Hotel Avalon Maringá

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat sarapan percuma, dengan jarak berjalan kaki ke Pasar Perbandaran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Avalon Maringá

Perincian bahagian dalam
Bahagian dalam
Depan hartanah
Twin Room | Bar mini, dilengkapkan perabot secara berasingan, meja
Termasuk sarapan bufet pada hari minggu

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Parkir tersedia
  • Termasuk sarapan
  • Gim
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM196
RM202 jumlah
termasuk cukai & fi
19 Okt - 20 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik

Single Room, 1 Katil Bujang (Single)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Double Room Single Use, 1 Katil Ratu (Queen)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Triple Room

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single)

Triple Room

10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single)

Quadruple Room

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang (Single)

Family Room

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 3 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak berhampiran pelantar laluan, Hotel Avalon Maringá terletak di Zona 01, sebuah kawasan di sekitar Maringá. Pasar Perbandaran dan Vila Olimpik adalah dua lagi cadangan tempat untuk dikunjungi.
Peta
Rua Joubert de Carvalho, 817, Centro, Maringá, Paraná, 87013-200

Tempat berdekatan

  • Pasar Perbandaran - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Katedral Maringa - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Taman Inga - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Universidade Estadual de Maringa - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • UniCesumar Maringá - 5 min memandu - 3.5 km

Bergerak

  • Maringa (MGF-Silvio Name Junior Regional) - 30 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Le pitaco - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Bar do Zé - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Panificadora Docela - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Macchiato Café - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Avalon Maringá

Hotel berdekatan Katedral Maringa
Terletak berdekatan Pasar Perbandaran dan Vila Olimpik, Hotel Avalon Maringá menyediakan sarapan bufet percuma, gimnasium dan bilik-bilik mesyuarat. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Letak kenderaan sendiri (surcaj), daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • Hartanah bebas asap rokok, meja/kaunter hadapan 24 jam dan surat khabar percuma
  • Lif, TV di lobi dan bantuan pelancongan/tiket
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan mempunyai keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Setiap hari, meja dan telefon

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (BRL 30 semalam)

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia pada hari bekerja 7:00 hingga 9:30

Aktiviti menarik

  • Gimnasium
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • Ketuhar gelombang mikro berkongsi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Peti sejuk berkongsi
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Ruang persidangan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Papan tanda braille/timbul
  • Susur tangan di tangga

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 7 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Panduan makan restoran

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran letak kenderaan sendiri: BRL 30.00 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Avalon Maringa
Avalon Maringa
Hotel Avalon
Maringá Hotel Avalon
Hotel Avalon Maringá Hotel
Hotel Avalon Maringá Maringá
Maringá Hotel Avalon Econômico
Hotel Avalon Maringá Hotel Maringá

Soalan lazim

Adakah Hotel Avalon Maringá mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel Avalon Maringá?

Setakat 18 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel Avalon Maringá pada 19 Okt 2025 bermula serendah RM 196.05, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Hotel Avalon Maringá?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak BRL30.00 semalam.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Avalon Maringá?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Avalon Maringá?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Hotel Avalon Maringá?

Terletak di Zona 01, hotel ini dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari Pasar Perbandaran, Katedral Maringa dan Vila Olimpik. Universidade Estadual de Maringa dan Taman Inga juga dalam jarak 1 bt (2 km).

Ulasan

Hotel Avalon Maringá Ulasan

7.8

Baik

8.4

Kebersihan

6.2

Lokasi

7.8

Kakitangan & perkhidmatan

8.0

Mesra alam

7.8

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 67 daripada 190 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 55 daripada 190 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 44 daripada 190 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 16 daripada 190 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 8 daripada 190 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

Karina

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
É um bom hotel, só achei ruim o estacionamento ficar em outro terreno. Toda vez que precisa sair ou entrar tem que ir primeiro até a portaria e esperar que um atendente vá até o local para abrir o portão.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

ADEMIR

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bom

Boa localização, atemdimento cortes, recomendo.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Alessandro

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Jessica

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Márcio

Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Marcelo

Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Niccoly

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

adriano m

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

JOSE MARIA

Menginap 3 malam pada Dis 2024

4/10 Lemah

Flavio Raymundo da Silva

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Guilherme

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Eduardo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Boa opção na região central

Não tenho reclamação considerando minha estadia de um dia. Atendeu minhas necessidades, considerando minha opção de hotel de baixo custo sem muitas regalias. Limpeza e atendimento impecável. Café da manhã não tão generoso, mas atendeu as expectativas.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Djonatan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Diogo

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

TIAGO

Menginap 1 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

PAULO HENRIQUE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Recomendo

Hotel bom, bem conservado bem localizado so peca cafe manhã nao e riim mas e tooop
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

ANDERSON

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Carlos Henrique

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Tamiris

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel excelente pelo preço. Acomodações novas, ar condicionado e internet funcionando perfeitamente. Higiene excelente. Café da manhã bom. A localização também é ótima. Sempre que vou a Maringá me hospedo no Avalon e nunca tive problemas. Recomendo.
Menginap 1 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Vinícius Cesar dos Santos

Menginap 3 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Jurandir Silva

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2024

4/10 Lemah

Ricardo

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

ERNESTO ANTONIO

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2024

6/10 Boleh diterima

Valquiria

Menginap 1 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

Anderson Rafael

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2024