De Rembrandt Hotels & Suites

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Lagos terdapat sebuah kelab kesihatan 24 jam dan pusat perniagaan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk De Rembrandt Hotels & Suites

Kawasan tempat duduk lobi
Family Suite | 1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, peti besi dalam bilik
Kolam renang tertutup, kolam renang terbuka
Dewan sambutan
Bar (di hartanah)

Ulasan

6.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Presidential Suite, Kitchen

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Dapur
Peti sejuk
TV
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
  • 70 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Tab mandi rendaman dalam
  • 46 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Mini Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Tab mandi rendaman dalam
  • 42 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Family Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Tab mandi rendaman dalam
  • 42 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Raja (King)

Superior Double Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Tab mandi rendaman dalam
  • 15 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Economy Double Room Single Use, 1 Katil Bujang XL (Large Single), Pool Access, Poolside

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Tab mandi rendaman dalam
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Bujang XL (Large Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
172 Obafemi Awolowo Way, Ikeja, Lagos, 100283

Tempat berdekatan

  • Actis Ikeja Mall - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Sekretariat Kerajaan Negeri Lagos - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Allen Avenue - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Computer Village (Perkampungan Komputer) - 4 min memandu - 2.8 km
  • Kelab Desa Lagos - 5 min memandu - 4.1 km

Bergerak

  • Stesen Mobolaji Johnson - 25 minit memandu
  • Lagos (LOS-Lapangan Terbang Antarabangsa Murtala Muhammed) - 23 minit memandu

Restoran

  • ‪Dominos Pizza - ‬4 min memandu
  • ‪Dominos - ‬5 min memandu
  • ‪La champagne tropicana - ‬3 min memandu
  • ‪Casper & Gambini's - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪California Guest House - ‬16 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

De Rembrandt Hotels & Suites

Hotel terletak di Ikeja
Pertimbangkan penginapan di De Rembrandt Hotels & Suites dan manfaatkan bar kolam, pusat beli-belah di tapak hartanah dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Restoran di tapak menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam dan makanan ringan. Sebagai tambahan kepada bar dan kelab kesihatan 24 jam, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang tertutup dan kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), daftar keluar ekspres dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Dewan tari-menari, bantuan pelancongan/tiket dan lif
Ciri-ciri bilik
Semua 61 bilik memiliki keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, serta sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan tempat duduk berasingan.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Hulu semburan mandi hujan, tab mandi rendaman dalam dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Televisyen dengan saluran TV premium
  • Tempat duduk berasingan, peti sejuk dan pembancuh kopi/teh

Bahasa

Bahasa Inggeris

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 kolam renang tertutup
  • Kelab kesihatan 24 jam
  • Kolam kanak-kanak
  • Meja biliard/pool
  • Pusat beli-belah

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 kolam renang tertutup
  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur berasingan
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Alat bantuan mendengar di bilik mesyuarat
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Kakitangan yang berupaya memahami bahasa isyarat
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Penggera kebakaran visual

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dewan sambutan
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tab mandi rendaman dalam atau hulu semburan mandi hujan
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: NGN 7000.00 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Umur minimum untuk daftar masuk semasa Cuti Musim Bunga adalah 15 tahun
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Nombor Pendaftaran Hartanah 20595693-001

Hartanah juga dikenali sebagai

Renaissance Hotel Lagos
Renaissance Lagos
Rembrandt Hotels Hotel Lagos
Rembrandt Hotels Lagos
De Rembrandt Hotels Suites
De Rembrandt Hotels & Suites Hotel
De Rembrandt Hotels & Suites Lagos
De Rembrandt Hotels & Suites Hotel Lagos

Soalan lazim

Adakah De Rembrandt Hotels & Suites mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup, kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Adakah De Rembrandt Hotels & Suites mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di De Rembrandt Hotels & Suites?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di De Rembrandt Hotels & Suites?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di De Rembrandt Hotels & Suites?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah De Rembrandt Hotels & Suites memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak NGN7000.00 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya De Rembrandt Hotels & Suites?

Terletak di Ikeja, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Actis Ikeja Mall, Sekretariat Kerajaan Negeri Lagos dan Allen Avenue. Fela Kuti Memorial dan Kalakuta Museum juga dalam jarak 1 bt (2 km).

De Rembrandt Hotels & Suites Ulasan

Ulasan

6.6
Penilaian 10 - Cemerlang. 9 daripada 37 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 12 daripada 37 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 4 daripada 37 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 5 daripada 37 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 7 daripada 37 ulasan

7.2/10

Kebersihan

7.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

7.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

3.0/10

Mesra alam

Ulasan

4/10 Lemah

Anthonette Darshel DaShae, Marion

Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Outside appearance looks ok but once inside, very outdated, furniture in room was stained. Resteraunt always out of certain items. Front desk staff not friendly. Roaches in room
Menginap 8 malam pada Feb 2023

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

BAD MANAGEMENT!

