Paphos (PFO-Lapangan Terbang Antarabangsa Paphos) - 52 minit memandu
Restoran
St-Raphael Beach - 8 min berjalan kaki
Malindi Beach Bar & Restaurant - 6 min berjalan kaki
Chester's - 7 min berjalan kaki
Lanes - 17 min berjalan kaki
Plus Sea - 11 min berjalan kaki
Tentang hartanah ini
The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels
Mewah bagi hotel disahkan mesra alam di kawasan bersejarah, dipulihkan pada 2024
Sarapan penuh percuma, bar pantai dan bar kolam merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels. Dengan berhadapan pantai, kabana percuma dan kerusi lepak pantai, hotel ini ialah tempat yang amat sesuai untuk berjemur di bawah sinaran matahari. Manjakan diri anda dengan Balut badan, lulur badan atau rawatan badan di tapak spa. Di 4 restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan antarabangsa. Kelab kesihatan menawarkan kelas aerobik dan kelas Pilates; perkara lain untuk dilakukan termasuk luncur air, layar layang, and bersnorkel. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti majlis makan percuma setiap hari dan teres.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
Kolam renang tertutup dan kolam renang terbuka dengan kerusi lepak pantai, payung pantai/kolam dan penyelamat di tapak hartanah
Percuma letak kenderaan sendiri
Perkhidmatan limousin/kereta bandar, gelanggang tenis terbuka dan daftar keluar ekspres
Penjagaan anak/bayi (surcaj), perabot luar dan stesen komputer
Ciri-ciri bilik
Semua 255 bilik memiliki keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada manfaat seperti menu bantal dan peti besi muat komputer riba.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
Mandian bayi dan penjagaan anak dalam bilik (surcaj)
Peralatan tempat tidur hipoalergenik dan gebar bulu kapas
Kelengkapan dandanan diri berjenama dan pengering rambut
40-inci TV skrin rata dengan saluran TV premium
Almari pakaian, cerek elektrik dan setiap hari
Butiran merangkumi semua
Kadar bilik merangkumi semua tersedia di The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels. Kadar ini lebih tinggi kerana makanan dan minuman di tapak hartanah termasuk dalam kadar bilik (sekatan tertentu mungkin dikenakan).
Anugerah dan gabungan
Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Key (Foundation for Environmental Education), iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.
Bahasa
Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Yunani, Bahasa Ibrani, Bahasa Rusia
Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
Perkhidmatan limousin/kereta bandar
Tempat letak kenderaan sendiri berbumbung percuma di tapak hartanah
Makanan dan minuman
Sarapan penuh percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:30
1 bar pantai
1 bar tepi kolam
1 kedai kopi/kafe
2 bar/ruang istirahat
4 restoran
Bar/deli snek
Kopi dan teh di kawasan umum
Majlis makan pengurus setiap hari percuma
Restoran di tapak hartanah
Açaí Seaview Restaurant
Ouzeria By the Sea
Sake Asian Bar
The Palms Restaurant
Yashinoki Asian Restauran
Aktiviti menarik
1 gelanggang tenis terbuka
1 kolam renang terbuka
1 kolam renang tertutup
3 tab panas
Bersnorkel
Bilik permainan/arked
Bilik wap
Bot bermotor peribadi
Kelab kanak-kanak percuma
Kelab kesihatan
Kelas kecergasan
Kelas pilates
Kelas yoga
Kolam kanak-kanak
Layar layang
Luncur air
Luncur angin
Luncur ombak/luncur papan badan
Meja biliard/pool
Pusat beli-belah
Pustaka
Sauna
Selam skuba
Spa perkhidmatan penuh
Taman permainan
Mesra keluarga
1 kolam renang terbuka
1 kolam renang tertutup
Aktiviti terselia percuma untuk kanak-kanak
Bar/deli snek
Bilik kalis bunyi
Bilik permainan/arked
Kelab kanak-kanak percuma
Kemudahan dobi
Kereta sorong bayi
Kolam kanak-kanak
Mandian bayi
Pagar kolam
Penjagaan anak/bayi dalam bilik
Penyelamat di tapak hartanah
Permainan kanak-kanak
Taman permainan
Kemudahan
Kedai hadiah/gerai surat khabar
Kemudahan dobi
Lokar
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Peti besi di meja/kaunter hadapan
Salun rambut
Tempat simpanan bagasi
Perkhidmatan tetamu
Bantuan lawatan dan tiket
Kakitangan berbilang bahasa
Pengemasan (harian)
Perkhidmatan "turndown"
Perkhidmatan cucian kering/dobi
Perkhidmatan perkahwinan
Perkhidmatan rencam
Porter/tukang angkut
Perkhidmatan perniagaan
6 bilik mesyuarat
Pusat perniagaan
Pusat persidangan (ruang seluas 1,200 meter persegi)
Stesen komputer
Kawasan luar
Di pantai
Di teluk
Kabana pantai percuma
Kerusi lepak pantai
Kerusi lepak tepi kolam
Payung kolam
Payung pantai
Perabot luar
Taman
Teres
Tuala pantai
Spa perkhidmatan penuh
9 bilik rawatan
Aromaterapi
Balut badan
Bilik rawatan pasangan
Bilik wap
Hidroterapi
Lulur badan
Mandian Turki
Rawatan muka
Rias kuku tangan/kaki
Sauna
Spa dibuka setiap hari
Tab panas
Talasoterapi
Urutan
Kebolehcapaian
Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Lantai jubin di kawasan awam
Lantai kayu keras di dalam bilik
Lantai kayu keras di kawasan awam
Lif (kelebaran pintu 152 sentimeter)
Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
Permaidani cerucuk tinggi di dalam bilik
Restoran mudah diakses kerusi roda
Lain-lain
1 bangunan
5 tingkat
Dewan bankuet
Dewan besar
Dewan sambutan
Dibina pada 1992
Kawasan merokok yang dikhaskan
Penyelamat
Seluruh hartanah diubah suai - Januari 2024
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Gebar bulu kapas
Langsir gelap terus
Menu bantal
Peralatan tempat tidur hipoalergenik
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi
Berus gigi dan ubat gigi
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri berjenama
Kertas tandas
Pengering rambut
Sabun
Selipar
Syampu
Tuala disediakan
Hiburan
TV skrin rata 40-inci dengan saluran satelit premium
Makanan dan minuman
Air botol percuma
Bar mini
Cerek elektrik
Pembancuh espreso
Perkhidmatan bilik 24 jam
Lain-lain
Bilik kalis bunyi
Bilik tidur bersambung tersedia
Kerusi meja
Meja
Penyaman udara (kawalan suhu)
Penyesuai elektrik
Peti besi muat komputer riba
Seterika/papan seterika
Telefon
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia
Arahan daftar masuk khas
Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 48 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Anda akan diminta untuk memberikan hartanah salinan kad pengenalan bergambar keluaran kerajaan anda selepas membuat tempahan
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 30 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan
1 ekor (sehingga 10 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Mangkuk makanan dan air, perkhidmatan menjaga haiwan dan bekas najis tersedia
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak setiap dewasa, sehingga umur 12 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 70 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 4 orang)
Bayaran haiwan kesayangan: EUR 30 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Tetamu di bawah 16 tahun tidak dibenarkanmasuk ke kelab kesihatan atau tab panas
Tetamu di bawah 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Hartanah juga dikenali sebagai
GrandResort
GrandResort Hotel Parekklisia
GrandResort Hotel Limassol
GrandResort Limassol
Grand Hotel Limassol
Grandresort Resort Limassol
GrandResort Hotel Pareklisia
GrandResort Hotel
GrandResort Pareklisia
Soalan lazim
Adakah The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels mempunyai kolam?
Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup, kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.
Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels?
Setakat 22 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels pada 4 Ogo 2025 bermula serendah RM 1,337.44, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.
Adakah The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels mesra haiwan kesayangan?
Ya, The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels membenarkan anjing (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 10 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak EUR30 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.
Berapakah fi parkir di The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels?
Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels?
Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).
Apakah masa daftar keluar di The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels?
Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).
Adakah The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?
Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR70 setiap kenderaan dikenakan.
Adakah manfaat merangkumi semua tersedia di The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels?
Sesetengah pelan kadar tersedia di hartanah ini adalah merangkumi semua.
Di manakah terletaknya The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels?
Terletak di Limassol, hotel yang menghadap ke pantai ini terdapat di kawasan bersejarah serta dalam jarak 3 bt (5 km) dari Runtuhan Amathus, Pantai Amathus dan Pantai Castella. Gereja Saint Anna adalah 2 bt (3.2 km) jauhnya.
The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 186 daripada 327 ulasan
10 - Cemerlang
186
Penilaian 8 - Baik. 87 daripada 327 ulasan
8 - Baik
87
Penilaian 6 - Boleh diterima. 35 daripada 327 ulasan
6 - Boleh diterima
35
Penilaian 4 - Lemah. 10 daripada 327 ulasan
4 - Lemah
10
Penilaian 2 - Teruk. 9 daripada 327 ulasan
2 - Teruk
9
9.0/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.6/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.2/10
Mesra alam
Ulasan
10/10
The rooms are big and very nice and clean, I recommend the swim up rooms which are perfect for privacy
Einav
Menginap 5 malam pada Jun 2025
6/10
The staff are nice. I came to extend they didn’t even facilitate for me. The spa there is bad. The lady put oil on the bottom of my feet and I fell and hurt myself
Leila
Menginap 3 malam pada Jun 2025
10/10
Armen
Menginap 3 malam pada Jun 2025
10/10
Beautiful enjoyable resort stuff are very accommodating.
