Hotel Bristol - Liburnia

Hartanah 3.0 bintang
Hotel pinggir pantai dengan kolam renang tertutup

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Bristol - Liburnia

Kawasan hartanah
Lobi
Makan tengah hari, makan malam dihidangkan; masakan tempatan, lautan
Bahagian dalam
Bahagian luar

Ulasan

7.6 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Di pantai persendirian
  • Termasuk sarapan
  • Parkir tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Standard Double or Twin Room

Sorotan

Balkoni
TV
Kipas mudah alih
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Saluran kabel
Meja
  • 16 meter persegi
  • Pemandangan taman
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 1 Katil Bujang (Single)

Premium Double or Twin Room, Sea View

Sorotan

Balkoni
Televisyen LCD
Kipas siling
Pengering rambut
Tab mandi rendaman dalam
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Meja
  • 25 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 1 Katil Bujang (Single)

Standard Double or Twin Room, Sea View

Sorotan

Balkoni
TV
Kipas mudah alih
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
Tab mandi rendaman dalam
Saluran kabel
  • 16 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 1 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Setaliste marsala Tita 27, Lovran, 51415

Tempat berdekatan

  • Pelabuhan Lovran - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Pantai Medveja - 5 min memandu - 3.2 km
  • Croatian Walk of Fame - 9 min memandu - 6.1 km
  • Pelabuhan Opatija - 10 min memandu - 6.8 km
  • Taman Angiolina - 10 min memandu - 6.8 km

Bergerak

  • Stesen Opatija-Matulji - 22 minit memandu
  • Rijeka (RJK) - 50 minit memandu

Restoran

  • ‪Riviera Restoran Lovran - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Tabu - ‬3 min memandu
  • ‪Archie 's Pub - ‬20 min berjalan kaki
  • ‪Restaurant - pizzeria Delfino - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Lovranski pub - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Bristol - Liburnia

Hotel berdekatan Teluk Kvarner
Sarapan layan diri percuma, teres dan beli-belah di tapak merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Hotel Bristol - Liburnia. Masakan tempatan restoran bufet di tapak, Bristol Lovran, menawarkan makan tengah hari, makan malam dan pemandangan lautan. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan taman permainan dan perkhidmatan pencucian kering/dobi.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang tertutup
  • Letak kenderaan sendiri (surcaj), hartanah bebas asap rokok dan kakitangan berbilang bahasa
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, meja/kaunter hadapan 24 jam dan lif
  • Bantuan pelancongan/tiket
Ciri-ciri bilik
Semua 100 bilik disertakan dengan kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Televisyen dengan saluran kabel
  • Balkoni, katil bayi/kot (surcaj) dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Crotia, Bahasa Inggeris, Bahasa Jerman, Bahasa Itali

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan tidak berbumbung selamat di tapak hartanah (EUR 10 semalam)
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan layan diri percuma tersedia pada hari bekerja 7:00 hingga 10:00
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Bristol Lovran

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • Beli-belah
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Bar/deli snek
  • Katil bayi (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Kawasan luar

  • Di pantai persendirian
  • Di teluk
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 5 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi (surcaj)

Bilik mandi

  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Meja
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 16

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 13.50 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Sehingga 25 kg setiap haiwan peliharaan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini dilaraskan mengikut musim dan mungkin tidak dikenakan sepanjang tahun. Pengecualian atau pengurangan lain boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Oktober - 31 Mac, EUR 1.50 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 0.75 semalam untuk tetamu berumur 12-17 tahun. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 12 tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 April - 30 September, EUR 2.00 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.00 semalam untuk tetamu berumur 12-17 tahun. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 12 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran letak kenderaan sendiri tidak berbumbung: EUR 10 semalam
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 13.50 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Katil bayi boleh didapati dengan dikenakan bayaran tambahan

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama; wang tunai tidak diterima

Hartanah juga dikenali sebagai

Bristol Lovran
Hotel Bristol Lovran
Smart Selection Hotel Bristol Lovran
Smart Selection Hotel Bristol
Smart Selection Bristol Lovran
Smart Selection Bristol
Bristol Hotel Lovran
Hotel Bristol
Smart Selection Hotel Bristol
Hotel Bristol - Liburnia Hotel
Hotel Bristol - Liburnia Lovran
Hotel Bristol - Liburnia Hotel Lovran

Soalan lazim

Adakah Hotel Bristol - Liburnia mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup.

Adakah Hotel Bristol - Liburnia mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan haiwan kesayangan dengan berat maksimum sehingga 25 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak EUR13.50 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Hotel Bristol - Liburnia?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR10 semalam. Tempat terhad tersedia.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Bristol - Liburnia?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Bristol - Liburnia?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Hotel Bristol - Liburnia?

