Hotel La Joya

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat sarapan percuma, dengan jarak berjalan kaki ke Pasar Ahli Sihir

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel La Joya

Meja sambut tetamu
Room, Private Bathroom | Wi-fi percuma, cadar katil
Kawasan tempat duduk lobi
Makan dalam bilik
Room, Private Bathroom | Ruang tamu | 32 inci sebuah televisyen pintar dengan kabel

Ulasan

6.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Wi-fi percuma
  • Restoran
Harga semasa ialah RM137
RM145 jumlah
5 Jul - 6 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Room, Private Bathroom

Sorotan

TV Pintar
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
  • 22 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Room, Shared Bathroom

Sorotan

Katil tambahan/lipat simpan percuma
TV Pintar
Hulu semburan mandi hujan
Saluran kabel
  • 20 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Max Paredes Street 541, La Paz, 2153

Tempat berdekatan

  • Pasar Ahli Sihir - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Plaza San Francisco - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Gereja San Francisco - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Katedral Metropolitan La Paz - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Plaza Murillo - 15 min berjalan kaki - 1.3 km

Bergerak

  • Stesen Kereta Kabel Sentral - 9 minit berjalan kaki
  • Viacha Station - 26 minit memandu
  • La Paz (LPB-Lapangan Terbang Antarabangsa El Alto) - 34 minit memandu

Restoran

  • ‪Sabor Cubano - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Cafe Del Mundo - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Café Tía Gladys - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪The Carrot Tree - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Popular Cocina Boliviana - ‬10 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel La Joya

Hotel berdekatan Pasar Ahli Sihir
Terletak berdekatan Gereja San Francisco dan Gusti Cholitas, Hotel La Joya menyediakan sarapan Eropah percuma, teres dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Sebagai tambahan kepada pusat perniagaan dan restoran, tetamu boleh menyambung kepada Wi-Fi percuma dalam bilik dengan 50+ Mbps.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Perkhidmatan penghantaran ke lapangan terbang (surcaj), porter/tukang angkut dan lif
  • Tempat simpanan bagasi, perkhidmatan rencam dan dewan bankuet
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan bantuan pelancongan/tiket
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel La Joya menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • 32-inci TV Pintar dengan saluran kabel

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 50+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di luar tapak hartanah tersedia dari 7:00 hingga 12:00 tengah malam (USD 10 sehari)
  • Pengangkutan penghantaran ke lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pilihan tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk garaj

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari 8:30 hingga 9:30
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (atas permintaan)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Ambal ruang di kawasan awam
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lantai licin di kawasan awam
  • Lif (kelebaran pintu 120 sentimeter)

Lain-lain

  • 5 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 1992
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Seni bina tradisional

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Kertas tandas
  • Sabun
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV pintar 32-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 5:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal: USD15
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah mengenakan caj sebanyak 5 peratus untuk pembayaran menggunakan kad kredit
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 4 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga; kanak-kanak mungkin tidak layak mendapatkan sarapan percuma
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Bayaran pemanasan: USD 2 setiap penginapan, semalam
  • Anda mungkin diminta untuk membayar caj yang berikut di hartanah: Cukai nilai tambah Bolivia (13%). Pengembara bukan pemastautin yang menunjukkan pasport dan visa pelancong yang sah mungkin dikecualikan daripada cukai nilai tambah (13%)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: USD 15.00 setiap bilik (sehala)
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang bagi setiap kanak-kanak: USD 6.00 (sehala)
  • Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: USD 10 sehari (sejauh 966 meter; dibuka 7:00 hingga 12:00 tengah malam)
  • Fi daftar masuk awal: USD 15 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Bayaran pemanasan: USD 2 semalam
  • Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak 5 peratus

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Penyewa untuk tempoh jangka panjang dialu-alukan
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Joya La Paz
Joya La Paz
Hotel La Joya Hotel
Hotel La Joya La Paz
Hotel La Joya Hotel La Paz

Soalan lazim

Adakah Hotel La Joya mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel La Joya?

Setakat 4 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel La Joya pada 5 Jul 2025 bermula serendah RM 136.79, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Apakah masa daftar masuk di Hotel La Joya?

Masa mula daftar masuk: 5:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Daftar masuk awal tersedia dengan fi sebanyak USD15 (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Hotel La Joya?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Hotel La Joya memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik dari hotel ke lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak USD15.00 setiap bilik dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel La Joya?

Terletak di kawasan beli-belah, hotel ini dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari Pasar Ahli Sihir, Gereja San Francisco dan Plaza San Francisco. Gusti Cholitas dan Plaza Murillo juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Kereta Kabel Sentral sejauh 9 minit berjalan kaki dan Stesen Kereta Kabel Cementerio sejauh 13 minit berjalan kaki.

