Marriott Lyon Cité Internationale

Hartanah 4.0 bintang
Hotel disahkan mesra alam dihubungkan dengan pusat konvensyen di Lyon dengan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Marriott Lyon Cité Internationale

Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, kalis bunyi
Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, kalis bunyi
Lobi
Depan hartanah - siang/malam
Kemudahan mesyuarat

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Bar
  • Parkir tersedia
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM494
RM568 jumlah
termasuk cukai & fi
20 Ogo - 21 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Executive Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Diubah suai pada 2016
Tab mandi dan pancuran berasingan
Pengering rambut
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
  • 32 meter persegi
  • Pemandangan sungai
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room

9.0 daripada 10
Hebat
(41 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Diubah suai pada 2016
Tab mandi dan pancuran berasingan
Pengering rambut
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
  • 32 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Junior Suite

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Diubah suai pada 2016
Tab mandi dan pancuran berasingan
Pengering rambut
  • 45 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room

8.6 daripada 10
Cemerlang
(9 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Diubah suai pada 2016
Tab mandi dan pancuran berasingan
Pengering rambut
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
  • 32 meter persegi
  • Pemandangan sungai
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Arondisemen ke-6, Marriott Lyon Cité Internationale dihubungkan dengan pusat konvensyen. Keindahan semula jadi kawasan ini dapat dilihat di Tête d'Or Park dan Esplanade de Fourviere, sementara Muzium Seni Kontemporari dan Transbordeur merupakan tarikan utama kebudayaan. Ingin menikmati acara atau perlawanan ketika berada di kota? Lihat acara atau perlawanan yang berlangsung di Stadium Groupama atau Astroballe. Luangkan masa menerokai aktiviti di kawasan ini termasuk bermain ski dan bermain golf.
Peta
70 Quai Charles De Gaulle, Lyon, Rhone, 69463

Tempat berdekatan

  • Tête d'Or Park - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Pusat KonvensyenLyon - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Hôtel de Ville de Lyon - 3 min memandu - 2.5 km
  • Place des Terreaux - 3 min memandu - 2.5 km
  • Part Dieu Mall - 5 min memandu - 3.4 km

Bergerak

  • Stesen Cuire - 3 minit memandu
  • Stesen Lyon Saint Paul - 6 minit memandu
  • Lyon (LYS-Saint-Exupery) - 22 minit memandu

Restoran

  • ‪Zucca - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Buvette des Cygnes - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪Tennis Club de Lyon - ‬15 min berjalan kaki
  • ‪Buvette de l'Observatoire - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪Suelta Verde - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Marriott Lyon Cité Internationale

Mewah bagi hotel disahkan mesra alam yang dipulihkan pada 2016 dan terletak berdekatan Part Dieu Mall
Manfaatkan teres, beli-belah di tapak dan taman di Marriott Lyon Cité Internationale. Restoran di tapak, ZUCCA, menyajikan makan tengah hari. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Tempat mengecas kenderaan elektrik, daftar masuk ekspres dan penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan stesen komputer
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 204 bilik mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi dan pancuran berasingan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Televisyen dengan saluran TV premium
  • Kitar semula, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Key (Foundation for Environmental Education), iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Itali, Bahasa Portugis, Bahasa Rusia, Bahasa Sepanyol

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (EUR 20 semalam)
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 9:30 dengan bayaran: EUR 25 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • ZUCCA

Aktiviti menarik

  • Beli-belah
  • Kelab kesihatan

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 16 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Hulu semburan berketinggian boleh laras
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Pancuran mandi pindahan
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Salur keluar elektrik berketinggian rendah di bilik mandi
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 8 tingkat
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Seluruh hartanah diubah suai - 2016
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • TV dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kitar semula
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 50 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 10 kg setiap haiwan peliharaan)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR40.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.50 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 25 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 55 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik)
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 20 semalam
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 50 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 40.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Hartanah ini membenarkan 2 haiwan kesayangan bagi setiap bilik jika setiap haiwan kesayangan mempunyai berat kurang daripada 10 kilogram. Jika tidak, 1 haiwan kesayangan bagi setiap bilik dibenarkan.

Perkara yang kami harus menyebut

Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.

Hartanah juga dikenali sebagai

Marriott Lyon Cité Internationale Lyon
Marriott Lyon Cité Internationale Hotel
Marriott Lyon Cité Internationale Hotel
Marriott Cité Internationale Hotel
Marriott Lyon Cité Internationale
Marriott Cité Internationale
Marriott Lyon Cité Internationale Hotel Lyon

Soalan lazim

Adakah Marriott Lyon Cité Internationale mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 10 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak EUR50 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Marriott Lyon Cité Internationale?

Setakat 12 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Marriott Lyon Cité Internationale pada 20 Ogo 2025 bermula serendah RM 493.93, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Marriott Lyon Cité Internationale?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR20 semalam. Tempat terhad tersedia.

Apakah masa daftar masuk di Marriott Lyon Cité Internationale?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Marriott Lyon Cité Internationale?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Marriott Lyon Cité Internationale memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak EUR55 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Marriott Lyon Cité Internationale?

Terletak di Arondisemen ke-6, hotel disahkan mesra alam ini sejauh beberapa langkah dari Muzium Seni Kontemporari dan Kasino Le Pharaon. Ibu Pejabat Interpol dan Pusat KonvensyenLyon juga dalam jarak 5 minit berjalan kaki. Hentian Trem Universite Lyon I sejauh 21 minit berjalan kaki dan Hentian Trem Condorcet sejauh 22 minit berjalan kaki.

