, semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran untuk Internet berwayar dalam bilik (berwayar): MAD 50 sepenginapan (kadar mungkin berbeza-beza)
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: MAD 130 setiap kenderaan (maksimum seramai 4 orang)
  • Bayaran haiwan kesayangan: MAD 50 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Bayaran katil lipat simpan: MAD 150 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Penyewa untuk tempoh jangka panjang dialu-alukan
Hartanah ini menggunakan tenaga geoterma
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 10:00 hingga 19:00
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

HĂŽtel Les Trois Palmiers Hotel
HĂŽtel Les Trois Palmiers Marrakech
HĂŽtel Les Trois Palmiers Hotel Marrakech

Soalan lazim

Adakah HĂŽtel Les Trois Palmiers mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka. Akses kolam dari 10:00–19:00.

Adakah HĂŽtel Les Trois Palmiers mesra haiwan kesayangan?

Ya, HĂŽtel Les Trois Palmiers membenarkan kucing dan anjing (had 1 ekor). Terdapat fi sebanyak MAD50 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di HĂŽtel Les Trois Palmiers?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di HĂŽtel Les Trois Palmiers?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di HĂŽtel Les Trois Palmiers?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah HĂŽtel Les Trois Palmiers memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik dari hotel ke lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak MAD130 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya HĂŽtel Les Trois Palmiers?

Terletak di Gueliz, hotel spa ini dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari Plaza Marrakech dan Avenue Mohamed VI. Taman Majorelle dan Palais des CongrĂšs juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Pusat Marrakech sejauh 17 minit berjalan kaki.

HĂŽtel Les Trois Palmiers Ulasan

Ulasan

6.2
Penilaian 10 - Cemerlang. 12 daripada 53 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 11 daripada 53 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 10 daripada 53 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 7 daripada 53 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 13 daripada 53 ulasan

7.0/10

Kebersihan

6.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.4/10

Kemudahan

7.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.8/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Diego

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Péssimo! Não recomendo!

O quarto apresentava vĂĄrios problemas estruturais, como a cortina nĂŁo ir atĂ© ao chĂŁo e a claridade entrar no quarto logo Ă s 5 da manhĂŁ, como a sanita estar a vazar ĂĄgua no chĂŁo e o autoclismo da sanita passar a noite inteira a gotejar fazendo um barulho muito irritante. A porta do hotel bate com extrema força e ouve-se no prĂ©dio inteiro. Ouvimos isso todos os dias pelas 7 da manhĂŁ e estĂĄvamos no 3Âș andar. No momento do check in foi-nos dito que estĂĄvamos proibidos de comer no quarto, esse aviso nĂŁo estava afixado em nenhum local, porĂ©m o rececionista mencionou que poderĂ­amos encomendar comida e comer no restaurante ou na ĂĄrea da piscina. NĂłs fizemos isso e fomos repreendidos pelo mesmo rececionista afirmando que isso era proibido fazer o que nĂŁo tem nenhum tipo de sentido. A pior parte foi o facto de pagarmos uma estadia com pequeno-almoço incluĂ­do e o buffet nunca estar completo. Havia dias que nĂŁo havia manteiga, outros nĂŁo serviam chĂĄ, croissants era raro existir, pedĂ­amos as coisas ao responsĂĄvel e demoravam a trazer e traziam coisas erradas. Houve um dos dias que nĂŁo tinham pĂŁo para nos servir (que Ă© ridĂ­culo e sem desculpas). Nesse dia tivemos de sair do hotel para comer. A limpeza diĂĄria no quarto deixa muito a desejar! NĂłs que fazĂ­amos a limpeza diĂĄria do nosso WC. Portanto recomendo a todos os viajantes que pensem bem se querem estar em um hotel com estas condiçÔes. NĂŁo ficamos satisfeitos. Demasiado caro para o fraco pequeno-almoço e fracas condiçÔes.
Menginap 7 malam pada Mac 2025

4/10 Lemah

Pralav

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
i just give 5 star to a guy who works as receptionist at night time Abderehman really he was very helpful friendly he deserves 5 star
Menginap 2 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Jerome

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Could have better wi-fi and room amenities : kettle, toiletries
Menginap 4 malam pada Jan 2025

4/10 Lemah

Steve

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
This place needs a lot of maintenance. For example none of the balcony doors locked. The male desk staff were really rude and everything was too much trouble. Serious management issues at this place so would not recommend.
Menginap 3 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Mary Ann

