Galeri foto untuk Grandhotel Lienz





Ulasan
9.6 daripada 10
Luar biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Royal Suite

Royal Suite
10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Lihat semua foto untuk Superior Suite, Mountain View

Superior Suite, Mountain View
9.4 daripada 10
Luar biasa
(8 ulasan)
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Duvet bulu kapas
Lihat semua foto untuk Superior Suite, River View

Superior Suite, River View
10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Duvet bulu kapas
Lihat semua foto untuk Standard Room, Mountain View

Standard Room, Mountain View
10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Duvet bulu kapas
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Fanny Wibmer Pedit Straße 2, Lienz, Tirol, 9900
Tentang hartanah ini
Grandhotel Lienz
Hartanah serupa

harry's home Lienz hotel & apartments
harry's home Lienz hotel & apartments
- Spa
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
9.4 daripada 10, Luar Biasa, 71 ulasan
Harga ialah RM467
RM540 jumlah
termasuk cukai & fi
2 Nov - 3 Nov
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.60 seorang semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 385 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 8 orang)
- Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 15 semalam (keistimewaan masuk/keluar)
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 29.00 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Fi daftar masuk awal: EUR 100 (tertakluk kepada ketersediaan)
- Fi daftar keluar lewat: EUR100 (tertakluk kepada ketersediaan)
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 100.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit utama, kad debit, dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Akses kolam renang tersedia dari 7:00 hingga 22:00
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Kanak-kanak di bawah umur 14 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang tanpa pengawasan orang dewasa
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Austria. Hotel ini diberikan penarafan stars 5.
Hartanah juga dikenali sebagai
Grandhotel Hotel Lienz
Grandhotel Lienz
Grandhotel Lienz Hotel
Grandhotel Lienz Hotel
Grandhotel Lienz Lienz
Grandhotel Lienz Hotel Lienz
Soalan lazim
Grandhotel Lienz Ulasan
Ulasan
9.6
Luar Biasa
10/10
Kebersihan
9.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.6/10
Kemudahan
9.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.2/10
Mesra alam
Ulasan
14 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Okt 2025
8/10 Baik
Amrit
17 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Amrit
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Jenny Sloan
13 Jul 2025
Jenny Sloan
Menginap 3 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Jörgen
27 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Jörgen
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
PAOLO
25 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
PAOLO
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Gino
15 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Gino
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Torgeir
Mengembara bersama kumpulan
11 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Torgeir
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Roman
Mengembara bersama kumpulan
18 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Roman
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Philipp
4 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Philipp
Menginap 2 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
29 Apr 2025
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Peter
Pengembara perniagaan
17 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Peter
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Thorsten
14 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Thorsten
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Philip
4 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wunderbar
Philip
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Lynn
17 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lynn
Menginap 2 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Henrik
Pengembara perniagaan
5 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Henrik
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Hua
5 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hua
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
josef
16 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
josef
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Esteban
8 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Esteban
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Imogen
Mengembara bersama keluarga
4 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A great choice
Imogen
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
25 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Giuseppe
Mengembara bersama pasangan
22 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Giuseppe
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Mita
18 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mita
Menginap 4 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Daniel
Mengembara bersama keluarga
16 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Daniel
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Wolfgang
Mengembara bersama pasangan
13 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Wolfgang
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Markus
4 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Markus
Menginap 2 malam pada Ogo 2024