Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Quality Hotel Manaus





Anda boleh menantikan sarapan penuh percuma, bar kolam dan kemudahan dobi di Quality Hotel Manaus. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna atau bilik wap. Restoran di tapak, Aupaba, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan bar dan gimnasium.
Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM430
RM483 jumlah
termasuk cukai & fi
21 Sep - 22 Sep
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik
Lihat semua foto untuk Deluxe Room, 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Room, 1 Katil Ratu (Queen)
8.4 daripada 10
Sangat baik
(5 ulasan)
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
TV definisi tinggi
2 bilik tidur
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel/satelit
Lihat semua foto untuk Superior Room, 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room, 2 Katil Bujang (Single)
7.4 daripada 10
Baik
(3 ulasan)
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
TV definisi tinggi
2 bilik tidur
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel/satelit
Lihat semua foto untuk Suite Business Office

Suite Business Office
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
TV definisi tinggi
2 bilik tidur
2 bilik mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Lihat semua foto untuk Suite Business

Suite Business
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
TV definisi tinggi
2 bilik tidur
2 bilik mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Lihat semua foto untuk Superior Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Room, 1 Katil Kelamin (Double)
8.6 daripada 10
Cemerlang
(7 ulasan)
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
TV definisi tinggi
2 bilik tidur
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel/satelit
Lihat semua foto untuk Room Superior

Room Superior
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Avenida Mario Ypiranga, 1090, Manaus, Amazonas, 69029-520
Tentang hartanah ini
Quality Hotel Manaus
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- 10 peratus bayaran destinasi akan dikenakan
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran letak kenderaan sendiri: BRL 40.00 sehari
- Bayaran katil bayi: BRL 111 sehari
- Bayaran katil lipat simpan: BRL 100.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Quality Hotel Manaus
Quality Manaus
Quality Hotel Manaus AM
Quality Hotel Manaus Hotel
Quality Hotel Manaus AM, Brazil
Quality Hotel Manaus Manaus
Quality Hotel Manaus Hotel Manaus
Soalan lazim
Quality Hotel Manaus Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
8.6/10
Kebersihan
8.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.2/10
Kemudahan
8.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.4/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
12 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Jose Campos da Silva
Mengembara bersama keluarga
31 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jose Campos da Silva
Menginap 2 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Valeria
Mengembara bersama kumpulan
31 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Valeria
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
paulo
Pengembara perniagaan
31 Mei 2025
paulo
Menginap 3 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Rodrigo
30 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Rodrigo
Menginap 2 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Valeria
28 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Valeria
Menginap 2 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Alda Cristina
Mengembara bersama keluarga
24 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Bom hotel
Alda Cristina
Menginap 7 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Ciro
Pengembara perniagaan
10 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ciro
Menginap 4 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Jorge
5 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan

Jorge
Menginap 4 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Eduardo
11 Apr 2025
Eduardo
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
MANUELLA
10 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
MANUELLA
Menginap 3 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Kátia Martins
9 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Kátia Martins
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
8 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Gustavo
1 Apr 2025
Gustavo
Menginap 3 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Gustavo
31 Mac 2025
Gustavo
Menginap 4 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Hugo, Myrtle Beach
28 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hugo
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Valseni
18 Mac 2025
Valseni
Menginap 3 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Hugo, Myrtle Beach
16 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Hugo
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Hugo, Myrtle Beach
Mengembara bersama kumpulan
15 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hugo
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Hugo
11 Mac 2025
Hugo
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Marco
Mengembara bersama keluarga
10 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marco
Menginap 8 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
manoel
Mengembara bersama keluarga
8 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
manoel
Menginap 2 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Marisa
Pengembara perniagaan
6 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Recomendo
Marisa
Menginap 2 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Marcos Guilherme
19 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marcos Guilherme
Menginap 2 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Wilfrido
9 Feb 2025
Wilfrido
Menginap 3 malam pada Jan 2025