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Nathalie

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Le wifi ne fonctionnait pas dans la chambre. Pas de savon ni shampooing. ( trÚs petits flacons) Les chaßnes de télé ne fonctionnaient pas toutes. Machine à café, chocolat en panne.
Menginap 2 malam pada Dis 2024

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Séjour décevant

Sejour décevant, nous avons passé une premiÚre nuit sans chauffage puis ils nous ont déplacé à une autre chambre, 2 jours ou on rentre le soir on trouve la chambre n'est pas faites. Il aurait fallu reclamer pour la faire et nous mettre des serviettes propres. Je ne recommande pas mis a part l'emplacement bien situé dans le quartier de Gueliz.
Menginap 4 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Kaoutar

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ich habe ein Zimmer fĂŒr meine Mutter in diesem Hotel reserviert, und wir waren mehr als zufrieden! Das Zimmer war gerĂ€umig, sauber und Ă€ußerst komfortabel. Besonders beeindruckt hat uns das großzĂŒgige Buffet – die Auswahl war riesig und alles war frisch und lecker. Die AtmosphĂ€re im Hotel war angenehm, und das Personal war stets freundlich und hilfsbereit. Meine Mutter hat sich rundum wohlgefĂŒhlt, und wir wĂŒrden dieses Hotel jederzeit weiterempfehlen. Vielen Dank fĂŒr den großartigen Service!
Menginap 2 malam pada Dis 2024

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

TrÚs décevant

Séjour trÚs décevant nous avons voulu réserver une nuit supplémentaire personne répond au téléphone ni aux messages ! Aucune communication 
 Une caution est demandée à l arrivée sauf qu au départ on ne nous la rends pas sous prétexte qu il faut attendre 
.. 2 nuits la chambre n a jamais été faite ! Pas de papier toilette 
. Petit déjeuner trÚs décevant café froid entre autre. Et la cerise sur le gùteau nous avons réserve une chambre avec terrasse et paye le supplément pour cela à l arrivée nous avons eu une chambre avec un tout petit balcon bien entendu on ne rembourse pas la différence non plus. Wifi fonctionne trÚs trÚs mal Nous ne retournerons pas dans cet hÎtel et je ne le recommande pas non plus
Menginap 1 malam pada Nov 2024

4/10 Lemah

Mathieu

Menginap 3 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Lili

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Des voleurs

Sale, voleur, mĂ©chant, nul, Pas d internet, pas de tĂ©lĂ©, pas de tĂ©lĂ©phone les serviettes Ă  40€. Pas de balcon comme sur la photo et petit dĂ©j vite avec du beurre qui sent le rensse. Pas de stranfert pour l'aĂ©roport. Et les taxes Ă  rĂ©glĂ© en plus sur place qui sortent de nul part
Menginap 4 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

gabor

Location is fine
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Djamel

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Ogo 2024

2/10 Teruk

lamia

Menginap 2 malam pada Jul 2024

2/10 Teruk

Leila

Menginap 15 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Stephanie

Menginap 2 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Zuly

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent
Menginap 3 malam pada Mei 2024

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

VIOLETTE

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Peut mieux faire

L'Ă©tablissement est trĂšs bien situĂ© et trĂšs confortable. Par contre le service est vraiment a revoir. Vous attendez plus d'une heure votre chambre qui n'est pas prĂȘte Ă  l'arrivĂ©e, on ne trouve pas votre rĂ©servation, personne pour le check out ... Le reste est Ă  un bon rapport qualitĂ©/prix vu l'emplacement, le petit dĂ©jeuner est copieux. Mieux vaut ĂȘtre prĂ©venus une fois passĂ©e l'Ă©tape du check in le reste du sĂ©jour se dĂ©roule mieux ;)
Menginap 3 malam pada Mei 2024

2/10 Teruk

Fatma

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 6 malam pada Apr 2024

6/10 Boleh diterima

Randy

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
HĂŽtel ok si vous ne souhaitez pas passĂ© trop de temps dedans. Petit dĂ©jeuner pas terrible et le monsieur a la rĂ©ception a mis un temps fou Ă  nous trouver. Comme je l’ai dit si vous n’ĂȘtes pas trop regardant sur l’hĂŽtel, ça passe.
Menginap 4 malam pada Apr 2024

6/10 Boleh diterima

Boumediene

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2024

2/10 Teruk

Sara Z

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
not good at all. changed rooms x3 in three days, the air conditioning did not work in 2 of the rooms and were bad in the 3rd room. the room was not ready for use and dirty. Would not go back even if it was for free
Menginap 3 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

MOHAMMED

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Apr 2024