ibis Styles Toulon La Seyne sur Mer
Hotel mesra keluarga yang terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan kolam renang terbuka
Galeri foto untuk ibis Styles Toulon La Seyne sur Mer





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM405
RM463 jumlah
termasuk cukai & fi
16 Jan - 17 Jan 2026
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Lihat semua foto untuk Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double) dengan Katil Sofa

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double) dengan Katil Sofa
9.4 daripada 10
Luar biasa
(15 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Lihat semua foto untuk Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double) dengan Katil Sofa

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double) dengan Katil Sofa
9.6 daripada 10
Luar biasa
(5 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Katil sofa
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

80 Chemin de la Capellane, La Seyne-sur-Mer, Var, 83500
Tentang hartanah ini
ibis Styles Toulon La Seyne sur Mer
Hartanah serupa

ibis Toulon La Seyne Sur Mer
ibis Toulon La Seyne Sur Mer
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-Fi percuma
- Restoran
8.6 daripada 10, Terbaik, 336 ulasan
Harga ialah RM268
RM312 jumlah
termasuk cukai & fi
10 Jan - 11 Jan 2026
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.86 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 13.5 untuk dewasa dan EUR 6.5 untuk kanak-kanak
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 8 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Fi daftar masuk awal: EUR 15 (tertakluk kepada ketersediaan)
- Fi daftar keluar lewat: EUR20 (tertakluk kepada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menggunakan sistem kitar semula air dan produk pembersihan mesra alam
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
Novotel Seyne Sur Mer
Novotel Toulon Seyne Sur Mer
Novotel Toulon Seyne Sur Mer Hotel
Novotel Toulon Seyne Sur Mer Hotel La Seyne-sur-Mer
Novotel Toulon Seyne Sur Mer La Seyne-sur-Mer
La Seyne-Sur-Mer Novotel
Novotel Toulon
ibis Styles Toulon La Seyne sur Mer Hotel
ibis Styles Toulon La Seyne sur Mer La Seyne-sur-Mer
ibis Styles Toulon La Seyne sur Mer Hotel La Seyne-sur-Mer
Soalan lazim
Ulasan
ibis Styles Toulon La Seyne sur Mer Ulasan
8.6
Cemerlang
8.8
Kebersihan
6.4
Lokasi
8.8
Kakitangan & perkhidmatan
8.8
Mesra alam
8.4
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
24 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2025
8/10 Baik
islem
25 Ogo 2025
islem
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Antoine
Mengembara bersama keluarga
13 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Antoine
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
David
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
9 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
David
Menginap 3 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Liliane
Mengembara bersama keluarga
28 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bon sejour
Liliane
Menginap 3 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Bruno
22 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bruno
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Jean-Frederic
Mengembara bersama keluarga
21 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Top je recommande
Jean-Frederic
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Justine
Mengembara bersama keluarga
20 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Justine
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Frédéric CENDRES
Pengembara perniagaan
11 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Frédéric CENDRES
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
riad
Pengembara perniagaan
28 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
riad
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Killian
4 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Killian
Menginap 4 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Samir
1 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Samir
Menginap 2 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Manfred
25 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Manfred
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
david
Pengembara perniagaan
29 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
david
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Olivier
Mengembara bersama keluarga
20 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Top!
Olivier
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
vera
Pengembara perniagaan
17 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
vera
Menginap 2 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
EMMANUEL
11 Apr 2025
EMMANUEL
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
3 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
26 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Michel
Mengembara bersama keluarga
5 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Michel
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Bernard
25 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très satisfait
Bernard
Menginap 1 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Michel
16 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Michel
Menginap 1 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
EMMANUEL
15 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bien
EMMANUEL
Menginap 2 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Gilles
Pengembara perniagaan
4 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Gilles
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Michel
Mengembara bersama keluarga
27 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Michel
Menginap 1 malam pada Okt 2024








