Spa Hotel Devin

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Marianske Lazne terdapat spa perkhidmatan penuh dan sarapan percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Spa Hotel Devin

Bahagian luar
Termasuk sarapan bufet setiap hari
Bahagian dalam
Peti besi dalam bilik, meja, langsir/tirai gelap terus, kalis bunyi
Geladak matahari

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Spa
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Bar
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Termasuk sarapan
  • Parkir tersedia
Harga semasa ialah RM330
RM389 jumlah
termasuk cukai & fi
6 Okt - 7 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Superior Plus Double Room

8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 26 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 25 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Double Room with Balcony

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 23 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 28 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Marianske Lazne menempatkan Spa Hotel Devin. Monumen Fryderyk Chopin dan Kolonade oleh Air Pancut Menyanyi merupakan tempat menarik tempatan dan keindahan semula jadi kawasan ini dapat dilihat di Ferdinand Spring Colonnade dan Boheminium. Nikmati cerun berdekatan dengan bermain ski merentas desa dan bermain ski menurun bukit, atau nikmati aktiviti luar lain seperti geluncur salji dan meluncur ais.
Peta
Príkrá 618/2a, Marianske Lazne, 353 01

Tempat berdekatan

  • Kasino Bellevue Marienbad - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Ferdinand Spring Colonnade - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Spa Colonnade - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Muzium Marienbad - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Kolonade oleh Air Pancut Menyanyi - 16 min berjalan kaki - 1.3 km

Bergerak

  • Stesen Marianske Lazne - 19 minit berjalan kaki
  • Karlovy Vary (KLV-Lapangan Terbang Antarabangsa Karlovy Vary) - 62 minit memandu

Restoran

  • ‪Pizzeria Piccolo - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Cafe Park - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Churchill's Pub & Restaurant - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Kavárna 18g - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Kozlovna U Stříbrného pudla - ‬8 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Spa Hotel Devin

Sorotan hartanah
Manfaatkan sarapan bufet percuma, teres dan taman di Spa Hotel Devin. Pengembara aktif boleh menikmati berbasikal di hotel ini. Manjakan diri anda dengan rawatan muka, urut atau rawatan badan di Devin Spa, tapak spa. Masakan antarabangsa restoran di tapak, Gourmet Restaurant, menawarkan makan tengah hari dan makan malam. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan perpustakaan dan pencucian kering/dobi.
Manfaat lain termasuk:
  • Sewa basikal, letak kenderaan sendiri (surcaj) dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj), Bilik rawatan urut dan hartanah bebas asap rokok
  • Lif, kakitangan berbilang bahasa dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Semua 69 bilik menawarkan kemudahan seperti Wi-fi percuma, peti besi dan dinding kalis bunyi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan tab mandi atau pancuran
  • TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Sistem pemanasan, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan tidak berbumbung selamat di tapak hartanah (EUR 8.10 semalam)
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak (surcaj) di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:00
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Gourmet Restaurant

Aktiviti menarik

  • Pustaka
  • Sauna
  • Sewaan basikal
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Tempat simpanan basikal

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • Bilik rawatan spa
  • Hidroterapi
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Tab panas
  • Urutan Sweden
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Penggera visual di koridor
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Ofset tahunan dibeli untuk sekurang-kurangnya 10% daripada jejak karbon
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Produk pembersihan mesra alam digunakan
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran satelit

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Meja
  • Peti besi
  • Sistem pemanasan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 15 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR20.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap orang dewasa: EUR 28
  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap kanak-kanak: EUR 14 (dari 7 hingga 12 tahun)
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: EUR 62
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: EUR 31 (dari 7 hingga 12 tahun)
  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.97 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran letak kenderaan sendiri tidak berbumbung: EUR 8.10 semalam
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 20.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga produk pembersihan mesra alam
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Hartanah juga dikenali sebagai

Spa hotel Devin Marianske Lazne
Spa Devin Marianske Lazne

Soalan lazim

Adakah Spa Hotel Devin mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak EUR15 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Spa Hotel Devin?

Setakat 30 Sep 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Spa Hotel Devin pada 6 Okt 2025 bermula serendah RM 329.5, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Spa Hotel Devin?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR8.10 semalam.

Apakah masa daftar masuk di Spa Hotel Devin?

Daftar masuk bermula jam 14:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Spa Hotel Devin?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah Spa Hotel Devin memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang.

Di manakah terletaknya Spa Hotel Devin?

Terletak di Marianske Lazne, hotel spa ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Gereja St Vladimir dan Kasino Bellevue Marienbad. Ferdinand Spring Colonnade dan Monumen Fryderyk Chopin juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Stesen Marianske Lazne sejauh 19 minit berjalan kaki.

Spa Hotel Devin Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 6 daripada 26 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 13 daripada 26 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 4 daripada 26 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 26 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 26 ulasan

7.8/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.4/10

Kemudahan

7.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Biagio

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Thomas

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wir hatten zwei Deluxe Zimmer mit einem tollen Balkon waren neu renoviert sehr schön der Sommerwiesengarten mit Bar tolles Frühstück sehr freundliches Personal Frühstück sehr frpppPersonalPersonal
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Oskar

Sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jun 2024

8/10 Baik

Craig

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice hotel with good breakfast.

Nice place and nice stay. It is high up so if you plan to walk you will have some uphill climbing. Breakfast was good. Spa hours shorter on weekends so plan accordingly. One issue if you have a room without a terrace it is difficult to get air into the room due to the design of the windows and it can get hot when the sun is on your side of the building.
Menginap 1 malam pada Jun 2023

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Menginap 2 malam pada Ogo 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Feb 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Sehr zuvorkommendes Personal, Frühstückszeiten müssen militärisch eingehalten werden
Menginap 4 malam pada Feb 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Frühstück könnte etwas umfangreicher sein
Menginap 1 malam pada Feb 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Personal sehr bemüht. Nach Auskunft wird das Hotel demnächst generalsaniert.
Menginap 3 malam pada Jan 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hübsches Hotel, saubere Zimmer, leider sind die Bettmatratzen etwas durchgelegen, weich, ansonsten alles OK
Menginap 2 malam pada Dis 2018

6/10 Boleh diterima

Victor

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik

Hotel 3 Sterne berechtigt

Marienbad ist wunderschön, freundliches Personal im Hotel, Auswahl am frühstück Okay Abendessen buffet wenig Auswahl, Wellnessbereich mangelhaft Sauna viel zu klein kaum platz für zwei. Parken 5 Euro + 3 Euro für Tee im Zimmer extra pro tag. Kein Kühlschrank und keine Getränke im Zimmer.
Menginap 5 malam pada Jul 2018

10/10 Cemerlang

Eva

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Příjemný hotel v blízkosti centra.

4/10 Lemah

Carmen Sanchez , Nürtingen

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Spa Hotel Devin

sehr unfreundliches Personal schon an der Info wurden wir unfreundlich behandelt daher haben wir das zimmer vor Ort Stoniert und eine andere Unterkunft uns selber gesucht .
Menginap 2 malam pada Mac 2018

2/10 Teruk

Gerhard

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Feste Buchung und dann ausgebucht

Hatte eine feste Buchung, wurde bestätigt und von mir sofort über Kreditkarte bezahlt. Kam im Hotel an, wir sind ausgebucht, ich hätte zu spät gebucht, ich sollte in ein anderes Hotel wechseln, welches 35 € mehr kosten würde. Das Hotel würde kein Schuld haben, es wäre ausgebucht. Es nach langen Verhandlungen in mehreren Sprachen und Rücksprache mit dem Direktor habe ich dann ein Upgrade ein eine höhere Klasse bekommen. So einen Stress über 1 Stunde möchte ich nicht mehr haben.

10/10 Cemerlang

Erwin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Obwohl wir viel zu früh ankamen (statt um 14.00 Uhr schon um 9.45 Uhr) sind wir sehr freundlich und hilfsbereit empfangen worden und konnten unser Zimmer fünfzehn Minuten schon beziehen. Es ist ein sehr ruhiges Hotel. Sehr geeignet für Wellness und Entspannung. Wir haben uns sehr wohl gefühlt. Das gesamte Personal spricht sehr gut Deutsch und ist überaus freundlich und zuvorkommend.
Menginap 1 malam pada Jan 2018

6/10 Boleh diterima

Maxim, Stuttgart

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
durchschnittliches Hotel, fehlerhafte Buchung......
Menginap 1 malam pada Okt 2017

8/10 Baik

Helene

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wir waren angenehm überrascht. Das Personal ist sehr nett und zuvorkommend. Die Lage ist gut, man ist schnell im Zentrum.
Menginap 1 malam pada Okt 2017

8/10 Baik

Andreas

Menginap 1 malam pada Jun 2017

8/10 Baik

Peter

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Hotel ma v nazve spa ale nemali sme možnosť využiť ani jednu proceduru .To čo uvadzaju v ponuke nie je pravda. Raňajky by mohli biť aj bohatšie.
Menginap 2 malam pada Jun 2017

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Schönes Hotel in Stadtmitte

Personal war sehr freundlich, ist auf jeden Wunsch eingegangen. Silvesterbufett und auch die Veranstaltug war sehr gut.Vielen Dank

6/10 Boleh diterima

Kenji

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

保養地にエコノミーに滞在したい人向け

チェックイン時、どうやら予約漏れだった印象を受けた。 朝、朝食時多数のテーブルが空いているのにも関わらず、ロシア人グループと相席にさせられた。彼らも?という感じだった。

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Kleines nettes Hotel

An der Reception die Dame ist hervorragend und kompetent. Das Zimmer ist einfach und ausreichend ausgestattet . War sehr sauber beim Einzug.Betten und Mülleimer geleert wurden nur bei unseren Aufenthalt gemacht. Die SPA Einrichtung ist hervorragend.Haben auch fast alles mitgemacht. Der Essensaal ist überschaubar und heimelig.Das Essen ist sehr gut--Frühstück-Abendessen. Einzig mango war die Silvesterfeier.War gar nichts.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan

Marienbad ist eine Reise wert

für eine Nacht ok., Brötchen oder Croissant zum Frühstück würden den Aufenthalt schmackhafter machen

8/10 Baik

Carina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

4/10 Lemah

kazimier, heerlen

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

matig, overdreven in beschrijving

bij binnenkomst bleek dat reservering niet aanwezig was, kon ze overtuigen door mijn bevestigingsmail, maar werd knap moeilijk gedaan omdat er geen plaats was. ( hotel was amper bezet) pas op avond voor we vertrokken was er een grote groep gekomen. Heb dus een andere kamer als afgesproken gekregen zonder balkon wat jammer was. Geen park uitzicht niet aan voor of achterzijde. In opgave aparte rokersruimte was niet aanwezig. veel trappen voor je aan de lobby bent. lobby receptie oubollig en sterk veroudert. De kamers waren ruim, bed was goed, maar zitje met harde eetkamerstoelen is niet prettig. Bad (geen douche) was zeer klein. Overigens wel alles schoon. Handdoeken en stukje zeep aanwezig op badkamer verder niets. Zo zie je dat foto's niet alles zeggen. Ontbijt was matig, weinig keus sinaasappelsap smaakte naar water met ranja.