Hotel La Joya
Hotel dengan sarapan percuma, 9-minute walk to Pasar Ahli Sihir
Galeri foto untuk Hotel La Joya





Ulasan
6.6 daripada 10
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM168
RM176 jumlah
29 Dis - 30 Dis
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Room, Private Bathroom

Room, Private Bathroom
Sorotan
TV Pintar
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
2 bilik mandi
Saluran kabel
Lihat semua foto untuk Room, Shared Bathroom

Room, Shared Bathroom
Sorotan
Katil tambahan/lipat simpan percuma
TV Pintar
2 bilik mandi
Hulu semburan mandi hujan
Saluran kabel
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Max Paredes Street 541, La Paz, 2153
Tentang hartanah ini
Hotel La Joya
Hartanah serupa

Skyline
Skyline
- Termasuk sarapan
- Wi-Fi percuma
- Restoran
- Meja depan 24/7
7.8 daripada 10, Baik, 21 ulasan
Harga ialah RM124
RM124 jumlah
31 Dis - 1 Jan 2026
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Bayaran pemanasan: USD 2 setiap penginapan, semalam
- Anda mungkin diperlukan membayar caj yang berikut di hartanah: Cukai Nilai Tambah (VAT) Bolivia pada kadar 13%. Pengecualian VAT tersedia kepada pengembara yang mengemukakan pasport dan visa pelancong yang sah, yang menunjukkan mereka bukan penduduk Bolivia.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: USD 15.00 sebilik (sehala)
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang bagi setiap kanak-kanak: USD 6.00 (sehala)
- Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: USD 10 sehari (sejauh 966 meter; dibuka 7:00 hingga 12:00 tengah malam)
- Fi daftar masuk awal: USD 15 (tertakluk kepada ketersediaan)
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)
- Bayaran pemanasan: USD 2 semalam
- Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak 5 peratus
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Penyewa untuk tempoh jangka panjang dialu-alukan
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas
Nombor Pendaftaran Hartanah 1606864016
Perkara yang kami harus menyebut
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Joya La Paz
Joya La Paz
Hotel La Joya Hotel
Hotel La Joya La Paz
Hotel La Joya Hotel La Paz
Soalan lazim
Ulasan
Hotel La Joya Ulasan
6.6
6.4
Kebersihan
4.8
Lokasi
7.2
Kakitangan & perkhidmatan
7.4
Mesra alam
6.6
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Pengembara perniagaan
27 Jul 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 12 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
Hernan
13 Jun 2022
Hernan
Menginap 1 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
Hernan
12 Jun 2022
Hernan
Menginap 1 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
Hernan
12 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hernan
Menginap 2 malam pada Jun 2022
8/10 Baik
Ramonita
25 Apr 2022
Ramonita
Menginap 15 malam pada Apr 2022
2/10 Teruk
Juana
12 Sep 2021
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Terrible
Juana
Menginap 8 malam pada Sep 2021
2/10 Teruk
Geraldo Cesar
22 Jan 2020
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Terrivel
Geraldo Cesar
Menginap 2 malam pada Jan 2020
8/10 Baik
Ricardo
4 Okt 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Minha permanência no horel foi boa.
Ricardo
Menginap 12 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
TIM, SANTIAGO CHILE
29 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Good location NICE OWNERS, AND STAFF.
TIM
Menginap 5 malam pada Mac 2018
2/10 Teruk
Israel
15 Dis 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Israel
Menginap 10 malam pada Nov 2017
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
18 Okt 2017
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice hotel close to the bus terminal
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Okt 2017
6/10 Boleh diterima
junhong
11 Okt 2017
junhong
Menginap 1 malam pada Okt 2017
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
14 Mei 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Stay away
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
23 Dis 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Jeroen
14 Nov 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
No wifi in the roon
Jeroen
4/10 Lemah
Traveler, DC Suburbs
8 Ogo 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
People Skills Go A Long Way, Or Not
Traveler
10/10 Cemerlang
Adam, Berlin, Germany
23 Mei 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A diamond in the rough
Adam
8/10 Baik
Sho, Fukuoka
14 Feb 2016
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Reliable Hotel Staff
Sho
4/10 Lemah
Angel Oscar, La Plata - Argenitna
22 Jan 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
El hotel es acorde a lo que se ha pagado.
Angel Oscar
8/10 Baik
Michael, Honolulu
18 Dis 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great efficient,friendly, and helpful staff.
Michael
8/10 Baik
Carlos William, New York
30 Nov 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
My vacation
Carlos William
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
29 Sep 2015
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
ウユニ, トロント
17 Sep 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
セントロのホテル
ウユニ
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
15 Sep 2015
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Custo X Benefício
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
9 Sep 2015








