Hotel La Molina

Hartanah 2.5 bintang
Hotel terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma, berhampiran PreLima

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel La Molina

43 inci televisyen skrin rata dengan kabel, TV
Bahagian luar
Sarapan Eropah setiap hari (PEN 5 seorang)
Triple Room | 1 bilik tidur, seterika/papan seterika, Wi-fi percuma, cadar katil
43 inci televisyen skrin rata dengan kabel, TV

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Bar
  • Dobi
  • Perkhidmatan bilik
  • Sarapan tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Termasuk parkir

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Standard Twin Room

Sorotan

TV skrin rata
Diubah suai pada 2020
Kipas mudah alih
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Khidmat champagne
Saluran kabel
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Triple Room

Sorotan

TV skrin rata
Diubah suai pada 2020
Kipas mudah alih
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Khidmat champagne
Saluran kabel
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single)

Standard Room

Sorotan

TV skrin rata
Diubah suai pada 2020
Kipas mudah alih
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Khidmat champagne
Saluran kabel
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Executive Room

Sorotan

TV skrin rata
Diubah suai pada 2020
Kipas mudah alih
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Khidmat champagne
Saluran kabel
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Classic Single Room

Sorotan

TV skrin rata
Diubah suai pada 2020
Kipas mudah alih
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Khidmat champagne
Saluran kabel
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Av. Constructores No.1027, La Molina, Lima, 15012

Tempat berdekatan

  • Monumental Stadium "U" - 17 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Universiti La Molina National Agrarian - 3 min memandu - 2.3 km
  • Tecsup - Santa Anita - 3 min memandu - 2.7 km
  • Real Plaza Puruchuco - 4 min memandu - 3.1 km
  • Jockey Plaza - 5 min memandu - 4.2 km

Bergerak

  • Caja de Agua Station - 12 minit memandu
  • Stesen El Angel - 12 minit memandu
  • Lima (LIM-Lapangan Terbang Antarabangsa Jorge Chavez) - 40 minit memandu

Restoran

  • ‪Chifa Yang - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Villa Chicken - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Rakus Restaurant - Cevicheria - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪La Hacienda Monterrico Grande - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Pizza Raúl - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel La Molina

Hotel dipulihkan pada 2020 dan terletak berdekatan Monumental Stadium "U"
Terletak berdekatan PreLima dan Universiti San Martín de Porres - Kejuruteraan, Hotel La Molina menyediakan teres, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan Eropah (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan hartanah bebas asap rokok
  • Dispenser air, TV di lobi dan surat khabar percuma
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel La Molina disertakan dengan kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi atau pancuran dan pengering rambut
  • 43-inci TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Kipas mudah alih, setiap hari dan telefon

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia atas permintaan sahaja
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan Eropah tersedia 6:30 hingga 9:00 dengan bayaran: PEN 5 untuk orang dewasa dan PEN 5 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 2 bangunan
  • 5 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 1999
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seluruh hartanah diubah suai - Januari 2020
  • Seni bina tradisional

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 43-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Perkhidmatan champagne

Lain-lain

  • Kipas mudah alih
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal: 50 peratus daripada kadar bilik
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: 50 peratus daripada kadar bilik

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Anda mungkin diminta untuk membayar caj yang berikut di hartanah: Cukai nilai tambah Peru (18%). Pengembara bukan pemastautin yang menunjukkan pasport dan visa pelancong/kad imigrasi yang sah mungkin dikecualikan daripada cukai nilai tambah (18%).

