Grandhotel Niederösterreichischer Hof
Hotel di Lanzenkirchen terdapat spa perkhidmatan penuh dan pusat kecergasan
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Grandhotel Niederösterreichischer Hof





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM842
RM951 jumlah
termasuk cukai & fi
18 Jul - 19 Jul
Pilihan bilik
Lihat semua foto untuk Suite

Suite
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Dapur kecil
Peti sejuk
TV skrin rata
Menu bantal
Lihat semua foto untuk Triple Room

Triple Room
Sorotan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Menu bantal
Langsir/tirai gelap terus
Gabungan pancuran/tab mandi
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
Sorotan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Menu bantal
Langsir/tirai gelap terus
Gabungan pancuran/tab mandi
Lihat semua foto untuk Quadruple Room

Quadruple Room
Sorotan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Menu bantal
Langsir/tirai gelap terus
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Superior Double Room

Superior Double Room
Sorotan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Menu bantal
Langsir/tirai gelap terus
Gabungan pancuran/tab mandi
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Wiener Neustädter Straße 76, Lanzenkirchen, Lower Austria, 2821
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

PLAZA INN Wiener Neustadt, BW Signature Collection
PLAZA INN Wiener Neustadt, BW Signature Collection
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
9.4 daripada 10, Luar Biasa, 46 ulasan
Harga ialah RM438
RM506 jumlah
termasuk cukai & fi
20 Jul - 21 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.50 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 15 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi pengemasan tersedia dengan fi tambahan
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Perkara yang kami harus menyebut
Tempahan diperlukan untuk waktu ti golf; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Kanak-kanak di bawah 18 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa tanpa pengawasan orang dewasa
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Austria. Hotel ini diberikan penarafan stars 4.
Hartanah juga dikenali sebagai
Grandhotel Niederösterreichischer Hof
Grandhotel Niederösterreichischer Hof Hotel
Grandhotel Niederösterreichischer Hof Hotel Lanzenkirchen
Grandhotel Niederösterreichischer Hof Lanzenkirchen
hotel Nierösterreichischer Ho
Grandhotel Niederösterreichischer Hof Hotel
Grandhotel Niederösterreichischer Hof Lanzenkirchen
Grandhotel Niederösterreichischer Hof Hotel Lanzenkirchen
Soalan lazim
Grandhotel Niederösterreichischer Hof Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
9.2/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
10/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.0/10
Mesra alam
Ulasan
12 Jul 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2022
6/10 Boleh diterima
Gabriele
7 Ogo 2021
Genügend
Gabriele
Menginap 2 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
Bernd
Pengembara perniagaan
22 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bernd
Menginap 1 malam pada Dis 2019
10/10 Cemerlang
Dr. Helmut
7 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tolles Hotel in Niederösterreich
Dr. Helmut
Menginap 1 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
31 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2019
6/10 Boleh diterima
Per
23 Ogo 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Per
Menginap 2 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
1 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
Ulrike
19 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Verborgener Juwel
Ulrike
Menginap 1 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Markus
11 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Markus
Menginap 1 malam pada Jun 2019
8/10 Baik
Frank
21 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Frank
Menginap 1 malam pada Nov 2018
10/10 Cemerlang
Enrique
15 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Enrique
Menginap 1 malam pada Okt 2018
10/10 Cemerlang
Christian
25 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Christian
Menginap 1 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
Volker
15 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Volker
Menginap 2 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
Thomas
11 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wenn ich wieder in der Gegend bin ,komme ich zurüc
Thomas
Menginap 1 malam pada Ogo 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
3 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice stay
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
27 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
viaggio lavoro
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
4 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Quaint hotel with beautiful groubda/mountain views
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2018
8/10 Baik
Bonnie, Oakville, Canada
3 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice hotel, beautiful spa area
Bonnie
Menginap 1 malam pada Jul 2018
10/10 Cemerlang
Yuckie
25 Jun 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
緑に囲まれた快適なホテル
Yuckie
Menginap 1 malam pada Jun 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
31 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Preis-Leistung ist in Ordnung
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2018
8/10 Baik
Armin
21 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Ruhig mit tollem Wellness. Aber mäßigem Frühstück.
Armin
Menginap 2 malam pada Mei 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
4 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Rainer
8 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rainer
6/10 Boleh diterima
Troels
24 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Troels
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
5 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
2 Nächte im Grandhotel
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mac 2018