Hotel Zeppelin
Hotel di Laupheim terdapat sarapan percuma
Galeri foto untuk Hotel Zeppelin





Ulasan
9.6 daripada 10
Luar biasa
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM450
RM482 jumlah
termasuk cukai & fi
4 Jan - 5 Jan 2026
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Lihat semua foto untuk Standard Single Room, Non Smoking

Standard Single Room, Non Smoking
10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Lihat semua foto untuk Standard Double Room, Non Smoking

Standard Double Room, Non Smoking
9.6 daripada 10
Luar biasa
(7 ulasan)
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Lihat semua foto untuk Grand Studio, Non Smoking

Grand Studio, Non Smoking
Sorotan
Balkoni
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Dapur kecil
Peti sejuk
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Lihat semua foto untuk Grand Studio, Non Smoking

Grand Studio, Non Smoking
10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Dapur kecil
Peti sejuk
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Zeppelinstraße, 27, Laupheim, BW, 88471
Tentang hartanah ini
Hotel Zeppelin
Hartanah serupa

AKZENT Hotel Laupheimer Hof
AKZENT Hotel Laupheimer Hof
- Spa
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-Fi percuma
- Restoran
9.2 daripada 10, Hebat, 99 ulasan
Harga ialah RM386
RM413 jumlah
termasuk cukai & fi
2 Jan - 3 Jan 2026
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan pengadaran bintang rasmi untuk hartanah di Jerman. Hartanah ini diberikan penarafan star Superior 3 dan dipaparkan di halaman ini sebagai 3.5 bintang.
Soalan lazim
Ulasan
Hotel Zeppelin Ulasan
9.6
Luar Biasa
10
Kebersihan
9.2
Kemudahan
9.4
Kakitangan & perkhidmatan
9.4
Mesra alam
9.8
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
17 Dis 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Dis 2025
10/10 Cemerlang
Bernhard
Pengembara perniagaan
20 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Weiter so
Bernhard
Menginap 1 malam pada Sep 2025
8/10 Baik
Michael
16 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Michael
Menginap 1 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Triin
16 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Would stay again
Triin
Menginap 1 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Robert
15 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Robert
Menginap 2 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Reiner, Rodenbach
Mengembara bersama pasangan
8 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Reiner
Menginap 3 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Marion
Mengembara bersama pasangan
6 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Marion
Menginap 1 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Annemarie
16 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Annemarie
Menginap 3 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
GABRIELA
Mengembara bersama keluarga
15 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan

GABRIELA
Menginap 3 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Andrea
9 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Andrea
Menginap 2 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Roar
8 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Roar
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
30 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Jan
Pengembara perniagaan
28 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jan
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Marc
Pengembara perniagaan
22 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marc
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Uwe
Pengembara perniagaan
8 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Uwe
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Razvan-Florian
Pengembara perniagaan
15 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Florian
Razvan-Florian
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Pinan
Pengembara perniagaan
15 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Überfreundlich
Pinan
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Abhishek
26 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Abhishek
Menginap 3 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Vincenzo
12 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Vincenzo
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Lars
Pengembara perniagaan
27 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lars
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Lars
Pengembara perniagaan
27 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lars
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Amine
6 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amine
Menginap 2 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Werner
31 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Werner
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Timo
10 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Timo
Menginap 1 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Dietmar
Mengembara bersama pasangan
1 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Dietmar
Menginap 1 malam pada Sep 2024








