Swagman Hotel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel spa 3, berjalan ke Taman Rizal

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah May, 2024 dan June, 2024.
Mei 2024
Jun 2024

Galeri foto untuk Swagman Hotel

Depan hartanah
Deluxe Double Room | Meja, katil lipat simpan/tambahan
Sarapan dan makan tengah hari dihidangkan, masakan antarabangsa
Bufet
Pancuran mandi, kelengkapan dandanan diri percuma, tuala disediakan
Ulasan
5.2

Kemudahan popular

  • SpaSpaSpa
  • Sarapan tersediaSarapan tersediaSarapan tersedia
  • Wi-fi percumaWi-fi percumaWi-fi percuma
  • Perkhidmatan pengangkutan lapangan terbang percumaPerkhidmatan pengangkutan lapangan terbang percumaPerkhidmatan pengangkutan lapangan terbang percuma
  • RestoranRestoranRestoran
  • BarBarBar
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Pilihan bilik

Deluxe Room

Sorotan

Penyaman udara
TV
Bilik mandi persendirian
Meja
Pengemasan harian
  • 32 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room

Sorotan

Penyaman udara
TV
Bilik mandi persendirian
Meja
Pengemasan harian
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Hartanah serupa

Soalan lazim

Adakah Swagman Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Swagman Hotel?

Hotel ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Swagman Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Swagman Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Swagman Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik dari lapangan terbang ke hotel yang beroperasi (tersedia atas permintaan).

Di manakah terletaknya Swagman Hotel?

Terletak di Ermita, hotel spa ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Taman Rizal dan Kedutaan A.S.. Pusat Beli-belah Robinson's Place dan Taman Laut Manila juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki. Stesen LRT United Nations sejauh 10 minit berjalan kaki dan Stesen LRT Pedro Gil sejauh 19 minit berjalan kaki.

Swagman Hotel Ulasan

Ulasan

5.2
Penilaian 10 - Cemerlang. 4 daripada 60 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 10 daripada 60 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 15 daripada 60 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 21 daripada 60 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 10 daripada 60 ulasan" "

5.4/10

Kebersihan

6.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

4.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2019

2/10 Teruk

James

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rooms that we were given was dirty no towels no so
Menginap 2 malam pada Jan 2019

6/10 Boleh diterima

Richard

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Jan 2019

6/10 Boleh diterima

Jimmie, USA

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Staff are nice and helpful. The air conditioner wasn't strong enough so they brought me a fan which they did promptly. The room didn't have towels, which I found out after I took a shower. The staff in general are very nice and I feel like it's a solid hotel but they need to double check things like towels and so forth.
Menginap 1 malam pada Nov 2018

4/10 Lemah

Toshiyuki

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
以前は冷蔵庫やテーブル椅子などがあり、友達などと楽しく部屋で過ごせたからです。なぜ、スワグマンホテルなのか、アンヘレス行きのオンリーワンバスとエアーポート送迎があるからです。
Menginap 1 malam pada Nov 2018

2/10 Teruk

Michael

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Poor
Old hotel very poorly maintain, in the rooms are very poorly kept air conditioning doesn’t work well if the hot at all
Menginap 2 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

Brandon

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
The service was great, however there were gnats everywhere in the room upon arrival.
Menginap 2 malam pada Nov 2018

10/10 Cemerlang

Jan Arild

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2018

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Okt 2018

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2018