Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hostal Garlu





Manfaatkan teres, kedai kopi/kafe dan bar di Hostal Garlu. Restoran di tapak menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam dan makanan ringan. Sebagai tambahan kepada pusat perniagaan, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma di kawasan awam.
Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM308
RM339 jumlah
termasuk cukai & fi
26 Ogo - 27 Ogo
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

C/ Redonda, 29, La Rambla, Córdoba, 14540
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira EUR 4.50 seorang
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 23.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan alat pertolongan cemas
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Hostal Garlu Hostel La Rambla
Hostal Garlu La Rambla
Garlu La Rambla
Hostal Garlu Hostal
Hostal Garlu La Rambla
Hostal Garlu Hostal La Rambla
Soalan lazim
Hostal Garlu Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.4/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.4/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.4/10
Mesra alam
Ulasan
17 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Alba Maria
4 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alba Maria
Menginap 3 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Mercedes
23 Apr 2025
Mercedes
Menginap 1 malam pada Apr 2025
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
15 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hostal is not a hotel
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
SIMONA
Pengembara perniagaan
4 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pulizia impeccabile
SIMONA
Menginap 4 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Antonio
16 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Antonio
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Jose ángel
23 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jose ángel
Menginap 1 malam pada Jun 2024
6/10 Boleh diterima
manuel
8 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
manuel
Menginap 2 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Raquel
Mengembara bersama pasangan
12 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Raquel
Menginap 2 malam pada Okt 2022
10/10 Cemerlang
Juan C
25 Jun 2022
Juan C
Menginap 1 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
David
22 Mei 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Perfect
David
Menginap 1 malam pada Mei 2022
10/10 Cemerlang
JOSE ANTONIO, AVILA
4 Mac 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
JOSE ANTONIO
Menginap 2 malam pada Feb 2022
2/10 Teruk
Rokas
18 Feb 2022
Rokas
Menginap 3 malam pada Feb 2022
10/10 Cemerlang
Rocío
Pengembara perniagaan
12 Nov 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rocío
Menginap 1 malam pada Nov 2021
10/10 Cemerlang
Miriam, London
Mengembara bersama keluarga
6 Okt 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Miriam
Menginap 1 malam pada Sep 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
12 Sep 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2020
10/10 Cemerlang
Peter
Pengembara perniagaan
3 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Peter
Menginap 1 malam pada Mac 2020
10/10 Cemerlang
Alfredo
Mengembara bersama keluarga
30 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alloggio da sogno...
Alfredo
Menginap 1 malam pada Dis 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
17 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Dis 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
5 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
24 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
JOSE LUIS
2 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
JOSE LUIS
Menginap 1 malam pada Apr 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
11 Jun 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2018
6/10 Boleh diterima
Pascale, Avignon
6 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Mauvaise isolation phonique.
Pascale
10/10 Cemerlang
Sofía Carolina
1 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Formidable
Sofía Carolina
Menginap 1 malam pada Feb 2018