Hotel Bon Voyage

Hartanah 4.0 bintang
Hotel pantai dengan kolam renang terbuka, berhampiran Pantai Kuramo

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Bon Voyage

Kawasan hartanah
Depan hartanah - siang/malam
Meja sambut tetamu
Kolam renang terbuka, kabana percuma, payung kolam
Kawasan hartanah
Terletak berdekatan Pantai Kuramo dan Mall Palms, Hotel Bon Voyage menyediakan bar kolam, teres dan taman. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati tab panas dan nikmatilah rawatan dan rias kuku tangan dan kaki, rawatan muka atau urut. Restoran di tapak menawarkan sarapan, sarapan lewat pagi, makan tengah hari dan makan malam. Sebagai tambahan kepada salun rambut dan perkhidmatan pencucian kering/dobi, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.

Ulasan

7.6 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Tab Panas
  • Bar
  • Kolam
  • Spa
  • Gim
  • Sarapan tersedia
Harga semasa ialah RM494
RM609 jumlah
termasuk cukai & fi
25 Ogo - 26 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Deluxe Room, Lagoon View

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV definisi tinggi
Linen kapas Mesir
Duvet bulu kapas
Bilik tidur berasingan
Katil Tempur-Pedic
Langsir/tirai gelap terus
  • 36 meter persegi
  • Pemandangan lagun
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Junior Suite

8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV definisi tinggi
Linen kapas Mesir
Duvet bulu kapas
Bilik tidur berasingan
Katil Tempur-Pedic
  • 40 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV definisi tinggi
Linen kapas Mesir
Duvet bulu kapas
Bilik tidur berasingan
Katil Tempur-Pedic
Langsir/tirai gelap terus
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Deluxe Double Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV definisi tinggi
Linen kapas Mesir
Duvet bulu kapas
Bilik tidur berasingan
Katil Tempur-Pedic
Langsir/tirai gelap terus
  • 36 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
57a A. J. Marinho Drive, Off Ajose Adeogun Street, Lagos

Tempat berdekatan

  • Landmark Beach - 3 min memandu - 1.7 km
  • Silverbird Galleria - 4 min memandu - 3.8 km
  • Mall Palms - 4 min memandu - 2.9 km
  • Pusat MUSON - 5 min memandu - 4.9 km
  • Muzium Nasional Nigerian - 6 min memandu - 5.2 km

Bergerak

  • Stesen Mobolaji Johnson - 32 minit memandu
  • Lagos (LOS-Lapangan Terbang Antarabangsa Murtala Muhammed) - 49 minit memandu

Restoran

  • ‪Chicken Republic - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Imperial Chinese Cuisine - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Maroccaine - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Sky Lounge Eko Hotel - ‬7 min memandu
  • ‪Domino's Pizza - ‬15 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Bon Voyage

Mewah bagi hotel mesra keluarga berdekatan Pantai Kuramo
Terletak berdekatan Mall Palms dan Silverbird Galleria, Hotel Bon Voyage menyediakan bar kolam, teres dan taman. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati tab panas dan nikmatilah rawatan dan rias kuku tangan dan kaki, rawatan muka atau urut. Restoran di tapak menawarkan sarapan, sarapan lewat pagi, makan tengah hari dan makan malam. Sebagai tambahan kepada salun rambut dan perkhidmatan pencucian kering/dobi, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak dengan sungai mengalir malas (lazy river), kabana percuma dan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, sarapan bufet (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Daftar masuk ekspres, bantuan pelancongan/tiket dan bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Semua 72 bilik menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan ruang kerja komputer riba, serta sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Cadar kapas Mesir, katil Tempur-Pedic dan gebar bulu kapas
  • Berbilang bilik mandi dengan gabungan pancuran/tab mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 24-inci televisyen definisi tinggi dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, cerek elektrik dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Itali, Bahasa Sepanyol

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan sendiri selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:30 dengan bayaran: NGN 6,500 untuk orang dewasa dan NGN 3,250 untuk kanak-kanak
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 tab panas
  • Bot bermotor peribadi
  • Gimnasium
  • Kolam kanak-kanak
  • Sungai mengalir malas (lazy river)

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Sungai mengalir malas (lazy river)

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Ruang persidangan seluas 80 meter persegi

Kawasan luar

  • Di tasik
  • Gril barbeku
  • Kabana kolam percuma
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Taman
  • Teres

Spa

  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 11 tingkat
  • 3 bangunan
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2009
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seni bina Art Deco

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar kapas Mesir
  • Gebar bulu kapas
  • Langsir gelap terus
  • Tilam Tempur-Pedic

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 24-inci dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 16

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: NGN 6500.00 semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira NGN 6500 untuk dewasa dan NGN 3250 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: NGN 10000 setiap kenderaan (sehala)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

Bon Voyage Hotel
Bon Voyage Lagos
Hotel Bon Voyage
Hotel Bon Voyage Lagos
Hotel Bon Voyage Hotel
Hotel Bon Voyage Lagos
Hotel Bon Voyage Hotel Lagos

Soalan lazim

Adakah Hotel Bon Voyage mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel Bon Voyage?

Setakat 24 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel Bon Voyage pada 25 Ogo 2025 bermula serendah RM 493.87, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Hotel Bon Voyage mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Bon Voyage?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Bon Voyage?

Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Bon Voyage?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Hotel Bon Voyage memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak NGN10000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Bon Voyage?

Hotel yang mesra keluarga di Lagos ini terletak di tasik, dalam jarak 2 bt (3 km) dari Pantai Kuramo dan Mall Palms. Silverbird Galleria dan Pusat MUSON juga dalam jarak 6 bt (10 km) pemanduan.

Hotel Bon Voyage Ulasan

Ulasan

7.6

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 54 daripada 168 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 58 daripada 168 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 24 daripada 168 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 16 daripada 168 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 16 daripada 168 ulasan

7.8/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.2/10

Kemudahan

7.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Christina, Wilmar

Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Vivian, Oakville

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A hidden gem in the heart of Victoria Island.
Menginap 6 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Vivian, Oakville

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The pictures do not do this place justice. It is an oasis on the creek, lush and green with beautiful Nigerian artwork in every nook. Quiet and elegant. Great staff committed to my every comfort. Lovely grounds. Lovely well appointed room. Great menu. Tasty food. Nice pool area. Steady reliable wifi allowed to work remotely unperturbed. Yes. I defo love this gem and will be back. VEJ from Canada.
Menginap 7 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Olivia

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
Booked this hotel property specifically to relax and enjoy the *onsite* spa. When I arrived at the property I asked about booking a spa service and that was when they said the spa was under renovation. Guest services was friendly but not enough for me to overlook a spa resort hotel without access to spa. Restaurant didn’t have all food on menu. Hotel room smelled musty. A few bugs flying around in room. Breakfast buffet was average, nothing special. I checked out of hotel early and asked for refund because I would not have booked this hotel if they had advertised that the spa was not in service. The manager denied the request for refund. No problem for me - much better to get out of there!
Menginap 3 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Estelle

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Très bien

Le petit déjeuner n'est pas continental mais très accessible à tous. La chambre est bien même si j'aurai préféré avoir la tv en face du lit et non sur le côté. Douche très agréable. L'espace extérieur est absolument sublime, que ce soit le jardin ou la terrasse avec la piscine, la vue est superbe et le personnel aux petits soins, absolument gentil et très commerçant.
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

ONYINYE CHINENYE

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice
Menginap 6 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Andrew

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff were excellent and i felt there was a personal touch with the service. Im quite comfortable at the hotel.
Menginap 5 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

lakisha

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Janell

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Angela

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Wonderful staff. Was hoping to enjoy the pool as it looks wonderful but was not in operation. Guards and gate keep it safe.
Menginap 3 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Paul