It wasn't a pleasant stay at all! My experience there was HORRIBLE!! The rooms by the pool side were run down. The bathroom smells like dumpster, water dripping everywhere. Little black bugs on the bedsheets. I did asked them to move me to the main building and I don't mind to pay more for the upgrade. But, for some reasons they refused and said that they don't have anything available. But, when I went online it was available I believe that they want me to bribe them before they could put me in another room or upgrade me to the main building. Even if I have to tip you...you have to treat me well first. I don't know why we're treating each other like that?? Because of EGUNJEEE!!! 😃 TOO BAD!!! 👎 I WON'T STAY THERE AGAIN.
Menginap 2 malam pada Jul 2022

10/10 Cemerlang

Adefemi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2021

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
The location of the hotel is central to many places. You can easily connect your way from there. The breakfast was great and very delicious. However, I feel sad that I was checked in to a room that was not cleaned. I checked in to meet used soap in the bathroom, half roll of tissue and the room was so unkept. There was also one towel in the bathroom despite checking in as two adult (I was surprised to be told that they only provide one towel per room).
Menginap 1 malam pada Apr 2021

2/10 Teruk

Kayla

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

SCAM ALERT!

SCAM ALERT!! We booked a hotel at the Double M exquisite hotel in Lekki from Tuesday to Monday. On Thursday the staff stated that the overbooked and we would be staying at the sister hotel which was a downgrade. I contacted hotel.com which were the 3rd party. Hotel.com contacted the property and the manager stated the everyone was moved due to a leak. LIES! I went back to the hotel and took video to present to hotel.com of guests. Hotel.com was very accommodating and provided me with a coupon due to the inconvenience and poor management of the hotel. This hotel made money off of me and the other party that took our room.
Menginap 2 malam pada Nov 2020

2/10 Teruk

Maria, London

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
very bad service do not know how to treat customers😡😡😡😡
Menginap 4 malam pada Nov 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Okt 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

nice

The place was nice
Menginap 1 malam pada Ogo 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Terrible i dont wana be there again. I regret my money on the hotel
Menginap 2 malam pada Okt 2019

8/10 Baik

Eddie, Toronto

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was clean and staff were polite and professional.
Menginap 1 malam pada Okt 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Menginap 7 malam pada Sep 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Sep 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Adejare

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good discovery-Used 2 stayin other hotels in Ikeja

Recommended by a family friend. Made to feel welcomed by staff on duty and their GM. Good location for easy access to other parts of Lagos and for shopping. Area is lively and secure. Friendly staff except for some restaurant staff noted for unprofessional and unfriendly attitude. Good value for money. Good amenities and services. My wife and I had a pleasant and relaxing time made enjoyable by friendly staff. I'd recommend the hotel to frequent visitors to Lagos. Awaiting reward of stay 10 nights and get 1 night free.
Menginap 9 malam pada Jul 2019

4/10 Lemah

Taofeek

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Zero

They gave me another location but no the one I paid for online
Menginap 1 malam pada Jul 2019

4/10 Lemah

kay

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I stayed at this hotel about. 6 years ago when it was formerly called renaissance ( it was new back then). The standard has really dropped. The room smelled murky. Just one of everything was provided (toilet paper, towel, etc). We told someone ( he came to inspect the room when we checked out) about the hotel not providing more toiletries and he said it was only provided on demand. The hotel has really deteriorated. The staff were very friendly, makes up for the poor maintenance of this hotel. It is also close to the mall so we were able to go get food. The hotel food was also very pricey and they did not have everything on their menu. Overall, the hotel is just okay for a one night stay.
Menginap 1 malam pada Jun 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Centrally located. 24 hrs catering services. Friendly staffs
Menginap 4 malam pada Apr 2019

8/10 Baik

Dr. Toyosi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Short stay experience

I will strongly recommend. Central location too.
Menginap 3 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

karina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great Hotel in Excellent Location!

The hotel is in a great location. This hotel is beautiful, spacious and well-maintained. It is a one-minute walk to Ikeja Shoprite and other restaurants. The hotel has plenty staffs, all well-trained, courteous and very helpful. The rooms are modern and also very spacious. I stayed in a mini suite and also experienced a standard room which was great. The beds are comfortable, however, I suggest that special attention be paid to the cleaning of the headboards on the beds. The air conditioning works very well. Also, the WiFi here is very strong, good for both video calling and surfing the web. The bathrooms are clean, spacious with unlimited supply of hot water. The breakfast is decent and there is a lot to choose from on the menu. There is quite a lot of sitting areas outside of the rooms where one can just simply relax or chat with guests.
Menginap 2 malam pada Feb 2019

8/10 Baik

Junaid oluseyi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Booking not recognised by the hotel

The check in was delayed as staff claimed there was no booking. That the booking did not appear on their system. After a long discussion I was checked in with the provision that more checking will be done and I would be informed. As if I could be ejected.
Menginap 3 malam pada Nov 2018

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Menginap 2 malam pada Nov 2018

2/10 Teruk

Kite, Atlanta

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Facilities are terrible and management is very poor
Menginap 2 malam pada Okt 2018

6/10 Boleh diterima

julie

Menginap 3 malam pada Sep 2018

8/10 Baik

Isaac

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Room for Improvement

The staff were very friendly and courteous. The air conditioner in our room was very noisy and attempts were made to replace without any luck. We were eventually moved to another room. The bathrooms needs redecorating. Tea making facilities should be made available in standard rooms.
Menginap 1 malam pada Jul 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very nice hotel. WIFI was excellent. Pleasant staff.
Menginap 3 malam pada Jun 2018