Grand Madurai by GRT Hotels

Hartanah 3.5 bintang
Hotel dengan sarapan percuma, di sekitar St. Mary's Cathedral Church

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

9.6 daripada 10
Luar biasa

Kemudahan popular

  • Spa
  • Kolam
  • Termasuk sarapan
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM417
RM501 jumlah
termasuk cukai & fi
17 Dis - 18 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik

Business Class

9.8 daripada 10
Luar biasa
(7 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
  • 31 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 2 Katil Bujang (Single)

Grand Club

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
  • 31 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Grand Club Temple Tower View

10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
  • 31 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Grand Velammal Suite

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Meja makan
TV Pintar
  • 172 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Executive Suite

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
  • 70 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Junior Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Hulu semburan mandi hujan
  • 44 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Suite

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Meja makan
TV Pintar
  • 63 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Club Room

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Hulu semburan mandi hujan
  • 31 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Chintamani 79/1A1, Madurai, Tamil Nadu, 625009

Tempat berdekatan

  • IDA Scudder Auditorium Madurai - 1 min berjalan kaki - 0.1 km
  • Istana Thirumalai Nayak - 6 min memandu - 6.5 km
  • Kuil Meenakshi Amman - 7 min memandu - 6.8 km
  • Gandhi Museum - Madurai - 8 min memandu - 7.2 km
  • Sri Subramanya Swamy Temple - 14 min memandu - 12.8 km

Bergerak

  • Stesen Silaiman - 10 minit memandu
  • Madurai (IXM) - 16 minit memandu

Restoran

  • ‪Thirumalai Madaikaruppusaami Paruthipaal Kadai - ‬6 min memandu
  • ‪Sri Meenakshi Madurai Bun Parotta - ‬6 min memandu
  • ‪zaitoon - ‬8 min memandu
  • ‪Sree Sabarees - ‬6 min memandu
  • ‪KFC - ‬8 min memandu

Tentang hartanah ini

Grand Madurai by GRT Hotels

Hotel berdekatan Kuil Meenakshi Amman
Terletak berdekatan Vaigai River dan St. Mary's Cathedral Church, Grand Madurai by GRT Hotels menyediakan sarapan Eropah percuma, kedai kopi/kafe dan taman. Manjakan diri anda dengan urut atau perkhidmatan spa lain. Kekal terhubung menggunakan Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti) dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pencucian kering/dobi dan bilik wap.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Lif, Bilik rawatan urut dan hartanah bebas asap rokok
  • Perkhidmatan rencam, sajian kopi/teh di ruang bersama dan khidmat penghantaran makanan tempatan
Ciri-ciri bilik
Semua 120 bilik mempunyai keselesaan seperti pendiangan dan Bar kecil, serta manfaat seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 43-inci TV Pintar dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, kot/katil bayi percuma dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
  • Wi-fi di kawasan awam percuma dengan had 2 peranti

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:00
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik wap

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Kawasan luar

  • Taman

Spa

  • 2 bilik rawatan
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 4 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Cermin pembesar
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lantai kayu keras di dalam bilik
  • Lif (kelebaran pintu 122 sentimeter)
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 122 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pemegang pintu tuil
  • Penggera kebakaran visual
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Tanjakan pintu masuk depan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV pintar 43-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar kecil
  • Bar mini
  • Panduan makan restoran
  • Perkhidmatan penghantaran makanan

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Pendiangan
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Skrin tingkap
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak mungkin tidak layak mendapatkan sarapan percuma
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR2000 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil lipat simpan: INR 2000 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Wi-Fi percuma di tempat awam mempunyai had 2 peranti

Hartanah juga dikenali sebagai

Madurai By Grt Hotels Madurai
Grand Madurai by GRT Hotels Hotel
Grand Madurai by GRT Hotels Madurai
Grand Madurai by GRT Hotels Hotel Madurai

Soalan lazim

Adakah Grand Madurai by GRT Hotels mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Grand Madurai by GRT Hotels?

Setakat 22 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Grand Madurai by GRT Hotels pada 17 Dis 2025 bermula serendah RM 417.09, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Grand Madurai by GRT Hotels mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Grand Madurai by GRT Hotels?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Grand Madurai by GRT Hotels?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Grand Madurai by GRT Hotels?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Grand Madurai by GRT Hotels?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, hotel ini dalam jarak 6 bt (10 km) dari St. Mary's Cathedral Church, Kuil Meenakshi Amman dan Vaigai River. Gandhi Museum - Madurai dan Madurai Government Museum juga dalam jarak 6 bt (10 km) pemanduan.

Grand Madurai by GRT Hotels Ulasan

Ulasan

9.6

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 80 daripada 94 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 8 daripada 94 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 4 daripada 94 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 94 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 94 ulasan

9.8/10

Kebersihan

9.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

10/10

Kemudahan

9.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Thaevendran

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very clean room, confortable to stay, food is amazing
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Meena, LONDON

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff were all wonderful and really good clean hotel, breakfast has usual as every hotel.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Anand

Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Biswajit

Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Niranjan Kumar

Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Shankar

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Manoj

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Recently stayed at Grand Madurai Hotel, and it truly exceeded expectations. The location is incredibly convenient—perfectly situated for exploring the city’s temples, markets, and transport hubs. Whether you’re heading to Meenakshi Temple or catching a train, everything feels just minutes away. What really stood out was the reception staff. Warm, professional, and genuinely helpful, they made check-in smooth and were always ready with local tips and assistance. Their hospitality added a personal touch that made the stay feel special. The rooms were clean and well-maintained, with all the essentials for a comfortable stay. Overall, Grand Madurai offers a great blend of accessibility, comfort, and service—ideal for both leisure and business travelers.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

SATHEESH SESHADRI

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Rajnish

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice comfortable

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Ashok, Manassas

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent hotel! Neat and very modern with super friendly staff. Highly recommend.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Pavithra

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Everything was so good ! I loved the stay !!
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Murali

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

10/10 Cemerlang

Balaganesh, Sunnyvale

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Thushyanthy, Scarborough

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent service, luxurious and food was amazing.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Raja Gopal Reddy

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great find & value for money. Highly recommended
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Ranjit

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
New property with new interiors and tech ..
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Varun

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Good
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

S

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

GRT Hotel stay

Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Sanjay, Jamshedpur

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
amazing hotel and service and absolutely the most wonderful property i have stayed in india
Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Shyam Sundar

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is a bit away from the city, but an excellent facility. The inconsistency in service levels is why I hsve rated them 4. The day i checked out there was a local politician I believe and about 7 to 10 supporters who were having breakfast. While there were 5 to 7 restaurant staff assisting them and taking photographs with them, other guests were pretty much ignored. Great service from Chris at the front end and Mohan (during dinner one of the evenings). Very poor and arrogant service (including talking with food in the mouth) by the gentleman at checkout and the reataurant captain i believe. Positive experience but clouded by the inconsistency.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Shermi

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent place. Will definitely go back.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Vignesh

Menginap 1 malam pada Jun 2025