Marriott Lyon Cité Internationale Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 345 daripada 647 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 209 daripada 647 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 55 daripada 647 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 30 daripada 647 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 8 daripada 647 ulasan

9.0/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.6/10

Kemudahan

8.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Danielle

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
If you’re looking for a place to rest and not afraid to walk from one to two bridges and back, this is your place! It was a nice place that was clean, spacious and accommodating for whatever you needed. You can take a bike or scooter through city apps to get around faster or the metro after 15 minute walk. It’s located a 5 minute walk to a beautiful park right next door to have a picnic or promenade. Very relaxing stay! Thank you!
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

sébastien

Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Michael

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Convenient to dining
Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Lisa, Scottsdale

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan
Customer service horrible. Reception filters all internal calls. They never answers the phone in the total 7 days I was there. With Expedia then on guided tour. Room safe malfunctioned twice. Switched out safe. I almost missed my tour as I couldn’t get my passport out. Response time horrible. I requested 2 towels for me an my travel partner. Never provided more than 1. I had to run to fitness center to pick up daily. Others received 2 water bottles in room per day per person included. Not mine. I bought water in the store next door daily. I requested extra blanket as the room was cold with the system turned to the max heat. I never received and requested every day. Sis not replace coffee pods for the room. Did not clean room unless I requested at after 6 pm. They would But didn’t take our garbage. It is not the representation of the Marriott brand. They seemed short staffed and employees with no tenure. They didn’t care. I asked to talk to a manager. And that was never connected. I wrote a review to the property directly and did receive a response. That they would talk to housekeeping. It was a silly response that means bothering. They should have credited something back to me.
Menginap 5 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Olga

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Cet hôtel n’adhère pas aux normes de Marriott. Après le check-out, nous avons constaté que nous avions oublié une veste en jean et un manteau. Environ une heure après notre départ, nous avons contacté la réception : Lors du premier appel, il nous a été demandé de patienter pour une vérification, mais la communication a été coupée sans rappel. Lors du second appel, il nous a été promis un rappel sous 10 minutes, qui n'a jamais eu lieu. Lors du troisième appel, il nous a été conseillé d’envoyer un courriel, ce que nous avons fait — sans obtenir de réponse à ce jour. Face à cette absence totale de retour, nous avons décidé de faire un détour exprès lors de notre voyage pour venir clarifier la situation en personne. Sur place, nous avons pu échanger avec le concierge, mais malheureusement, aucune solution concrète n’a été proposée et nos effets personnels restent introuvables. Cette situation laisse à penser que nos vêtements pourraient avoir été dérobés. Nous déplorons profondément l'absence de suivi et le manque de rigueur dans la gestion de cet incident, qui révèle des failles sérieuses dans la chaîne de responsabilités et de service client de cet hôtel.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Syedda

Menginap 2 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Jacques And Youmna Tina

Sukakan: Kebersihan
The access entrance is difficult and people parking blocking the front door for extended time . The service is terrible they take notes for your requests and don’t deliver . Your digital keys to your room keep getting deactivated daily for no valid reason then you need to wait for someone at the reception available to help you .
Menginap 7 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Stuart

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kemudahan
Loved that there was a beautiful park tight behind the hotel and walking paths along the river
Menginap 2 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

CHRISTOPHE

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Peu de choses à reprocher à al chambre et à l'hôtel lui-même, mais -à notre arrivée- un gros bloc du faux-plafond devant l'ascenseur du parking s'est écrasé juste devant nous avec un bruit de cascade assourdissant... c'était un tuyau qui venait de se "déboîter" . Bienvenue à l'hôtel ! Par ailleurs, pour la deuxième fois en une semaine, l'employé de l'accueil nous a demandé de repayer la chambre car il n'avait pas vu sur son informatique que nous avions payé directement Expédia ...
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

ramnath

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great if you have business nearby. Not near city center.
Menginap 4 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Stanislav

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Alles bestens
Menginap 1 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan

Enttäuschend im Vergleich zu anderen Marriotts

Sehr freundliches Personal, insbesondere beim Frühstück! Executive Zimmer kostet rund 200 Eur. Dafür bekommt man ein Zimmer ohne Schallschutz (sie hören slles vom Flur), ein Bad mit nicht schließender Duschtür (Überschwemmung), ein bisschen Schimmel, gesprungenes Waschbecken, Handtuch wird ausgetauscht, obwohl aufgehängt (Umweltschutz egal?), Bettkomfort entspricht nicht dem Marriott Standard, Balkon dreckig, Klimaanlage laut und nicht gut funktionierend. Wie gesagt: tolles Personal, aber das Geld ist es nicht wert.
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Xavier

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

GALO

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

Alexander

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Christophe

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hôtel très bien qualité prix.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

David

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Marco

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tutto perfetto ! L’unica cosa che non è piaciuta è il pagamento di 100€ pre-autorizzato a cui non sono abituato
Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Michel

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Parfait

Hôtel très confortable. Service excellent. Très bon rapport qualité prix
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

David

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Sébastien

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

samuel

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Séjour parfait
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

YURY

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Pablo

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Muy buen hotel, alejado de la ciudad y con poca actividad en los alrededores
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Renaldo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Parfait merci
Menginap 1 malam pada Feb 2025