Raffles Makati

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah yang terdapat bilik wap dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Raffles Makati

Pembancuh kopi/teh, cerek elektrik, produk pembersihan mesra alam
Bahagian luar
1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, bar mini
Kolam renang terbuka, payung kolam
Masakan Perancis
Terletak berdekatan Venice Grand Canal Mall dan Newport World Resorts, Raffles Makati menyediakan taman, salun rambut dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati bilik wap. Di restoran mewah hartanah, Mireio, terdapat masakan Perancis. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.

Ulasan

9.6 daripada 10
Luar Biasa

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Termasuk parkir
  • Perkhidmatan bilik
  • Sarapan tersedia
  • Dobi
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM1,123
RM1,377 jumlah
termasuk cukai & fi
23 Sep - 24 Sep

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 12 daripada 12 bilik

Deluxe Room, 1 Katil Kelamin (Double) (Residence)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV plasma
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 8
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Suite, 1 Katil Kelamin (Double) (Legacy)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV plasma
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
  • 120 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Penthouse, 1 Katil Kelamin (Double) (Residence)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV plasma
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 8
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Executive Room, 1 Katil Kelamin (Double) (Residence)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV plasma
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 8
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Suite, 2 Katil Ratu (Queen) (Artist)

9.8 daripada 10
Luar Biasa
(7 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV plasma
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
  • 60 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Executive Room, 1 Katil Kelamin (Double) (Residence)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV plasma
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Room, 1 Bedroom (Residence)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV plasma
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa (Residence)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV plasma
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Suite, 1 Katil Kelamin (Double) (Artist)

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV plasma
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
  • 60 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Executive Room, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa (Residence)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV plasma
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Penthouse, 2 Katil Kelamin (Double) (Residence)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV plasma
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 9
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Presidential Suite, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV plasma
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
1 Raffles Drive, Ayala Center, Makati, Manila, 1224

Tempat berdekatan

  • Pusat Membeli-belah Glorietta - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Pusat Membeli-belah Greenbelt - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Newport World Resorts - 4 min memandu - 5.0 km
  • Venice Grand Canal Mall - 5 min memandu - 3.8 km
  • Pusat Beli-belah SM Mall of Asia - 6 min memandu - 5.7 km

Bergerak

  • Stesen Ayala - 7 minit berjalan kaki
  • Stesen Manila Pasay Road - 18 minit berjalan kaki
  • Manila (MNL-Lapangan Terbang Antarabangsa Ninoy Aquino) - 23 minit memandu

Restoran

  • ‪Buffet 101 - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Mentoré Coffee + Bar by UCC - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Buffalo's Wings N' Things - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Jade Garden 翠園 - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Cafe Macaron - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Raffles Makati

Mewah bagi hotel mesra keluarga berdekatan Venice Grand Canal Mall
Terletak berdekatan Newport World Resorts dan Pusat Beli-belah SM Mall of Asia, Raffles Makati menyediakan taman, salun rambut dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati bilik wap. Di restoran mewah hartanah, Mireio, terdapat masakan Perancis. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak dengan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, sarapan Eropah (surcaj) dan sewa basikal
  • Tempat mengecas kenderaan elektrik, daftar keluar ekspres dan kebun sayur
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Raffles Makati menawarkan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan peti besi muat komputer riba, sebagai tambahan kepada manfaat seperti penyaman udara dan tempat duduk berasingan.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Hulu semburan mandi hujan, kelengkapan dandanan diri berjenama dan tab mandi rendaman dalam
  • 40-cm TV Plasma dengan saluran TV premium dan pemain DVD
  • Tempat duduk berasingan, kot/katil bayi percuma dan cerek elektrik

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Filipina

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan Eropah tersedia 6:00 hingga 10:00 dengan bayaran: PHP 1,200 hingga 1,800 seorang
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Mireio

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik wap
  • Kolam kanak-kanak
  • Sewaan basikal

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Pemain DVD

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Kebun sayur
  • Payung kolam
  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lantai kayu keras di dalam bilik
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 30 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dibina pada 2011
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)
  • Ofset tahunan dibeli untuk sekurang-kurangnya 10% daripada jejak karbon
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bidet
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tab mandi rendaman dalam
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Pemain DVD
  • TV plasma 40-cm dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Panggilan tempatan percuma
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi muat komputer riba
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 48 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 48 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 48 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Tetamu yang tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Ninoy Aquino, Terminal 1, akan ditemui di ruang istirahat tetamu yang disediakan berhampiran Pintu 2. Ketibaan di Terminal 2 dan 3 akan ditemui di pintu masuk lapangan terbang.
Pelanggan mungkin diminta oleh pihak hartanah untuk menyediakan dokumentasi sejarah perjalanan baru-baru ini (seperti cop imigresen pasport) dan/atau melengkapkan pengisytiharan kesihatan.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 17 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak PHP1839.0 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: PHP 5000.00 semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira PHP 1200.00 hingga 1800.00 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: PHP 3300 setiap kenderaan (sehala)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: PHP 1839.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Kanak-kanak di bawah umur 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang tanpa pengawasan orang dewasa

Hartanah juga dikenali sebagai

Makati Raffles
Raffles Hotel Makati
Raffles Makati
Raffles Makati Hotel
Raffles Makati Metro Manila
Raffles Makati Hotel
Raffles Makati Makati
Raffles Makati Hotel Makati

Soalan lazim

Adakah Raffles Makati mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Raffles Makati?

