Hotel Vall de Bas
Hotel mesra keluarga yang terdapat kolam renang terbuka dan restoran
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Vall de Bas





Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik
Lihat semua foto untuk Triple Room

Triple Room
Sorotan
Halaman
Dek/laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)
Sorotan
Halaman
Dek/laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Lihat semua foto untuk Superior Triple Room (Balcón)

Superior Triple Room (Balcón)
Sorotan
Halaman
Dek/laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Lihat semua foto untuk Superior Double Room

Superior Double Room
Sorotan
Halaman
Dek/laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Lihat semua foto untuk Superior Double Room, Accessible

Superior Double Room, Accessible
Sorotan
Halaman
Dek/laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Lihat semua foto untuk Quadruple Room

Quadruple Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Halaman
Dek/laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Mas Can Trona S/N, La Vall d'en Bas, 17176
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

HOTEL FINCA EL VENTÓS
HOTEL FINCA EL VENTÓS
- Kolam
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
8.6 daripada 10, Terbaik, 19 ulasan
Harga ialah RM847
RM944 jumlah
termasuk cukai & fi
25 Jun - 26 Jun
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.32 seorang semalam, sehingga 7 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 17 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi daftar keluar lewat: EUR30 (tertakluk kepada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan alat pertolongan cemas
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Vall Bas La Vall d'en Bas
Hotel Vall Bas
Vall Bas La Vall d'en Bas
Hotel Vall de Bas Hotel
Hotel Vall de Bas La Vall d'en Bas
Hotel Vall de Bas Hotel La Vall d'en Bas
Soalan lazim
Hotel Vall de Bas Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
8.8/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.4/10
Kemudahan
8.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.2/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
20 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Maria Nuria
4 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente situación y servicios
Maria Nuria
Menginap 2 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Alexandra, Venice
27 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alexandra
Menginap 1 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
juan
7 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
juan
Menginap 3 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Imma
1 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Imma
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
oscar
Mengembara bersama keluarga
7 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
oscar
Menginap 1 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
Joaquim
27 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Joaquim
Menginap 1 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
OK ticket
Pengembara perniagaan
12 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
OK ticket
Menginap 1 malam pada Mac 2024
10/10 Cemerlang
Marc
18 Feb 2024
Marc
Menginap 1 malam pada Feb 2024
8/10 Baik
Ove
Pengembara perniagaan
17 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ove
Menginap 1 malam pada Feb 2024
10/10 Cemerlang
Pablo
Pengembara perniagaan
5 Jul 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pablo
Menginap 1 malam pada Jul 2023
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
27 Mac 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2023
8/10 Baik
Ofer, Yehud
10 Feb 2023
Ofer
Menginap 1 malam pada Feb 2023
10/10 Cemerlang
karen
4 Nov 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
karen
8/10 Baik
Ana
30 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ana
Menginap 1 malam pada Okt 2022
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
22 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
June stay
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
Ronald
27 Apr 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ronald
Menginap 1 malam pada Apr 2022
10/10 Cemerlang
Stephen
28 Mac 2022
Stephen
Menginap 1 malam pada Mac 2022
10/10 Cemerlang
virginia
Mengembara bersama pasangan
14 Mac 2022
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
virginia
Menginap 1 malam pada Mac 2022
8/10 Baik
ana
28 Feb 2022
ana
Menginap 1 malam pada Feb 2022
10/10 Cemerlang
Roc
20 Jan 2022
Roc
Menginap 1 malam pada Jan 2022
10/10 Cemerlang
Rhina
8 Jan 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rhina
Menginap 1 malam pada Jan 2022
8/10 Baik
marc
Pengembara perniagaan
12 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
HOTEL TRES SYMPA
marc
Menginap 1 malam pada Okt 2021
10/10 Cemerlang
Joan
29 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente
Joan
Menginap 1 malam pada Sep 2021
10/10 Cemerlang
Ralf
Mengembara bersama kumpulan
30 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik



Ralf
Menginap 1 malam pada Ogo 2021