Mary's Guest House

Hartanah 3.0 bintang
Hotel 3 yang terdapat sarapan percuma dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah June, 2024 dan July, 2024.
Jun 2024
Julai 2024

Galeri foto untuk Mary's Guest House

Koridor
Depan hartanah
Executive Triple Room | Katil Tempur-Pedic, dihias secara berasingan
Sarapan dihidangkan, masakan tempatan dan antarabangsa
Comfort Triple Room | Bilik Mandi | Kelengkapan dandanan diri percuma, tuala disediakan, sabun, tisu tandas
Ulasan
9.0

Hebat

Kemudahan popular

  • BarBarBar
  • Perkhidmatan pengangkutan lapangan terbang percumaPerkhidmatan pengangkutan lapangan terbang percumaPerkhidmatan pengangkutan lapangan terbang percuma
  • Termasuk sarapanTermasuk sarapanTermasuk sarapan
  • Perkhidmatan bilikPerkhidmatan bilikPerkhidmatan bilik
  • DobiDobiDobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari semingguMeja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari semingguMeja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu

Waktu daftar masuk

7:00 AM

Waktu daftar keluar

1:00 PM

Terokai kawasan

Peta
Rue 381 HDN, Lomé
  • Lokasi PopularStadium Kegue3 min memandu
  • Lapangan TerbangLome (LFW-Lapangan Terbang Antarabangsa Gnassingbe Eyadema)10 min memandu
  • Lokasi PopularGrand Marche11 min memandu
  • Lokasi PopularPantai Lome21 min memandu
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Pilihan bilik

Comfort Triple Room

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LED
Katil Tempur-Pedic
Bilik mandi persendirian
Saluran satelit
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Basic Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Kipas siling
Katil Tempur-Pedic
Bilik mandi persendirian
Meja
  • 11 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Comfort Double or Twin Room, 2 Katil Kelamin (Double), Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Kipas siling
Katil Tempur-Pedic
Hulu semburan hidrourut
Bilik mandi persendirian
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Executive Triple Room

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Katil Tempur-Pedic
Meja
Almari pakaian
Ruang komputer riba
  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Comfort Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LED
Katil Tempur-Pedic
Bilik mandi persendirian
Saluran satelit
  • 13 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Grand Triple Room

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LED
Katil Tempur-Pedic
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Hartanah serupa

Tentang kawasan sekitar

Lomé

Mary's Guest House terletak di Lomé. Marché des Féticheurs dan Grand Marche disarankan untuk dikunjungi jika anda ingin membeli-belah, sementara mereka yang ingin menikmati keindahan semula jadi kawasan ini boleh menerokai Pantai Lome dan Sungai Haho.

Tempat berdekatan

  • Stadium Kegue - 3 min memandu
  • Grand Marche - 11 min memandu
  • Monumen Kemerdekaan - 11 min memandu
  • Muzium Nasional Togo - 12 min memandu
  • Pantai Lome - 21 min memandu

Bergerak

  • Lome (LFW-Lapangan Terbang Antarabangsa Gnassingbe Eyadema) - 10 minit memandu

Restoran

  • ‪La Bruschetta - ‬7 min memandu
  • ‪7 Spices - ‬10 min memandu
  • ‪Cantine de l'Aéroport - ‬6 min memandu
  • ‪Restaurant Hotel Balkan - ‬4 min memandu
  • ‪Mr Burger - ‬5 min memandu

Tentang hartanah ini

Mary's Guest House

Sorotan hartanah
Manfaatkan sarapan Inggeris percuma, pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma dan majlis makan percuma setiap hari di Mary's Guest House. Masakan tempatan dan antarabangsa restoran di tapak, MGH, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam dan makanan ringan. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan teres dan kedai kopi/kafe.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan tempat simpanan bagasi
  • TV di lobi, perkhidmatan rencam dan sajian kopi/teh di ruang bersama
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan disertakan dengan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Almari pakaian, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Cina (Mandarin), Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jepun