Terletak sesuai di pantai, hotel Lovran ini dalam jarak 10 minit berjalan kaki dari Pelabuhan Lovran dan Teluk Kvarner. Pantai Medveja adalah 2 bt (3.2 km) jauhnya.

Hotel Bristol - Liburnia Ulasan

Ulasan

7.6

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 19 daripada 90 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 47 daripada 90 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 13 daripada 90 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 6 daripada 90 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 90 ulasan

7.6/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.0/10

Kemudahan

6.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

4/10 Lemah

Petra

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Rundreise

Leider hat dieses Hotel seine Zeit hinter sich. Unser Zimmer (Superior) war zwar wirklich schön, grosszügig, sehr hohe Decke, stilgerecht eingerichtet. Die Fenster waren aber mehr als alt und überhaupt nicht dicht. Das Hotel ist sehr! hellhörig. Frühstücksbüffet mit Automatenkaffee und 4 Sorten Beuteltee überzeugte überhaupt nicht. Sorry, auf keinen Fall wieder.
Menginap 1 malam pada Sep 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Sep 2019

8/10 Baik

Valerio

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Felice

Ottima posizione attenzione ai supplementi non specificati
Menginap 4 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Timur

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Kein Strand nur Felsen

Mittelmäsig
Menginap 6 malam pada Ogo 2019

6/10 Boleh diterima

Espen

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

SERVICE OG BELIGGENHET REDDER DET MESTE

Dette var en gammel storhet av et hotel, men beklageligvis har sannsynligvis midlene vært for små i forbindelse med renovering. En bli og veldig behjelpelig kvinnelig resepsjonist reddet oppholdet. Ordnet opp med reparatør til rommets gamle vindus/dørscreen. Hotelllet ligger supert til ved havet og den 12 km lange langomare, men vedlikeholdet på hotellet er dårlig. Det er i utgangspunktet en fantastisk bygning, men som sagt det mangler vedlikehold. Vi hadde drom med sjøutsikt. Badet var Ok renovert men lite, rommet og møbler gammelt og slitt. Takvifta funket Ok og rommet lå slik at man klarte seg faktisk greit i over 30 grader uten ac. Frokosten var bra og ble inntatt i noe som engang helt sikkert har vært et utrolig fint rom, men nå bar det preg av gammel vannlekkasje. Parkering ordner seg selv om det er smått med plass. Dette kunne vært et fantastisk sted, men er det definitivt ikke.
Menginap 2 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Positive: excellent food, comfortable room, fantastic view, nice staff Negative: lack of AC, fridge,
Menginap 5 malam pada Jun 2019

8/10 Baik

Catherina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mei 2019

6/10 Boleh diterima

Zekerijah

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Zekerijah

Kratak boravak na proputovanju.Stanje objekta jako loše,fotografije smještajnih jedinica ne odgovaraju stvarnom stanju.Hotelu potrebno hitno renoviranje.
Menginap 1 malam pada Jun 2019

8/10 Baik

NBl

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Das Personal, egal ob Service, Rezeption, Küche oder Housekeeping, war durchweg immer freundlich und zuvorkommend. Das Frühstücksbuffet war immer ausreichend aber leider keine Abwechslung. Das Abendbuffet war sehr gut. Jeden Abend etwas anderes. Es wurde immer wieder nachgelegt. Für uns war es super. Das Zimmer war leider sehr hellhöriger, ansonsten hat es alles gehabt was man benötigt. Für die Hunde war es auch Urlaub. Das Personal ist sehr Tierlieb. Danke an alle.
Menginap 7 malam pada Apr 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2019

10/10 Cemerlang

Tarek

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
A pleasant stay . Room had a great view. One could feel the Bristol Hotel had seen More Glamourous days with wide staircases, large bedrooms and bathrooms, and grand restaurant with the great terrace
Menginap 1 malam pada Okt 2018

10/10 Cemerlang

Jeanette Ruvik

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Anbefales i Lovran

Vi var 5 venner på MC-tur som hadde to netter på hotellet. Vi kom frem ved midnatt pga. problemer tidligere på dagen, og ble møtt av en hyggelig resepsjonist som kom ut og tok oss imot og viste oss parkering for syklene. Rommene var store og fine, og to av rommene hadde nydelig utsikt mot Adriaterhavet. Det ene rommet hadde såkalt "garden view", og var da mot innkjøring til hotellet. Fin frokost ute på terrassen. Lovran er et koselig lite sted, med restauranter både ved havet og i gamlebyen. Et godt totalinntrykk.
Menginap 2 malam pada Jul 2018

