Ibis Bali Legian Street

Hartanah 3.5 bintang
Hotel mesra keluarga yang terdapat letak kenderaan valet percuma dan teres atas bumbung

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Ibis Bali Legian Street

Bahagian luar
Business center
Bahagian dalam
Sarapan bufet setiap hari (IDR 70000 seorang)
1 bilik tidur, peralatan tempat tidur hipoalergenik, bar mini

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Kolam
  • Parkir tersedia
  • Sarapan tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu

Pilihan bilik

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Jalan Raya Legian No 456 U, Legian, Bali, 80361

Tempat berdekatan

  • Pantai Legian - 12 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Pantai Seminyak - 13 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Eat Street - 2 min memandu - 2.3 km
  • Pantai Kuta - 3 min memandu - 2.0 km
  • Seminyak Square - 3 min memandu - 3.3 km

Bergerak

  • Denpasar (DPS-Lapangan Terbang Antarabangsa Ngurah Rai) - 24 minit memandu

Restoran

  • ‪Ja'an El Goa Restaurant Lounge & Bar - ‬3 min berjalan kaki
  • The Haven Bar & Resto
  • ‪Sabeen - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Sasa Ristorante - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Yogurt Republic - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Ibis Bali Legian Street

Mesra keluarga bagi hotel berdekatan Pantai Legian
Terletak berdekatan Pantai Kuta dan Eat Street, Ibis Bali Legian Street menyediakan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang, bar kolam dan teres atas bumbung. Manjakan diri anda dengan urut atau perkhidmatan spa lain. Masakan antarabangsa restoran di tapak, Ibis Kitchen, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti kedai kopi/kafe dan perkhidmatan pencucian kering/dobi.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak dengan kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan valet serta letak kenderaan sendiri (tertakluk pada bayaran)
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • TV di lobi, kakitangan berbilang bahasa dan surat khabar percuma
Ciri-ciri bilik
Kesemua 106 bilik mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 32-inci TV LED dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, cerek elektrik dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Cina (Mandarin), Bahasa Inggeris, Bahasa Indonesia

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 6:00 hingga 10:00 pada hari bekerja dan 6:00 hingga 10:30 pada hujung minggu; IDR 70,000 untuk seorang
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Ibis Kitchen

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kolam kanak-kanak
  • Sewaan basikal
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 2 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Teres atas bumbung

Spa

  • Perkhidmatan urut dalam bilik

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 5 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dibina pada 2016
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 32-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah malam, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah ini ditutup dari 27 November 2023 hingga 9 November 2025 (tarikh tertakluk kepada perubahan).
Hartanah ini akan ditutup dari 27 November 2023 hingga 9 November 2025 untuk pengubahsuaian dan akan kembali beroperasi sebaik sahaja pengubahsuaian selesai (tarikh penyiapan tertakluk kepada perubahan).
Selaras dengan peraturan tempatan, semua pelawat mesti berada dalam kawasan hartanah ketika Hari Nyepi/Tahun Baru Hindu selama 24 jam (bermula jam 06:00). Hari Nyepi biasanya jatuh dalam bulan Mac atau April (tarikh tertakluk pada perubahan setiap tahun). Daftar masuk dan daftar keluar tidak boleh dilakukan pada hari berkenaan. Lapangan Terbang Ngurah Rai (Lapangan Terbang Antarabangsa Bali) turut ditutup pada Hari Nyepi.
 

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 12 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira IDR 70000 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: IDR 250000 setiap kenderaan (sehala)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Ibis Bali Legian Street opening January 2016 Hotel
Ibis Bali opening January 2016 Hotel
Ibis Bali Legian Street opening January 2016
Ibis Bali opening January 2016
Ibis Bali Legian Street Opening March 2016 Hotel Seminyak
Ibis Bali Legian Street Opening March 2016 Seminyak
ibis Bali Legian Street Hotel
Ibis Bali Legian Street (opening January 2016)
Ibis Bali Legian Street (Opening March 2016)
Ibis Bali Legian Street Hotel
Ibis Bali Legian Street Legian
Ibis Bali Legian Street Hotel Legian

Soalan lazim

Adakah Ibis Bali Legian Street mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Adakah Ibis Bali Legian Street mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Ibis Bali Legian Street?

Letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Ibis Bali Legian Street?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Ibis Bali Legian Street?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Ibis Bali Legian Street memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak IDR250000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Ibis Bali Legian Street?

