Sandman Hotel & Suites London Downtown

Hartanah 2.5 bintang
Hotel terdapat sarapan percuma, berhampiran Pusat John Labatt

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Sandman Hotel & Suites London Downtown

Lobi
Standard Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking | 1 bilik tidur, meja, ruang kerja komputer riba
Bahagian dalam
Junior Suite, 1 Katil Raja (King), Non Smoking | 1 bilik tidur, meja, ruang kerja komputer riba
Executive Suite, 1 Katil Raja (King), Non Smoking | Dapur kecil peribadi | Peti sejuk, ketuhar gelombang mikro, pembancuh kopi/teh

Ulasan

7.4 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Parkir tersedia
  • Pengemasan
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Dobi
  • Penyaman udara
Harga semasa ialah RM341
RM411 jumlah
termasuk cukai & fi
16 Nov - 17 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Executive Suite, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

8.4 daripada 10
Sangat baik
(15 ulasan)

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Meja makan
Televisyen LCD
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

8.6 daripada 10
Cemerlang
(39 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

8.6 daripada 10
Cemerlang
(50 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Junior Suite, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

8.8 daripada 10
Cemerlang
(17 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

7.8 daripada 10
Baik
(61 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Pusat Bandar London, sebauh kawasan kejiranan di London, Sandman Hotel & Suites London Downtown di kawasan hiburan dan berhampiran dengan lapangan terbang. Ska-Nah-Doht Village & Museum dan Perkampungan Perintis Fanshawe merupakan tempat menarik tempatan pengembara yang ingin membeli-belah boleh mengunjungi Citi Plaza Mall (Pusat Beli-belah) dan Covent Garden Market. Western Fair District dan Pusat Hiburan Western Fair juga disarankan untuk dikunjungi. Luangkan masa menerokai aktiviti di kawasan ini termasuk bermain ski menurun bukit dan luncur papan salji.
Peta
374 Dundas St, London, ON, N6B1V7

Tempat berdekatan

  • Pusat Konvensyen London - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Taman Victoria - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • London Music Hall - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Pusat John Labatt - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • University of Western Ontario - 8 min memandu - 3.3 km

Bergerak

  • London, ON (XDQ-Stesen Kereta Api London) - 11 minit berjalan kaki
  • London, ON (YXU-Lapangan Terbang Antarabangsa London) - 15 minit memandu

Restoran

  • ‪Tim Hortons - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Crabby Joe's Bar & Grill - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪The Morrissey House - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Pizza Rounds - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Ale House London - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Sandman Hotel & Suites London Downtown

Hotel berdekatan Pusat John Labatt
Anda boleh menantikan sarapan penuh percuma, pencucian kering/dobi dan pendiangan di lobi di Sandman Hotel & Suites London Downtown. Wi-Fi percuma dalam bilik, dengan kelajuan 250+ Mbps (sesuai untuk 3-5 orang atau sehingga 10 peranti) dan pusat perniagaan tersedia kepada semua tetamu.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Letak kenderaan sendiri (surcaj), stesen komputer dan tempat simpanan bagasi
  • Kakitangan berbilang bahasa, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan surat khabar percuma
  • Hartanah bebas asap rokok, 1 bilik mesyuarat dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 109 bilik disertakan dengan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan bilik di hartanah.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan gabungan pancuran/tab mandi dan pengering rambut
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Peti sejuk, ketuhar gelombang mikro dan pembancuh kopi/teh

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 250+ Mbps (sesuai untuk 3-5 orang atau sehingga 10 peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (CAD 18.08 sehari)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan penuh percuma tersedia 6:30 hingga 9:30 pada hari bekerja dan 7:00 hingga 10:00 pada hujung minggu

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan
  • Stesen komputer

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Papan tanda braille/timbul
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 9 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pendiangan di lobi

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Ketuhar gelombang mikro
  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk tempahan lima malam atau lebih, kad kredit dalam fail akan diberi prakebenaran serta-merta selepas membuat tempahan, yang bayaran untuk penginapan akan dibuat di tapak dan bukannya semasa membuat tempahan.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak CAD 28.25 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 16 kg setiap haiwan peliharaan)
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran letak kenderaan sendiri: CAD 18.08 sehari
  • Bayaran haiwan kesayangan: CAD 28.25 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan pengesan asap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Holiday Inn Express Suites Downtown Hotel London
Holiday Inn Express Suites Downtown London
Holiday Inn Express Suites Downtown

Soalan lazim

Adakah Sandman Hotel & Suites London Downtown mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 16 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak CAD28.25 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Sandman Hotel & Suites London Downtown?

Setakat 19 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Sandman Hotel & Suites London Downtown pada 16 Nov 2025 bermula serendah RM 340.59, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Sandman Hotel & Suites London Downtown?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak CAD18.08 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Sandman Hotel & Suites London Downtown?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Sandman Hotel & Suites London Downtown?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Sandman Hotel & Suites London Downtown?

Terletak di Pusat Bandar London, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Jonathon Bancroft-Snell Gallery dan Pusat John Labatt. University of Western Ontario adalah 2.4 bt (3.8 km) jauhnya. London, ON (XDQ-Stesen Kereta Api London) sejauh 11 minit berjalan kaki dan Stesen London sejauh 11 minit berjalan kaki.