8/10 Baik

Christina, Baden Württemberg

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Idyllisches Hotel in direkter Strandnähe

Wir sind zufälligerweise auf dieses Hotel gestoßen da wir über unsere andere Unterkunft mehr als enttäuscht waren. Die Mitarbeiterin an der Rezeption war super freundlich und gab uns zuerst den Zimmerschlüssel damit wir uns ein Bild von dem Zimmer machen konnten. Es ist zwar nicht groß aber alles war vorhanden. Vom Balkon aus hatten wir einen seitlichen Meerblick, jetzt konnte für uns auch der Urlaub beginnen. Wir hatten Halbpension gebucht, das Frühstück ist ausreichend zum Abend essen gab es im Preis inbegriffen Getränke wie Wasser, Säfte, Bier und Wein. Wir hatten wunderschönen Urlaub in Lovran und würden auch wieder kommen.
Menginap 4 malam pada Jul 2018

8/10 Baik

XIAODONG

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice stay

parking place are not enough
Menginap 1 malam pada Jun 2018

8/10 Baik

Willem, Rijswijk ZH

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Voor voor- en naseizoen

Ik zou hier niet graag zitten in het hoogseizoen, als er op pleintjes in de omgeving van het hotel tot in de nacht lawaai en muziek geproduceerd wordt. Voortaan zou ik alleen hotel met ontbijt boeken: Het avondeten is namelijk vanaf 7 uur en dan zo overvloedig dat ik er niet van af kan blijven en mijn volle maag mij een halve nachtrust kost. Een warme lunch in het middaguur en twee boterhammen om half zes is voor mij voldoende.
Menginap 5 malam pada Mei 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Tolles Hotel in Strandnähe

Es war alles passend. Mit den freien Parkplätzen kann es eng werden. Gebühren 8 Euro am Tag.
Menginap 3 malam pada Mei 2018

10/10 Cemerlang

Hans, Lienz

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel Bristol

Trotz Nachsaion und kurz vor dem Zusperren war das Hotel im Topzustand sowie die ganze Hotelcrew aufmerksam, zuvorkommend und sehr sehr freundlich. Wir waren mit dem ganzen Paket mehr als zufrieden. Nach dem Motto..... es gibt nichts was es nicht gibt. 2 Familien aus Lienz Wir kommen wieder
Menginap 2 malam pada Okt 2017

10/10 Cemerlang

This, Glarus, schweiz

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Ehrwürdiges Hotel mit Stil

Kein modernes Hotel, das beliebig in jeder Stadt stehen könnte. Das Bristol erzählt von früherer klasse. Dabei sind essen und Service nicht zu bemängeln. Wir kommen wieder.
Menginap 1 malam pada Okt 2017

8/10 Baik

Helle

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2017

8/10 Baik

Mikael

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Fantastisk utsikt från rummet mot havet. Charmig nostalgisk litet samhälle som säkerligen vittnar om den tidigare glamouren på denna rivieran. Detta hotellet har samma glamourösa anda och har ett perfekt läge. Slö personal i restaurangen där det ständigt saknas endera bestick, glas, eller mat vid buffén. Tråkigt att de måste ta i så med betalningen sv solstolar där de är dyrast i staden.
Menginap 3 malam pada Jul 2017

8/10 Baik

Sylvia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2017

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Elegant room, great view

Warm, friendly welcome at reception. We arrived late but could tell the buffet would have been very good had we arrived earlier. Very nice location with lovely bay views. Elegant, ckassical style room.

10/10 Cemerlang

Zorka

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bili smo na marunijadi, a hotel je doslovce u sred svega i k tome još na obali. Soba sa bajkonom i veličanstvenim pogledom na grad i more.....

2/10 Teruk

Torsten

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Das Hotel hat keinesfalls 4 Sterne verdient.

Das Hotel ist nicht geeignet für Ruhesuchende. Alle drei Tage stellten sich neue Busreisende als Gäste ein. Damit verbunden herrscht auch in den Nachtstunden ein erheblicher Lärmpegel (u.a. laute Gespräche auf dem Flur, Knallen der Zimmertüren). Die Geräuschdämmung ist völlig unzureichend. Der Speisesaal macht einen ungepflegten Eindruck. Das Frühstücksbuffet ist eintönig und auf Kostenminimierung ausgerichtet. Das Bedienungspersonal macht einen interessenlosen Eindruck. Der Balkon wurde nie gesäubert und war mit Taubenkot verunreinigt. Die Bettwäsche war teilweise fleckig und wies manchmal Löcher auf.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik