Golden Ville Hotel

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Maraba terdapat sarapan percuma dan pusat kecergasan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Golden Ville Hotel

Kolam renang tertutup, kerusi lepak pantai
TV skrin rata
Lobi
Bahagian luar
Meja sambut tetamu

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Bar
  • Termasuk sarapan
  • Kolam
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi

Pilihan bilik

Executive Double Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(4 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Double Room (Executivo)

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(10 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Pengemasan harian
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Rod. Transamazônica Km 05, Fl 31 Qd 02 Lt. 05, Maraba, Para, 68507-540

Bergerak

  • Maraba (MAB-Joao Correa da Rocha) - 10 minit memandu

Restoran

  • ‪Restaurante Vila do Itacaiunas - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪O Paraense - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Churrascaria no Kilo - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Cacau Show - ‬17 min berjalan kaki
  • ‪Coffe Bread - Tia Léia - ‬10 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Golden Ville Hotel

Sorotan hartanah
Anda boleh menantikan sarapan penuh percuma, bar kolam dan kedai kopi/kafe di Golden Ville Hotel. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Kolam renang tertutup dan kolam kanak-kanak dengan kerusi lepak pantai
  • Lif, surat khabar percuma dan dewan bankuet
  • Tempat simpanan bagasi, TV di lobi dan 4 bilik mesyuarat
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Kesemua 116 bilik menampilkan keselesaan seperti penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan bar mini.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Setiap hari dan telefon

Bahasa

Bahasa Portugis

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Makanan dan minuman

  • Sarapan penuh percuma tersedia setiap hari 6:00 hingga 10:00
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • Gimnasium
  • Kolam kanak-kanak
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Bar/deli snek
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • 4 bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam

Spa

  • Bilik rawatan pasangan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Penyaman udara
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan berikut ditutup pada Isnin:
  • Kolam renang terbuka

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Akses kolam renang tersedia dari 9:30 hingga 21:30
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Golden Ville Hotel Maraba
Golden Ville Maraba
Golden Ville Hotel Hotel
Golden Ville Hotel Maraba
Golden Ville Hotel Hotel Maraba

Soalan lazim

Adakah Golden Ville Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup dan kolam kanak-kanak. Akses kolam dari 9:30–21:30.

Adakah Golden Ville Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Apakah masa daftar masuk di Golden Ville Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Golden Ville Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Golden Ville Hotel?

Hotel ini terletak di sekitar Maraba.

Golden Ville Hotel Ulasan

Ulasan

9.0

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 139 daripada 238 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 74 daripada 238 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 17 daripada 238 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 238 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 238 ulasan

9.0/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Kemudahan

8.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Frederico

Sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Werner

Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Eneias

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

beatriz

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Aziz M

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Gabriel

Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Odino

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Daniel

Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Jose Carlos

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan

Quarto cheirando a mofo e banheiro sujo.

O hotel é bom, mas está com muito cheiro de mofo e a limpeza do quarto e do banheiro é muito ruim. O banheiro tem um mau cheiro horrivel e estava sujo, tinha ate fios de cabelo dos hóspedes anteriores. Precisa melhorar a limpeza e arejar o quarto.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Aina

Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Rhaymá

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Estadia conforme planejado

Estadia ocorreu tudo bem, os quartos tem um bom tamanho e os móveis são ok. Me hospedo com frequência no hotel, desta última vez a cama era de um tipo ortopédico o que pode impactar pra quem não está acostumado.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Marcio

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Luana

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Rennan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Simplício

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Lazer

Dentro de minhas expectativas. Local agradável com ambiente tranquilo. Um café da manhã bem diversificado e de bommgosto.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Mariluce

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Luis Fernando

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Lelis Marcelo

Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Lelis Marcelo

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Top
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Italo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Ana Karollyne

Menginap 2 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Valeria

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

Eu esperava mais...

Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Bruno

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

FRANCISCO

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025