Sandman Hotel & Suites London Downtown Ulasan

Ulasan

7.4

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 408 daripada 1352 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 411 daripada 1352 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 288 daripada 1352 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 131 daripada 1352 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 114 daripada 1352 ulasan

7.6/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

7.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Wayne

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great place to stay.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Paul

Sukakan: Kebersihan
i paid extra for a kitchenette but the front lobby says she'll send someone up with coffee packets SOMETIME AFTER 6PM!!! I offered to go downstairs and get it myself but she said no, not possible for her to get any. I guess managers aren't allowed access to the room supplies? $200/night and i can't get coffee until after 6pm?!? are you kidding me??? but at least there are twenty or so homeless junkies at the front door!
Menginap 4 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Paul

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
no blackout drapes (like advertised), not even remotely soundproof (like advertised), no coffee for the kitchentte (like advertised). But at least the entire property is surrounded (literally) on all sides by homeless junkies looking like they will stab you for a nickel. Multiple calls to the lobby went ignored and the signs pointing to the guest laundry are false - no laundry room where the signs are. $200/night for nothing but lies and false advertising, and bad service. we had a choice down to two places and choose Sandman for the newspapers and blackout drapes. without the drapes we are forced awake at the crack of dawn each morning with the sun glaring directly in your eyes and there is nothing you can do about it (technically there ARE black out drapes, they just don't qualify as blackout drapes when THEY CANNOT BE CLOSED!!!!!) holiday ruined, thanks expedia and sandman.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Rukshika

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
It was a clean room, staff were friendly, breakfast was good.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Peisan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
There was no breakfast. Would be nice if there are some continental breakfast.
Menginap 5 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Giovanni

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ok
Menginap 1 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

Melanie

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was friendly. The property is surrounded by shelters and a high level of homelessness and addicts. The rooms appeared clean but walls were covered in dust. The foyer carpets are badly stained and are in desperate need of replacement or at the very least a shampoo!
Menginap 1 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Rahul

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Noise
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Cheryl

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
Great place to stay, affordable rooms, clean, great staff and a nice breakfast.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Andy

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We stayed for a quick evening visit to London. The hotel was close to our destination, the room was clean, and the staff were very friendly. Breakfast was substantial.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Kyle

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I don’t usually have the need to send hotels emails however this warrants it. My employees experience at the Sandman Hotel in London, Ontario was so disturbing that I feel obligated to speak up. From the moment he arrived, the surroundings were unsettling—there were individuals clearly under the influence loitering around the property, making it feel unsafe and unwelcoming. Inside, things went from bad to worse. His room was infested with cockroaches. He spotted them crawling on the dresser around his food, I could only imagine how many were in and around the area. It is absolutely disgusting and unacceptable. The room felt dirty and poorly maintained, and I couldn’t sleep comfortably knowing the hygiene was so compromised.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Fran

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room desperately needed a new carpet and the bathroom fan was loud but the bed was new and firm and the windows kept the road noise out. What was really good were the variety of items on the breakfast menu, the gated parking for security and exceptional staff. I left my purse behind in my room accidentally and it was returned with everything in tact. The staff were very polite and kind.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Elizabeth

Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Allison

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was exactly what we needed; a nice comfy bed, clean amenities (that could be updated, but that's for another day), and a decent variety of breakfast options available. Staff were friendly and accommodating. Despite the spicy locals and the need to have a buddy when walking outside after dinner, I really appreciated having a good spot for a decent price. Thank you!
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Ryan

Pengembara perniagaan
Decent hotel, crackheads litter the outside. It also seemed like they are housing refugee families
Menginap 1 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Dana

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
So many tweakers little to no security and drug use by multiple in parking area and entrances. Very sketchy
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Paul

Sukakan: Kebersihan
The worst part, which is not really the hotel's fault, there's a lot of homeless people along the street. It's not just a few people. It's a few dozen at least. Hotel itself is average. Staff do their job, but fail to go above and beyond. I would say it's a low end to average hotel, that can do better in quite a few ways.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Michelle

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Magdalena

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
The room was clean but very outdated and needs some renovation/updates. Facing Dundas Street, it was very noisy. The black-out portion of the curtains to do pull shut, so too much light enters the room and makes it difficult to sleep. Arriving to the hotel was confusing in regards to how to access the underground parking. There are no signs, and no prior advice to indicate that you must park your vehicle in the alleyway heading into the parking lot, THEN go inside to check in to receive your hotelroom key cards which also activate the parking garage gate. That part was the most frustrating. There were also many unhoused and addicted folks around the property as there is a community centre/living accommodations for this demographic, directly next door to the hotel.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Rima

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
The hotel was fine, no complaints for a three-star hotel so I knew what I signed up for, but the fact that there was a large number of homeless people in the parking lot and around the property, even though they were not causing any issues. It just felt very uncomfortable. I know this is a systemic problem, but the hotel also needs to take positive steps to improve the conditions around it, especially for those who have to walk early in the morning or late at night to access it.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Bryce, Victoria

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Location a little sketchy, rugs all need replacing, otherwise hotel nice, breakfast setup quite good
Menginap 1 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Charles

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Snacks in vending expired, broken ice machines
Menginap 2 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Haris, Calgary

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Jhesica

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
The property was pretty standard. The rooms are a bit older and have been well used over time. Clean for their condition. The location of the hotel had a significant amount of homeless individuals on the same block with the main street, Dundas, being fairly dirty and smelling predominately of urine. The hotel experience was average but I would express caution in terms of the location.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Jamie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2025