Setakat 27 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Raffles Makati pada 23 Sep 2025 bermula serendah RM 1,123.36, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Raffles Makati mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Raffles Makati?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Raffles Makati?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Raffles Makati?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Raffles Makati memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak PHP3300 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Raffles Makati?

Hotel yang mesra keluarga di Makati ini terletak berhampiran dengan lapangan terbang, 2.9 mi (4.6 km) from Venice Grand Canal Mall serta dalam jarak 6 bt (10 km) dari Newport World Resorts dan Pusat Beli-belah SM Mall of Asia. Teluk Manila dan Kedutaan A.S. juga dalam jarak 6 bt (10 km) pemanduan. Stesen Ayala sejauh 7 minit berjalan kaki dan Stesen Buendia sejauh 19 minit berjalan kaki.

Raffles Makati Ulasan

Ulasan

9.6

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 204 daripada 244 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 31 daripada 244 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 6 daripada 244 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 244 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 244 ulasan

9.8/10

Kebersihan

9.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.8/10

Kemudahan

9.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Sato

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was simply an amazing hotel. The staff’s hospitality, the opulence of the facilities, and the cleanliness were unmatched. I felt completely at ease from start to finish. Breakfast at “Mireio” was especially memorable—not only offering the usual variety of egg dishes, but also a selection of Asian dishes such as noodles and rice, making it delightfully difficult to choose. The pool was reserved exclusively for Raffles guests, allowing me to enjoy a sense of privilege and peaceful luxury away from the crowds. The only downside was that I unfortunately lost a blanket I owned, most likely during turndown service, and although I informed the room service staff, they were unable to locate it, which was disappointing. Whenever I come to Manila in the future, I will definitely choose this hotel again. I look forward to seeing the smiling staff once more.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Edward, West Lafayette

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The service and quality of the property was excellent!
Menginap 7 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

JOHN

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff here is excellent, everyone from the doorman/woman to the chamber maids! There “Longbar” is just next to the lobby and has craft made cocktail, good food and love music. We’ll definitely be back.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

SIMON JOHN

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The best hotel for a family staycation.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Francis

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent decor and beautiful room. Upgraded me as I asked to make it special as we were traveling with my daughter. Service was extraordinary and amazing. People were friendly. I will definitely come back. Things to improve on detail maintenance on the bathroom shower door does not align and paint on ceiling. Buffett selections could be better and quality. Overall it was an Amazing experience.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Hojung

Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

KENRO

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
スタッフが顔を直ぐ覚えてくれて、手荷物チェックも無く、ストレスフリーでした。
Menginap 4 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Yutaka

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Regina

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Perfekter Aufenthalt – vom freundlichen Service über die makellose Sauberkeit bis hin zur traumhaften Lage hat einfach alles gestimmt. Jederzeit wieder!
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Bryan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alles war perfekt
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Sandra

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Mehmet

Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

VERY BEST

3回目でしたが、やっぱりマニラで一番最高なホテルです。
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Rimma

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Exceptional hotel

Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Madeleine

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Raffles staycation

I had the best experience here considering its in my home country, 1st time staying in a suite. definitely not the last, highly recommended for people who is looking for relaxation after many hours of sleepless nights.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Muhammad

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing hotel; great staff, excellent location; 5 star all the way
Menginap 4 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

HIROKAZU

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Jennylyn

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Still my favourite hotel in Makati. Staff are friendly and so helpful, clean and comfortable and perfect location.
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Jennylyn

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Still my favourite hotel in Makati. Perfect location, staff are excellent, clean and comfortable. Not 1 fault.
Menginap 3 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Stephen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Feedback from my wife and daughter was that it was wonderful except the air con was too cold. Maybe thy needed advice on adjusting the controller.
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Mary

Menginap 5 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Pinja

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Mark

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A super stay

A wonderful stay following a week of diving in slightly more reduced accommodation. From the moment we arrived we were brilliantly looked after with afternoon tea then taken up to our gorgeous room. A slight miscommunication was quickly resolved when we discovered the mattress I'd requested for our 6'5 18 year old son had been misinterpeted as a child's cot but that was whisked away and we were left to enjoy both the lovely pool and then brilliant happy hour at the Long Bar. A super stay.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

DAEYOON

Menginap 4 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Achim

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jan 2025