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira PEN 5 untuk dewasa dan PEN 5 untuk kanak-kanak
  • Fi daftar masuk awal:: 50 peratus daripada kadar bilik (tertakluk pada ketersediaan)
  • Fi daftar keluar lewat: 50 peratus daripada kadar bilik (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah tempat letak kenderaan di tapak hartanah
ID Cukai - 20102179201
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Pesta atau acara berkumpulan di tapak hartanah adalah tidak dilarang
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Nombor Pendaftaran Hartanah 20102179201

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Kanak-kanak bawah umur 18 tahun biasanya tidak dibenarkan menginap di hartanah di Peru tanpa ibu bapa, penjaga yang sah atau orang yang bertanggungjawab yang diberi kuasa. Orang dewasa yang menemani mungkin diminta mengemukakan ID mereka dan kanak-kanak tersebut serta sebarang dokumentasi sokongan yang disahkan oleh notari. Pelawat yang merancang untuk mengembara bersama kanak-kanak seharusnya merujuk kepada pejabat konsulat Peru terlebih dahulu bagi mendapatkan panduan lanjut.
Menurut Undang-undang Peru, tunai tidak diterima untuk bayaran melebihi PEN 2,000 atau USD 500. Bayaran melebihi amaun ini mesti diselesaikan dengan kad kredit atau kaedah lain yang diluluskan oleh hartanah dan undang-undang tempatan; bayaran tidak boleh dibahagikan antara mata wang
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Molina
Hotel La Molina Hotel
Hotel La Molina La Molina
Hotel La Molina Hotel La Molina

Soalan lazim

Adakah Hotel La Molina mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel La Molina?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel La Molina?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Fi sebanyak 50% dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Hotel La Molina?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak 50% (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Hotel La Molina memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang.

Di manakah terletaknya Hotel La Molina?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, hotel ini dalam jarak 1 bt (2 km) dari PreLima, Universiti San Martín de Porres - Kejuruteraan dan USIL. Monumental Stadium "U" dan UNIFE juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Hotel La Molina Ulasan

Ulasan

9.0

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 15 daripada 22 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 4 daripada 22 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 22 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 22 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 22 ulasan

9.6/10

Kebersihan

9.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.2/10

Kemudahan

8.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.8/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Boris

Sukakan: Kebersihan
The staff is very friendly and cooperative
Menginap 6 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Ryan

Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Roy

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very quiet at night, place is clean and the staff was very good.
Menginap 4 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Rick

Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Yahayra

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

the best

was an awesome place to stay super clean love it i highly recommend it
Menginap 4 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Carmen, North Arlington

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very well
Menginap 2 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Carmen, North Arlington

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent staff and service
Menginap 8 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Gonzalo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2023

6/10 Boleh diterima

Vilma

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Clean room, nice people, Nice stay.
Menginap 4 malam pada Mei 2022

8/10 Baik

MERY LISETT

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Sugerencias

Excelente. Sólo acotar que el desayuno debe ser variado y un poco más organizado
Menginap 6 malam pada Mei 2022

10/10 Cemerlang

victoria

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything nice and clean but room too cold
Menginap 2 malam pada Okt 2021

8/10 Baik

David L. Jaquess or Orlando, Atlanta

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
About a good as a 2-star hotel can be. Simple and complete care. Furnishings and finishes were a little dated, but the bed was comfortable and firm. Service was great. Breakfast was okay: fresh rolls, slices of cheese&bologna, fried egg, butter and marmalade. No elevator, so not accessible to all.
Menginap 8 malam pada Ogo 2021

8/10 Baik

María

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Ogo 2021

10/10 Cemerlang

Carmen

Menginap 2 malam pada Jul 2021

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tranquilidad
Menginap 2 malam pada Jul 2021

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Quiet, safe and trustworthy hotel
Menginap 2 malam pada Jul 2021

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good
Menginap 1 malam pada Jul 2021

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mucho frío
Menginap 2 malam pada Jul 2021

10/10 Cemerlang

Gonzalo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

The Best!

Me gusto el servicio, limpieza y amabilidad del personal.
Menginap 3 malam pada Okt 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

Podría ser mejor

La atención estubo más o menos algunas cosas del baño e instalaciones necesitan un mantenimiento, con lo q respecta a la habitación conforme cómoda piso alfombrado bien ubicada