De Clove Guest House

Hartanah 3.0 bintang
Rumah tamu di Malang terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk De Clove Guest House

Bahagian luar
Perincian bahagian dalam
1 bilik tidur, meja, Wi-fi percuma
Depan hartanah
Bahagian dalam

Ulasan

2.0 daripada 10

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Termasuk parkir
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Jl. B. Cengkeh No.58, Tulusrejo, Kec. Lowokwaru, Malang, 65141

Tempat berdekatan

  • Universiti Brawijaya - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Malang Town Square - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Universitas Negeri Malang - 18 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Jl Besar Ijen - 4 min memandu - 2.7 km
  • MOG Mall Taman Olimpik - 6 min memandu - 5.0 km

Bergerak

  • Stesen Blimbing - 11 minit memandu
  • Stesen Kereta Api Malang - 12 minit memandu
  • Malang (MLG-Abdul Rachman Saleh) - 32 minit memandu

Restoran

  • ‪Aventree - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Warung Mie Karya Bhakti - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Ayam Geprek Mbok Judes - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Waroeng Cery - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Espresso Bar - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

De Clove Guest House

Sorotan hartanah
Manfaatkan teres, kedai kopi/kafe dan perkhidmatan pencucian kering/dobi di De Clove Guest House. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di De Clove Guest House mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Indonesia

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang semasa waktu terhad (surcaj) atas permintaan
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 kedai kopi/kafe

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Kawasan luar

  • Teres

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 24-inci

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 6:00 - 23:00
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 23:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Pengubahsuaian dan penutupan

Selaras dengan peraturan tempatan, semua pelawat mesti berada dalam kawasan hartanah ketika Hari Nyepi/Tahun Baru Hindu selama 24 jam (bermula jam 06:00). Hari Nyepi biasanya jatuh dalam bulan Mac atau April (tarikh tertakluk pada perubahan setiap tahun). Daftar masuk dan daftar keluar tidak boleh dilakukan pada hari berkenaan. Lapangan Terbang Ngurah Rai (Lapangan Terbang Antarabangsa Bali) turut ditutup pada Hari Nyepi.

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: IDR 150000 setiap kenderaan

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit

Hartanah juga dikenali sebagai

Clove Guest House Malang
Clove Guest House
Clove Malang
Clove Guest House Guesthouse Malang
Clove Guest House Guesthouse
De Clove Guest House Malang
De Clove Guest House Guesthouse
De Clove Guest House Guesthouse Malang

Soalan lazim

Adakah De Clove Guest House mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di De Clove Guest House?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di De Clove Guest House?

Daftar masuk bermula jam 14:00.

Apakah masa daftar keluar di De Clove Guest House?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah De Clove Guest House memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak IDR150000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya De Clove Guest House?

Terletak di Malang, rumah tamu ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Pusat Kebudayaan Jawa Timur dan Hospital Universiti Brawijaya. Universiti Brawijaya dan Universitas Negeri Malang juga dalam jarak 2 bt (3 km).

De Clove Guest House Ulasan

Ulasan

2.0
Penilaian 10 - Cemerlang. 0 daripada 1 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 0 daripada 1 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 1 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 1 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 1 ulasan

4.0/10

Kebersihan

4.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

2.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

2/10

I have booked for 6 nights. When I saw how dirty was the bathroom and that there was no light from the outside ( the room looks like a prison cell), I called hotels.com immediately to cancel my booking for the 5 remaining nights. They couldn't reach the manager and nobody answered their calls. In the morning, before checking out, the staff was able to join the manager by phone. I explained the situation and she agreed to refund me the 5 remains nights. But .... one week later, it appears that she refuses to refund the 5 remains nights. I can understand why the hotel was almost empty during the only night I spent there. They waked me up at .... 6am : they brought me the breakfast (plate of rice, 1 slice of cucumber, 1 slice of tomato). I arrived around 11pm and I didn't ask for the breakfast!!!