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The Junior Suite with Ocean view was quite nice, very comfortable bed, spacious bathroom, nice furniture, and linens. The grounds were well kept as was the swimming pool. Restaurants were easily accessible.
Menginap 10 malam pada Mei 2024

2/10 Teruk

allene

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
The property is actually a great property however they were remodeling the swimming pool area and they were workers and when I arrived they put me in a room Equipment all over the place
Menginap 19 malam pada Jan 2024

8/10 Baik

Mark D

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Nice place inside. But, pool area was not available some repair work being done.
Menginap 1 malam pada Jan 2024

2/10 Teruk

Motunrayo

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I hope this message finds you well. I noticed a few areas where cleanliness could be improved. I believe that maintaining a high standard of cleanliness is crucial for guest satisfaction. Here are some suggestions that might help enhance the overall cleanliness of your property. (1) Thorough Cleaning (2) Attention to Detail (3) Regular Inspections (4) Staff Training. Also, would you please process my "refund" for 1 night through Expedia that I did not stay at your hotel. Thank you.
Menginap 2 malam pada Dis 2023

8/10 Baik

Aiyelabegan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

Chinyere

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The people are nice. Great and friendly
Menginap 6 malam pada Nov 2023

10/10 Cemerlang

Evans

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Comfortable & Accommodating

The service people are polite and helpful opening doors carrying bags. Swimming pool very clean. Food is prepared well and presentation is exceptional. Laundry services are prompt and meticulous. I've stayed times and would not hesitate to return again. Stay here feels like home.
Menginap 1 malam pada Ogo 2023

2/10 Teruk

Nneka

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I wish I could give this place 0 stars. The only thing going for them is the location and view of the Lagoon. Otherwise, it’s all terrible. I booked 3 nights and had to leave after the first night due to mold & blood stains found in my sheets. The mold was in the headboard and other parts of the room. I couldn’t sleep or breathe at night because I am allergic to mold. I decided to check out the next morning. They tried putting me in a different room and I just couldn’t stay. I requested for a refund and the hotel refused. I was happy to at least pay for the one night I stayed but the hotel kept the money for the remaining 2 nights. Secondly, they charge you for room service from the restaurant to bring you stale food. For your peace, health & safety — do not book here. I rarely leave reviews for places as I know running a business in Nigeria is hard but this was beyond unacceptable. Please beware.
Menginap 3 malam pada Jun 2023

10/10 Cemerlang

Chukwuemeka

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great service
Menginap 1 malam pada Mac 2023

2/10 Teruk

Stephen, Middletown

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
No elevator, flooded bathroom and light went out twice at night. Also room has a persisting odor. I had to check out after one night of a 4 night stay and the hotel refused to refund the remaining 3 nights that I did not stay. Very disappointing and I feel ripped off.
Menginap 4 malam pada Feb 2023

10/10 Cemerlang

Janell

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
This is the most amazing place to stay, but I’m reluctant to say that.., because I don’t want everyone coming here. My husband I met here and we’ve had many more experiences here. Just recently, his birthday. The owner was most accommodating to us, and I thank her and her son deeply. It was an amazing time. 🙏. Inshallah
Menginap 1 malam pada Feb 2023

10/10 Cemerlang

Janell

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2023

6/10 Boleh diterima

Shynita

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
… it was a nice experience. Thanks
Menginap 1 malam pada Jan 2023

8/10 Baik

Holly

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel was nice overall. The pool area is very nice however it would have been nice if they had service for drinks and food by the pool. The room as good except the shower glass was a bit awkward and didn't open very well. Also the tv channels were continually breaking up or freezing and the tv had backlights that could be seen in the picture. Overall the hotel was acceptable.
Menginap 2 malam pada Jan 2023

10/10 Cemerlang

Janell

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Awesome place