HÎtel Gambettes - Entrée autonome, réception en ligne - Encore Mieux

Hartanah 3.0 bintang
Hotel pusat dihubungkan dengan pusat konvensyen di Limoges dengan sarapan percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk HÎtel Gambettes - Entrée autonome, réception en ligne - Encore Mieux

Teres/patio
Superior Double Room | 1 bilik tidur, langsir/tirai gelap terus, kalis bunyi
Apartment | Dapur kecil peribadi
Dapur berkongsi
Pintu masuk hartanah

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Penyaman udara
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Termasuk sarapan
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Family Quadruple Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang (Single) ATAU 2 Katil Ratu (Queen)

Superior Double or Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Studio

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Dapur kecil
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
  • 29 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Apartment

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
  • 34 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Single Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Standard Double or Twin Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
  • 16 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
19 boulevard Gambetta, Limoges, Haute-Vienne, 87000

Tempat berdekatan

  • Jardin de l'Eveche - 7 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Katedral Limoges - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Stesen Kereta Api Limoges - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Universiti Limoges - 17 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Zenith de Limoges - 8 min memandu - 6.8 km

Bergerak

  • Stesen Limoges BĂ©nĂ©dictins - 16 minit berjalan kaki
  • Limoges (LIG-Lapangan Terbang Antarabangsa Limoges) - 17 minit memandu

Restoran

  • â€ȘLe Bar Ă  Sandwichs - ‬2 min berjalan kaki
  • â€ȘA Picpus - ‬2 min berjalan kaki
  • â€ȘLes Petits Ventres - ‬2 min berjalan kaki
  • â€ȘSarl Sushi Limoges - ‬3 min berjalan kaki
  • â€ȘLe Duc Etienne - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

HÎtel Gambettes - Entrée autonome, réception en ligne - Encore Mieux

Hotel dihubungkan dengan pusat konvensyen
Sarapan Eropah percuma, taman dan kemudahan dobi merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di HÎtel Gambettes - Entrée autonome, réception en ligne - Encore Mieux. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan lif
  • Tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di HÎtel Gambettes - Entrée autonome, réception en ligne - Encore Mieux menawarkan sentuhan bermakna seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Pancuran mandi, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • 43-inci sebuah TV LCD dengan saluran digital
  • Sistem pemanasan kawalan suhu dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 250+ Mbps (sesuai untuk 3-5 orang atau sehingga 10 peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:00

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan maya
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Kawasan luar

  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 1 anak tangga untuk sampai ke pintu masuk
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lantai kayu keras di dalam bilik
  • Lif (kelebaran pintu 90 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tanjakan pintu masuk depan

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 43-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kemasukan kunci mudah alih
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tiada meja sambut tetamu di hartanah ini
Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 48 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk dan butiran kunci pintar; akses adalah menerusi pintu masuk persendirian
Sebelum tiba, anda mesti melengkapkan pendaftaran dalam talian melalui pautan selamat
Anda akan diminta untuk memberikan hartanah salinan kad pengenalan bergambar keluaran kerajaan anda selepas membuat tempahan
Meja depan maya menyediakan bantuan kepada tetamu

Kaedah akses

Pintu masuk persendirian, kunci pintar

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.32 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima

Perkara yang kami harus menyebut

Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.

Hartanah juga dikenali sebagai

La Loge Gogaille Gambetta
Gogaille Gambetta AccĂšs autonome
La Loge Gogaille Gambetta AccĂšs digital
La Loge Gogaille Gambetta AccĂšs autonome
Gambettes 200m du quartier Boucherie et Halles Encore Mieux

Soalan lazim

Adakah HÎtel Gambettes - Entrée autonome, réception en ligne - Encore Mieux mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di HÎtel Gambettes - Entrée autonome, réception en ligne - Encore Mieux?

HÎtel Gambettes - Entrée autonome, réception en ligne - Encore Mieux tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di HÎtel Gambettes - Entrée autonome, réception en ligne - Encore Mieux?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di HÎtel Gambettes - Entrée autonome, réception en ligne - Encore Mieux?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya HÎtel Gambettes - Entrée autonome, réception en ligne - Encore Mieux?

Terletak di tengah-tengah Limoges, hotel ini sejauh beberapa langkah dari Galeri Kanal, Capel St-Aurelien dan Akuarium Limousin. Maison de la Boucherie dan Dewan Pasar Pusat juga dalam jarak 5 minit berjalan kaki. Stesen Limoges Bénédictins sejauh 16 minit berjalan kaki dan Stesen Limoges sejauh 18 minit berjalan kaki.

