Casa Veles Hotel

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Mariveles terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Casa Veles Hotel

Bahagian luar
1 bilik tidur, peti besi dalam bilik, meja, ruang kerja komputer riba
Balkoni
Sarapan dihidangkan, masakan tempatan dan antarabangsa
Lobi

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk sarapan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Termasuk parkir

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Deluxe Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
Bidet
  • 22 meter persegi
  • Pemandangan taman
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Standard Triple Room, 2 Bedrooms

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
Bidet
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
Bidet
  • 22 meter persegi
  • Pemandangan taman
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Mariveles menempatkan Casa Veles Hotel. FAB Park dan Pantai Sisiman menonjolkan keindahan semula jadi kawasan ini dan tempat menarik termasuk Pantai Sant'elmo dan Tortugas Bird Site.
Peta
Lot A Commercial Area, 8th Ave. AFAB, Mariveles, Bataan, 2106

Tempat berdekatan

  • FAB Park - 1 min berjalan kaki - 0.0 km
  • Freeport Area of Bataan - 1 min berjalan kaki - 0.0 km
  • Pantai Sisiman - 5 min memandu - 4.6 km
  • Pantai Camaya Coast - 24 min memandu - 17.9 km
  • Pantai Lusong - 26 min memandu - 16.1 km

Bergerak

  • Olongapo (SFS-Subic Bay) - 124 minit memandu

Restoran

  • ‪Olivia’s Exquisite Dining - ‬3 min memandu
  • ‪Jollibee - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Romalaine's Sea Food Restaurant - ‬10 min memandu
  • ‪Tri Den Restaurant - ‬18 min berjalan kaki
  • ‪Pancake House - ‬24 min memandu

Tentang hartanah ini

Casa Veles Hotel

Sorotan hartanah
Di Casa Veles Hotel, anda boleh menantikan sarapan pesanan masak percuma, kedai kopi/kafe dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Masakan tempatan dan antarabangsa kafe di tapak, Cafe Industriya, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam, makanan ringan dan "happy hour". Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bar.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, dewan bankuet dan bantuan pelancongan/tiket
  • Perkhidmatan rencam, hartanah bebas asap rokok dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Casa Veles Hotel mempunyai sentuhan bermakna seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan bidet
  • 33-inci TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Peti sejuk mini, cerek elektrik dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Filipina

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan pesanan masak percuma tersedia setiap hari
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Cafe Industriya

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk mini

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Kaunter dan singki berketinggian rendah
  • Kit kebolehcapaian telefon
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pemegang pintu tuil
  • Salur keluar elektrik berketinggian rendah di bilik mandi
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 33-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk mini

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah ditutup pada November.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Casa Veles
Casa Veles Hotel Hotel
Casa Veles Hotel Mariveles
Casa Veles Hotel Hotel Mariveles

Soalan lazim

Adakah Casa Veles Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Casa Veles Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Casa Veles Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Casa Veles Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Casa Veles Hotel?

Terletak di Mariveles, hotel ini sejauh beberapa langkah dari Freeport Area of Bataan dan FAB Park. Pantai Sisiman adalah 2.2 bt (3.5 km) jauhnya.

Casa Veles Hotel Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 9 daripada 17 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 5 daripada 17 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 17 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 17 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 17 ulasan

8.4/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

8.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.4/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Thomas, Winter Park

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I checked out of the hotel early. They were working on the room above me and it was extremely noisy. Other than that the hotel was great.
Menginap 7 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Richard

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Pricey for the amenities provided

Generally ok for transient use but found it a bit pricey given the condition of the hotel. It’s also strange to find out that the deluxe room for twin beds is more expensive than 1 queen bed which is unusual practice in hotels. There was a little cockroach on the bed when I woke up in the miffed of the night. Food in their restaurant is pleasant.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Hugh

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Room was in very good condition. Very good air conditioning. Restaurant was good.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

YENPIN

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

brian

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
American style food was limited but ok at restaurant. Staff mostly friendly. Had issue with front desk refusing Orbitz reservation, but had tto be asswipe and they called upper management and all ok.
Menginap 3 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Alan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Quiet, clean, great dining, friendly staff
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Ernesto

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Susan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff are friendly especially the owner of the hotel.
Menginap 3 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

robert

Pengembara perniagaan
clean and well maintained.
Menginap 1 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Sherwin

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2024

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A TOTAL SCAM!!!!

Booked at Hotels.com because it says that there is an available room, once paid thru the website, a personnel called me and said that there have been a mistake and there are no rooms available on our booking date, the personnel ask if I could cancel the booking, but when I click cancel, I can only refund half of the amount I paid, the personnel said that they will contact Hotels.com or if we want they will move us to a different hotel. They called again and said that Hotels.com can only refund half so our only option is to accept the refund (which is not our fault from the start) or move to a different hotel, they said that they have found a hotel near them and they could arrange the booking, we agreed. When our guests have arrived at the hotel, they were given a receipt for the hotel accom. only to found out that the hotel room they moved our guest is only half of the price we have paid Casa Veles.
Menginap 2 malam pada Nov 2019

8/10 Baik

Helena

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nytt och fräscht

Nytt, fräscht och modernt! Vänlig personal och bra mat. Enda negativa var myrorna vi hade i rummet. Visserligen helt harmlösa men ändå irriterande.
Menginap 3 malam pada Jun 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Never again

Horrible experience for foreign travelers. Started off at first impression: The front desk attendant was rude and spoke in a different language to her co-worker about how I was causing her a lot of stress at check-in. She assumed I didn’t understand the language. Highly disappointed in their hospitality. Construction on a new hotel across from this hotel, lobby noises echoed throughout the halls because there is nothing to absorb the noise, no elevator/lift, no way of traveling around the area (via tricycle, Jeepney, Grab or taxi) unless you have your own vehicle. The hotel shuttle hires pricey private drivers back to Orion to catch the ferry back to Manila. We paid ahead for 2 night stay in full before we checked in but we checked out a day early.
Menginap 2 malam pada Jun 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean and welcoming staff. Middling internet and few amenities beyond pleasant restaurant
Menginap 1 malam pada Mac 2019

8/10 Baik

Regine

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2018