baruch
Menginap 3 malam pada Jun 2025
6/10
I wouldn’t really say this is a 5* hotel. Having been to many other 5* properties, the rooms are definitely comparable but the customer service let the experience down. Check in wasn’t what I expected and the breakfast options were lacking (compared to other hotels of the same standard). Customer service was a 3-star standard in my option. You expect 5* customer service to be hands on, creative and go above and beyond. Things that make you come back but it was the bare minimum throughout
busola
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10
Great Hotel form the time I arrived to the time Ieft. so much so that I would receommedna nd return to this hotel.
The price is very good fro a 5 star hotel in limassol so I was not expecting the experiance to be the best but I was wrong. The service was excellent from all staff. the food was very very good. The cleanliness was very good. Well done to the GrandResort team!
Theodosis
Menginap 2 malam pada Mei 2025
8/10
astghik
Menginap 4 malam pada Apr 2025
4/10
Service was terrible, no ice cream parlour open, June is opening time from what we were told at reception. When asked at the pool bar for ice cream they said we couldn't take it to the pool and had to sit in the bar restaurant. Lifeguard in the indoor pool wouldn't let kids in the pol without armbands, supposedly a rule for 6 and under but the chap was insistent for our 8 year old, who incidentally is an excellent swimmer. Beer offering are poor, Keo or Carlsberg, unlucky if you don't like that beer, Not good enough for a so called 5 star hotel.
The Asian restaurant, only limited offerings, not the full menu. Excuses galore around staff being new, the hotel only just re-opening.
Looks like the grand opening is expected in June, despite the hotel being open......work that one out!!
For me the hotel is at best a 4 star hotel.
Much better offerings in other hotels in Limassol, we won't be visiting again.
Barry
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10
Michael
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10
EFI
Menginap 1 malam pada Okt 2024
8/10
DAVID
Menginap 4 malam pada Okt 2024
10/10
Hôtel très agréable
Chaïna
Menginap 3 malam pada Okt 2024
6/10
Vil starte med det dårlige. Receptionens ansatte var uduelig, de kunne ikke hjælpe med noget og vi fik kun kortfattet svar. Hver gang vi spurgte om noget. Det virkede som og de ikke Gad deres arbejde. Rengøring af værelserne var heller ikke det bedste. Det blev først gjort rent kl 16:00 hver dag og der manglede toiletpapir og andre ting de skulle fylde op. Værelse var fint, men lever ikke op til et 5 stjernet hotel. Samt at badeværelserne var sorte i hjørnerne.
Min søn på 1 år, kom til at ridse sig på nogle skarpe kant på marmorfliserne. Som var smartet
Morgenmaden og aftensmaden var der ikke en finger at sætte på. Søde tjenere og alt tid smilende. Dem der arbejdede ved poolen var også rigtig venlige
Frederik steffen
Menginap 7 malam pada Sep 2024
10/10
The only thing I didn’t like was I asked the front desk about going to the City of Dreams casino, if the casino enforces the rule of no open toes shoes or flip flops. The woman said it is strictly enforced. So I bought a pair of closed toe shoes in the hotel shop. Everyone at the casino had flip flops on. I couldn’t return the shoes I bought because our flight out was before the shop opened. If you don’t know something just say you don’t know.
Susan
Menginap 1 malam pada Sep 2024
8/10
Είχαμε καποιο θέμα με το check in.εγινε στις 7:30. Αλλα κατα τα αλλα ηταν οκ.
Pavlos
Menginap 1 malam pada Sep 2024
2/10
Terrible
Guy
Menginap 4 malam pada Sep 2024
4/10
Monica
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
2/10
I visited this hotel in 2023. This recent visit disappointing room not cleaned every day and when it was cleaned it was cleaned very late in the day. Even though the door label was put on the door handle before 09:00 every day. Hotel has decided to remove the bar, and the hotel is pushing fully inclusive packages which very sub standard.
TONY
Menginap 7 malam pada Sep 2024
10/10
Check in was great, room was spacious and clean. Bathroom was on the small side and our shower leaked onto the bathroom floor every time we used it.
Pool great size, activities throughout the day. Breakfast ample choice and good quality.
Didn’t eat at the restaurants.
Overall the staff need more training, not as smiley or friendly as other places I’ve stayed,
ANNA
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
10/10
tslil
Menginap 5 malam pada Ogo 2024
10/10
Margarita
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
8/10
I m Expedia Gold member..when i arrived to hotel i dod not feel any advantage of the gold membership. When i was checked in,reception staff never ask for room upgrade and they did not delivered bottle of the wine into room. So, check your cooperation more closer.Besides hotel facility good and clean.