Hotel La Joya Ulasan

Ulasan

6.6
Penilaian 10 - Cemerlang. 6 daripada 30 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 8 daripada 30 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 8 daripada 30 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 30 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 30 ulasan

6.4/10

Kebersihan

7.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

10/10

Kemudahan

6.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Valeria

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Increíble la atención, la solidaridad y empatía de todos en el hotel. Está en una ubicación donde puedes llegar a distintos sitios a pie, aunque pasan prácticamente todos los medios de transporte. Hay farmacias y puestos de comida saliendo, así que no hay de qué preocuparse.
Menginap 12 malam pada Jun 2022

10/10 Cemerlang

Hernan

Menginap 1 malam pada Jun 2022

10/10 Cemerlang

Hernan

Menginap 1 malam pada Jun 2022

10/10 Cemerlang

Hernan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jun 2022

8/10 Baik

Ramonita

Menginap 15 malam pada Apr 2022

2/10 Teruk

Juana

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Terrible

First of all I did not stay because the cab driver told me the hotel was inoperable for the last 6 or 7 months. He took me there to the hotel to see and there were no lights on at all. Terrible. I would not recommend this hotdl to my worst enemie.
Menginap 8 malam pada Sep 2021

2/10 Teruk

Geraldo Cesar

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Terrivel

Péssima, o WC estava entupido, o serviço de limpeza não existe, em alguns quartos não pega internet, o desaiuno é muito simples....
Menginap 2 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Ricardo

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Minha permanência no horel foi boa.

Menginap 12 malam pada Sep 2019

8/10 Baik

TIM, SANTIAGO CHILE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Good location NICE OWNERS, AND STAFF.

They BENT OVER BACKWARDS, to help and please us, Even to the point of loaning me the kitchen to cook a soup for my wife who was not feeling well.
Menginap 5 malam pada Mac 2018

2/10 Teruk

Israel

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
very bad service very dirty rooms the bathroom covered a bad experience
Menginap 10 malam pada Nov 2017

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice hotel close to the bus terminal

Hotel located close to red line cable car, cemetery and bus terminal. Friendly staff.
Menginap 2 malam pada Okt 2017

6/10 Boleh diterima

junhong

Menginap 1 malam pada Okt 2017

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Stay away

Besides two people at the front desk who were nice, the rest was bad. They only want you for your money, and you feel that way. Hair in the sink and shower. Minimalist breakfast with no choice at all (you either have breakfast or you don't). I'm rather tall and had to pay extra for a queen bed. I mentioned it as a preference that I had already paid for and they had it available, but refused to give it to me unless I paid more. Simply keep away.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

6/10 Boleh diterima

Jeroen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

No wifi in the roon

Online it said there was wifi in the room... well there wasn't. Apart from that it was ok and quite cheap.

4/10 Lemah

Traveler, DC Suburbs

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

People Skills Go A Long Way, Or Not

I paid for a room for one person with a queen bed for 9 nights. When I checked in, despite having clear documentation of my purchase, and a translator with me, I was denied what I had already paid for. I was told that I would have to pay more if my translator were allowed upstairs, although I was given a room with 2 single beds, I was also told that I would have to pay twice as much as I had already paid, to get what I already paid for, a queen bed. The hotel wasn't nearly full, and they could have easily given me the queen bed, but they, especially Luz, the granddaughter of the owner, were determined to get more money from me. It also seemed to annoy them that I had a local with me that understood the situation and attempted to advocate for me. They told me that I needed to leave them the room key so that they could clean the room, which I did after cautiously removing my belongings. After returning, I was told that my key was missing, and they were quite persistent about getting more money from me, because how else could it go missing if not my fault??? Although somehow the room was clean and empty of my things.... I was thoroughly sick of all the shenanigans, including standing in 8" of trap water to take a shower, and I expressed that all I wanted was to check out without paying more, Then they had to send someone up to make sure the remote control was there!! i stayed 2 of 9 nights and never got any refund, but didn't pay more either, beware of scammers!!

10/10 Cemerlang

Adam, Berlin, Germany

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A diamond in the rough

La Paz is quite ugly in general. In the middle of the dirt and chaos, Hotel La Joya stuck out as what appeared to be the nicest place one could find in the area. The breakfast area is nice with good views of the city while the staff and owners were pleasant, helpful, and spoke great English.

8/10 Baik

Sho, Fukuoka

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Reliable Hotel Staff

We made some requests to the hotel staffs, then they were willing to answer our requests. The hotel room cleanliness is so-so.

4/10 Lemah

Angel Oscar, La Plata - Argenitna

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

El hotel es acorde a lo que se ha pagado.

La zona no nos gustó. El hotel dice tener restaurante y al llegar me dijeron que no tenían.

8/10 Baik

Michael, Honolulu

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great efficient,friendly, and helpful staff.

The hotel arranged for a taxi pickup at the airport and a drop off at the airport. They were also able to provide escorted tours of La Paz and to Lake Titicaca. I was able to make the most of 2 and a half days in La Paz.

8/10 Baik

Carlos William, New York

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

My vacation

It was overall good.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

10/10 Cemerlang

ウユニ, トロント

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

セントロのホテル

チェックイン前に到着したがロビーで休む事が出来助かった。また部屋は寒くなく良かった。値段と質が釣り合っていた

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Custo X Benefício

O Hotel tem instalações um pouco antigas, fica em uma rua muito movimentada, mas rua de Feira, com muitos vendedores espalhados na rua. A equipe é muito atenciosa, e o preço é acessível. No geral, a experiência foi tranquila.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Unstable hot water

Hot water is not very stable. A old style hotel.