Hotel yang mesra keluarga di Legian ini terletak berhampiran dengan lapangan terbang, dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari Pantai Legian dan Pantai Seminyak. Eat Street dan Pantai Kuta juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Ibis Bali Legian Street Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 27 daripada 100 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 43 daripada 100 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 21 daripada 100 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 7 daripada 100 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 100 ulasan

8.0/10

Kebersihan

8.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.2/10

Kemudahan

8.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Lachlan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good

6/10 Boleh diterima

Leah

Menginap 1 malam pada Okt 2023

8/10 Baik

Huanxiang

Menginap 4 malam pada Sep 2023

8/10 Baik

Munisa

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Really bad internet in the hotel. In my room internet doesn’t work !
Menginap 4 malam pada Ogo 2023

8/10 Baik

Patricia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Friendly staff, very comfortable bed
Menginap 3 malam pada Ogo 2023

6/10 Boleh diterima

Huw

Mengembara bersama kumpulan
Doesn’t look anything like the photos but is an ok place to stay if all u need is bathroom and somewhere to sleep that’s better than a hostel.
Menginap 8 malam pada Jun 2023

8/10 Baik

Rui Xue

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Convenient location and clean and comfy.
Menginap 2 malam pada Mei 2023

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
Lobby very unique and interior design is modern and stylish. Nice rooftop swimming pool and clean water (important detail in Bali) I was here for 3 weeks and I liked it overall, but disappointed by cleaning(feet black after walking in the room) hotel staff friendly but very passive, didn’t help me to get food at 8pm, the day after nyepi, all stores around closed. I had too sleep with an empty stomach (26th March).
Menginap 20 malam pada Mac 2020

10/10 Cemerlang

Dan, Derbyshire

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The aircon was good, rooms cleaned well but I didn’t like the fact we had no balcony
Menginap 10 malam pada Mac 2020

10/10 Cemerlang

Trevor, Geraldton WA

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The location was great, Staff where more than helpful, close to shopping
Menginap 2 malam pada Mac 2020

8/10 Baik

Hubert, Rotterdam, Netherlands

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Perfect location, quiet room, Cleanliness was Ok, can be better, Breakfast can be better, pool facilities can be better. Overall OK!
Menginap 8 malam pada Mac 2020

4/10 Lemah

Andrew

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Feel Welcome

Staff clearly required customer service training. There company slogan is “feel welcome”. This is NOT demonstrated by the hotel. Train your staff to be friendly, welcoming & professional. Speak to guests, even maybe ask them how there say was? Or even enjoy your stay?
Menginap 4 malam pada Mac 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hyvä hinta-laatusuhde. Hyvä sijainti, rauhallinen. Tyyny tosi paksu, vaihtoehtoja ei ollut, muutoin sänky hyvä. Aamiainen vaihtuva, yllärinä tuli vain se ettei lapsille yli 12 v. sisältynyt aamiainen vaikka varaus oli tehty sillä kriteerillä. Olisi pitänyt ymmärtää lukea pikkuprintti.
Menginap 11 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Its cheap! Good location! Staff are very nice! The room is ok!
Menginap 5 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Swimming pool is very nice. Rooms are fine - but musty smelling - and there was no hot water in the shower - and the showers overflow into the toilet.
Menginap 1 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Location was good and friendly staff.Rooms were comfy and loved it
Menginap 2 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Sandy

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good quality at an affordable price!

As a woman solo traveller, this hotel was pretty good! I felt safe and comfortable. The lobby has a welcoming, beach front open space to hangout and/or eat. 24/7 staff at the lobby was also nice, since I arrived close to midnight to check-in. Easy process to check-in and out. 10 min walk to the beach; nearby to Seminyak and Kuta (also walkable). Many stores, restaurants, spas nearby. Below are some of my highlights for this hotel: Room: Good enough but could be a bit cleaner. The bed sheets were also kind of stiff and not as comfortable. Housekeeping does come to clean everyday, but not necessary. Rooms are quiet enough and having air conditioning was great. Pool: A favorite! A bit shorter in length compared to the pictures. But, still a nice, clean pool and good area to hangout to sunbathe without getting bothered and watch the sunset. They don’t have a lot of lounge chairs so go during non-peak times to get a spot. They also rent out pool towels for free. Staff: Friendly, helpful and prompt, which was truly appreciated! Food: Breakfast was typical. Not many options but they tried having various international food each day with some consistent items offered daily. Egg station was nice but could get busy when there were lots of people. Food from room service was affordable and yummy! Overall, good quality for an affordable price!
Menginap 10 malam pada Dis 2019

4/10 Lemah

Geraldine

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A disaster

We booked this hotel as we thought a hotel chain would abide by some universal standards from one of its property to others, but this place was so sub-standard that we slept with our clothes on. The bed sheets were dirty, the pillow cover was yellow, the room itself looked decrepit, the air-con was not efficient at all, the whole room was damp, the breakfast area was also dark and dirty. Overall I have to say that it was one of the worst hotel I have been to and I have stayed in thousands of hotels.
Menginap 1 malam pada Dis 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan

Needs some cleaning

Breakfast was basic, cleaning staff could use a crash course. Location is great though
Menginap 3 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Sandra

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Dis 2019

6/10 Boleh diterima

R, Singapore

Room is cosy. However, staff needs to be trained. I spotted a staff putting an unclean fork from the table back into the stack of clean ones for usage. Also, if they don’t understand English they should pass it on to someone else instead of just hanging up when I dialed.
Menginap 4 malam pada Nov 2019

6/10 Boleh diterima

Markus

Menginap 2 malam pada Nov 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Frühstück unhygienisch angerichtet und eintönig. Personal antriebslos und gelangweilt. Müll türmt sich auf den Abfallbehältern und wird nicht entfernt Die Zimmer werden nicht ordnungsgemäß gereinigt. Bettwäsche verdreckt. Das Bad einfach ekelhaft
Menginap 14 malam pada Nov 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Okt 2019