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam percuma atas permintaan
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan Inggeris percuma tersedia setiap hari 7:30 hingga 11:00
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Restoran di tapak hartanah

  • MGH

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan harian
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Pemegang pintu tuil
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 2 tingkat
  • Dibina pada 2016
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Tilam Tempur-Pedic

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Sabun
  • Tuala

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Hiasan berasingan
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Perabot berasingan
  • Ruang kerja komputer riba

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 7:00
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 13:00
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang; untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak EUR15.0 sepenginapan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil bayi: EUR 15.0 sepenginapan

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Umur minimum untuk daftar masuk semasa Cuti Musim Bunga adalah 18 tahun
Hartanah ini menerima kad kredit

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

Mary's Guest House Hotel Lome
Mary's Guest House Hotel
Mary's Guest House Lomé
Mary's Guest House Hotel
Mary's Guest House Hotel Lomé

Soalan lazim

Adakah Mary's Guest House mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Mary's Guest House?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Mary's Guest House?

Daftar masuk bermula jam 7:00.

Apakah masa daftar keluar di Mary's Guest House?

Daftar keluar adalah jam 13:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Mary's Guest House memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma yang beroperasi (tersedia atas permintaan).

Di manakah terletaknya Mary's Guest House?

Terletak di Lomé, hotel ini sejauh 1.2 mi (1.9 km) from Stadium Kegue serta dalam jarak 9 bt (15 km) dari Marché des Féticheurs dan Pantai Lome. Grand Marche dan Monumen Kemerdekaan juga dalam jarak 9 bt (15 km).

Mary's Guest House Ulasan

Ulasan

9.0

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 7 daripada 11 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 3 daripada 11 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 11 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 11 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 11 ulasan" "

9.4/10

Kebersihan

9.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

8.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Jacob Kibet

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2023

8/10 Baik

Bernard

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Vous ne m’avez pas prévenu qu’il fallait un visa!!! J’ai LOUPÉ MON VOL DE LUNDI POUR ATTENDRE JUSQU’a MARDI AVEC TOUS LES DÉBOIRES ET OBLIGATION POUR MOI DE TROUVER UN HÉBERGEMENT SUR PARIS ,JE VOUS DEMANDE UN REMBOURSEMENT DE CETTE JOURNÉE PERDUE,FAUTE D’INFORMATION DE VOTRE PART.
Menginap 5 malam pada Apr 2023

10/10 Cemerlang

Osaro

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2023

10/10 Cemerlang

RAIS

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
My stay was very nice. Tidy rooms. Clean environment and supportive staff. I will stay there again without hesitation. Thank you
Menginap 6 malam pada Mac 2023

10/10 Cemerlang

Kokuvi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 10 malam pada Jul 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Très bon accueil dans une ambiance familiale. Personnel aimable et serviable.
Menginap 4 malam pada Jun 2019

10/10 Cemerlang

Khalifa Ababacar

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mei 2019

10/10 Cemerlang

Baffour

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Was great and very nice
Menginap 1 malam pada Dis 2017

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan
Hôtel proche de l'aéroport mais aucune activité
Mon séjour de 2 semaines , à mon arrivée ,il n'y avait pas d'eau chaude dans la salle de bain , La 2ème semaine sur recommandation pour continuer mon séjour, un ballon a été installé . La restauration est nulle . Mauvaise organisation . Pas de cuisinier attitré , personnel recruté incompétent en cuisine et aussi manque d'ustensile .Pas de four de cuisson, simplement un micro-ondes . La viande rouge (steak) cuite dans la graisse . Poulet cuit dans une poële , féculents bons . Les dessers très limité. Pas de bar pour dégustation d'alcool . Je suis sincère dans mes affirmation
Menginap 14 malam pada Sep 2017

8/10 Baik

jolyste , Douala

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mon sejour
Vraiment tres agréable, cadre apaisant, on s'y sent vraiment bien... on a l'impression d'être a la maison
Menginap 10 malam pada Jul 2017