Campanile Limoges Nord
Hotel di Limoges terdapat restoran dan bar/ruang istirahat
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Campanile Limoges Nord





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM305
RM349 jumlah
termasuk cukai & fi
13 Jul - 14 Jul
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Next Generation, Room

Next Generation, Room
9.4 daripada 10
Luar Biasa
(28 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Next Generation, Room

Next Generation, Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(3 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Next Generation, Superior Room, Berbilang Katil

Next Generation, Superior Room, Berbilang Katil
Sorotan
Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Next Generation, Junior Room, 1 Katil Kelamin (Double) dengan Katil Sofa

Next Generation, Junior Room, 1 Katil Kelamin (Double) dengan Katil Sofa
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

21 Allee Du Moulin Pinard, Limoges, Haute-Vienne, 87100
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Kyriad Direct Limoges Nord
Kyriad Direct Limoges Nord
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
8.4 daripada 10, Sangat Baik, 414 ulasan
Harga ialah RM254
RM289 jumlah
termasuk cukai & fi
13 Jul - 14 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.32 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 13.90 untuk dewasa dan EUR 6.95 untuk kanak-kanak
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 5 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
Campanile Limoges
Campanile Limoges Nord
Campanile Limoges Nord Hotel
Campanile Nord Hotel Limoges
Campanile Limoges Nord Hotel
Campanile Nord
Campanile Limoges Nord Limoges
Campanile Limoges Nord Hotel Limoges
Soalan lazim
Campanile Limoges Nord Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
8.8/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.6/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.8/10
Mesra alam
Ulasan
31 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Patrick
Pengembara perniagaan
27 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Patrick
Menginap 3 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Jean-Marie
22 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jean-Marie
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
.Robert
10 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
.Robert
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Timothy
Mengembara bersama pasangan
9 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Timothy
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Alain
Mengembara bersama keluarga
27 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alain
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Thierry
23 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Thierry
Menginap 1 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Chantal
19 Feb 2025
Chantal
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Jérôme
Mengembara bersama keluarga
16 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jérôme
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Emma
9 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Emma
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Patrick
Pengembara perniagaan
6 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Patrick
Menginap 2 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Pascal
Pengembara perniagaan
24 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pascal
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
David
22 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Overnighter
David
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Jordan
Pengembara perniagaan
20 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jordan
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
6 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Mark
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
19 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mark
Menginap 1 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
sébastien
Pengembara perniagaan
4 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
sébastien
Menginap 1 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Jean Claude
1 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jean Claude
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Marion
Pengembara perniagaan
22 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Marion
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Patrick
Pengembara perniagaan
30 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Patrick
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Patrick
Pengembara perniagaan
29 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Patrick
Menginap 1 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Christian, Mont de marsan
25 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Christian
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Robert
Mengembara bersama pasangan
21 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Robert
Menginap 1 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
nicolas
Pengembara perniagaan
20 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
tres bon rapport qualite prix
nicolas
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Mark
5 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mark
Menginap 1 malam pada Okt 2024