HÎtel Gambettes - Entrée autonome, réception en ligne - Encore Mieux Ulasan

Ulasan

8.6

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 20 daripada 39 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 9 daripada 39 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 9 daripada 39 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 39 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 39 ulasan

9.8/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Kemudahan

9.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.8/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

frederic

Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Vincent

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Je n’ai vu personne mais tout s’est trĂšs bien passĂ© entre l’entrĂ©e via QR code et le petit dĂ©jeuner. Chambre trĂšs propre et bon petit dĂ©jeuner ( simple mais efficace)
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Anthony

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Oury

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Maxime

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

melanie

Mengembara bersama keluarga
Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

BERTRAND

Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Geoffrey

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bon standing pour le prix mais petit déj pas topm

Chambre spacieuse récemment rénové avec une bonne literie et un coin "salon". L'accÚs à l'immeuble et à la chambre se fait trÚs facilement. En cas de problÚme, le service téléphonique est trÚs réactif et courtois. Seul petit bémol, le petit déjeuner que j'ai trouvé pauvre en diversité surtout si l'on mange plutÎt salé.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

dov

Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Jean Claude

Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Anthony

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

DROUHIN

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Ouverture des portes compliqués, paiement compliqué, heureusement bonne assistante, chambre exigu, avec trÚs forte odeur d'égout
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Benjamin

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Daniel

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Muy bien el desayuno
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Faustine

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Romain

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bon emplacement, belle vue et au calme. Petit dĂ©jeuner correct. Chambre avec literie confortable. La salle de bain est le point Ă  revoir notamment avec la douche Ă  l'italienne oĂč on est les pieds dans l'eau avec le WC. Difficile d'avoir un contact en journĂ©e / soirĂ©e pour le remplacement des serviettes. Bonne experience dans l'ensemble !
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

LucĂ­a Isabel

Tidak sukakan: Kebersihan
Lorsque je suis arrivĂ©e je n’avais pas reçu le numĂ©ro de ma chambre, mĂȘme si je suis arrivĂ©e bien aprĂšs l’heure du check-in (presque Ă  21 h). Ma chambre sentais trĂšs mal, l’odeur c’était terrible. Aucun des jours m’a chambrĂ© Ă  fut nettoyĂ©, je ne sais pas pourquoi, j’ai essayĂ© de sortir trĂšs tĂŽt et laisser l’indication pour le nettoyage sur la porte mais il me semble que personne ne montait jamais au troisiĂšme Ă©tage. Nonobstant, le dernier jour, deux personnes m’ont pressĂ© pour mon dĂ©part. Ils Ă©taient prĂȘt pour faire le nettoyage de la chambre aprĂšs mon dĂ©part et ils m’ont demandĂ© l’heure Ă  laquelle j’allais partir, mĂȘme s’il n’était pas encore l’heure du check out. J’ai pensĂ© que c’était trĂšs mĂ©chant de sa part de claquer sur la porte pour me demander quand je serais partie car je savais que l’heure du check out c’était Ă  midi et j’avais du temps lĂ .
Menginap 3 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Fanny

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

GAL

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

dommage pour l'accueil

chambre trÚs convenable mais cet accueil sans accueil est trÚs désagréable pour nous d'autant plus que mon mari de 80 ans n'a pas de smartphone donc impossibilité de rentrer/sortir sans moi !! sinon trÚs propre et trÚs belle chambre bien situé
Menginap 1 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Christelle

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Isolation phonique fenĂȘtres moyenne
Menginap 1 malam pada Jul 2024

4/10 Lemah

Torsten HĂžgh

Menginap 1 malam pada Jul 2024

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Check in... Original avec le smartphone. Petit déjeuner trÚs pauvre et service absent. Deux appels à 23h et 23h30 pour s'assurer que j'étais bien dans ma chambre. Néanmoins, le personnel est agréable, les chambres propres, l'accÚs à la cuisine à tout moment de la journée est un plus.
Menginap 1 malam pada Jun 2024

6/10 Boleh diterima

Sebastian

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

TrĂšs impersonnel & sans Ăąme. Propre & confortable

Chambre propre et lit confortable, petit dĂ©jeuner trĂšs bien avec jus d’orange frais. Mais en l’absence de prĂ©sence humaine dans les lieux, un systĂšme contraignant de lecture de flash code pour entrer (quid en cas de panne ou de perte de tĂ©lĂ©phone?) ce n’est pas accueillant. La VMC Ă©tait trĂšs bruyante dans la SDB et pas moyen de mettre la clim (et comme il n’y a personne dans le bĂątiment
).
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

BENJAMIN

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Expérience des plus agréables !

Check-in on line trĂšs pratique et ouverture simplifiĂ©e des portes de l’établissement sans clĂ©s. Établissement trĂšs propre Ă  la dĂ©co soignĂ©e et chaleureuse. Équipement complet des chambres ; vraiment sympa ! Un peu de charcuterie ou des Ɠufs au petit-dĂ©jÂŽ (en soit trĂšs convenable) aurait Ă©tĂ© apprĂ©ciĂ©.
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Becky

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful spacious room very clean and modern. Excellent location within walking distance of all the main sights. The locally sourced breakfast in the shared kitchen was delicious and it was a lovely area with a nice garden.
Menginap 3 malam pada Jun 2024